پروژه هدایت شده پایتون: ساخت تیک تاک از ابتدا

Python Guided Project: Building Tic-Tac-Toe from Scratch

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برای توسعه دهندگان مبتدی پایتون که کنجکاو در مورد توسعه یک بازی در پایتون و یک پروژه نمونه کار برای رزومه هستند. آموزش ایجاد یک بازی تیک تاک با استفاده از پایتون اصول اولیه توسعه بازی در پایتون مهارت های حل منطقی مسئله خود را بهبود بخشید نحوه طراحی منطق بازی برای بازی و پیاده سازی آن در کدنویسی این را به عنوان پروژه نمونه کار پایتون به رزومه خود اضافه کنید. پیش نیازها: یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت برای تماشای این دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی پایتون. بدون نیاز به تجربه توسعه نرم افزار، شما هر آنچه را که نیاز دارید یاد خواهید گرفت.

مخاطبان این دوره چه کسانی هستند؟

این یک پروژه هدایت‌شده در سطح ورودی است و در مورد توسعه یک بازی در پایتون است. این دوره برای مبتدیانی طراحی شده است که می خواهند سفر شغلی خود را در زمینه IT و مهندسی نرم افزار آغاز کنند. این دوره برای توسعه دهندگان مبتدی پایتون است که در مورد توسعه یک بازی در پایتون کنجکاو هستند. در این پروژه هدایت شده (دوره) یک بازی (Tic-Tac-Toe) را با استفاده از برنامه نویسی پایتون پیاده سازی می کنیم. این یک اجرای بازی تیک تاک با استفاده از اعداد تصادفی خواهد بود. برای حفظ سادگی، این بازی به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که به‌طور خودکار بازی کند و هیچ ورودی کاربر مورد نیاز نخواهد بود.


Tic-Tac-Toe چیست؟

تیک تاک، نوت‌ها و ضربدرها، یا Xs و Os یک بازی کاغذ و مداد برای دو بازیکن است که به نوبت فاصله‌ها را در یک شبکه سه در سه با X یا O علامت‌گذاری می‌کنند. برنده اولین بازیکنی که سه علامت یکسان را پشت سر هم (بالا، پایین یا مورب) دریافت می کند.


چرا این دوره مهم است؟

آموزش کدنویسی عملی مزایای زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

1. مشاغل برنامه نویسی و برنامه نویسی پتانسیل کسب درآمد بالایی دارند.

2. تقاضا برای مشاغل مرتبط با کدنویسی همیشه قوی است.

3. توانایی کدنویسی دیدگاه جدیدی به حل مسئله می دهد.

4. یادگیری کدنویسی انعطاف پذیری شغلی را ارائه می دهد.

5. کدنویسی می‌تواند در مشاغلی که انتظارش را ندارید مفید باشد.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

دستورالعمل های اجرایی Implementation Guidelines

  • ما در صدد پیاده سازی چه چیزی هستیم؟ What are we trying to implement?

پیاده سازی تیک تاک با استفاده از پایتون Implementation of Tic Tac Toe using Python

  • برنامه ریزی اجرا Implementation Planning

  • کدگذاری قسمت 1: واردات کتابخانه ها و ایجاد تابلوی خالی Coding Part 1: Importing Libraries and Creating Empty Board

  • کدگذاری قسمت 2: مکان های خالی را بررسی کنید + Xs و Os را به صورت تصادفی قرار دهید Coding Part 2: Check for empty places + Randomly place Xs and Os

  • کدگذاری قسمت 3 (قسمت A): ارزیابی برای برنده یا مساوی Coding Part 3 (Part A): Evaluation for a Winner or a Tie

  • کدگذاری قسمت 3 (بخش B): ارزیابی برای برنده یا مساوی Coding Part 3 (Part B): Evaluation for a Winner or a Tie

  • کدگذاری قسمت 3 (قسمت ج): ارزیابی برای برنده یا مساوی Coding Part 3 (Part C): Evaluation for a Winner or a Tie

  • کدگذاری قسمت 4: عملکرد اصلی برای اجرا/شروع بازی Coding Part 4: Main function to run/start the game

  • کدگذاری قسمت 5: کد نهایی و نتایج Coding Part 5: Final code and Results

  • بررسی شما مهم است! Your Review Matters!

محدوده آینده این پروژه Future Scope of this project

  • حوزه آینده - بیشتر از این چه کاری می توان انجام داد؟ Future Scope - What more can be done?

نمایش نظرات

پروژه هدایت شده پایتون: ساخت تیک تاک از ابتدا
جزییات دوره
1 hour
12
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
8,531
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dr Raj Gaurav Mishra Dr Raj Gaurav Mishra

مشاور علوم داده و علاقه مندان به یادگیری عمیق

Dr Raj Gaurav Mishra Dr Raj Gaurav Mishra

مشاور علوم داده و علاقه مندان به یادگیری عمیق