آموزش بلندر 4 - گره های هندسی برای مبتدیان [ویدئو]

Blender 4 - Geometry Nodes for Beginners [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با دوره جامع Blender 4 Geometry Nodes سفری متحول کننده به دنیای طراحی سه بعدی را آغاز کنید. این دوره که برای مبتدیان طراحی شده است، همه چیز را از راه اندازی پروژه Blender گرفته تا تسلط بر پیچیدگی های Geometry Nodes برای ایجاد مدل های سه بعدی خیره کننده را پوشش می دهد. شما با اصول اولیه شروع می کنید، و یاد می گیرید که چگونه مش های شبکه را دستکاری کنید و آنها را به طرح های پیچیده راه پله تبدیل کنید. همانطور که پیشرفت می کنید، این دوره شما را با تکنیک های پیشرفته برای ساخت نرده، ایجاد تکیه گاه قطب و بهینه سازی مدل های خود برای کارایی و دقت آشنا می کند. این رویکرد عملی با درس هایی در مورد دستکاری مش، شکل دهی پویا پلکان و ایجاد گروه گره پیشرفته تکمیل می شود و درک جامعی از تکنیک های مدل سازی سه بعدی را تضمین می کند. چه علاقه شما به هنر بازی، تجسم معماری یا هنر دیجیتال باشد، این دوره شما را به مهارت هایی مجهز می کند تا مفاهیم تخیلی خود را زنده کنید. با درک اهمیت هر مفهوم، می‌توانید این مهارت‌ها را در پروژه‌های مختلف به کار ببرید، سبد خود را افزایش دهید و فرصت‌های شغلی جدیدی را باز کنید. در رابط کاربری Blender 4 به طور موثر پیمایش کنید و از آن استفاده کنید. درک و به کارگیری اصول گره هندسی برای مدل سازی سه بعدی. مش های شبکه را با چگالی طول منحنی طراحی و دستکاری کنید. هواپیماهای دو بعدی را به مدل های پلکانی سه بعدی تبدیل کنید. کنترل های مقیاس پذیر ایجاد کنید و از یکنواختی در پله ها اطمینان حاصل کنید. گروه‌های گره هندسی پیچیده را برای مدل‌سازی دقیق بسازید. این دوره از افراد مبتدی بدون تجربه قبلی در مدل سازی بلندر یا سه بعدی گرفته تا کسانی که به دنبال ارتقای مهارت های خود هستند، استقبال می کند. این برای مبتدیان، هنرمندان مشتاق، معماران، سازندگان دیجیتال، توسعه‌دهندگان بازی و مربیانی که مشتاق به تسلط بر مدل‌سازی سه بعدی با گره‌های هندسی Blender 4 هستند، ایده‌آل است. دوره های مبتدی دوستانه و جامع به مدت 4 ساعت. * یادگیری پروژه محور با تمرکز بر کاربرد عملی. * دستورالعمل های گام به گام برای یادگیری آسان.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

راه اندازی شبکه گره هندسی برای راه پله Geometry Node Grid Setup for Staircase

  • درس 1 - راه اندازی پروژه بلندر برای ایجاد پله گره هندسی Lesson 1 - Blender Project Setup for Geometry Node Stair Creation

  • درس 2 - مقدمه ای بر گره های هندسی و ورودی های گروهی در بلندر 4 Lesson 2 - Introduction to Geometry Nodes and Group Inputs in Blender 4

  • درس 3 - ایجاد مش شبکه با چگالی طول منحنی در بلندر Lesson 3 - Creating Grid Mesh with Curve Length Density in Blender

  • درس 4 - محاسبه مقدار Y برای تشکیل پلکان انتخابی Lesson 4 - Calculating Y-Value for Selective Staircase Formation

تبدیل گرید به مش پلکان سه بعدی Turning Grid into 3D Staircase Mesh

  • درس 5 - شکل دادن به شبکه به شکل پلکانی با استفاده از گره های هندسی Lesson 5 - Shaping Grid into Staircase Form using Geometry Nodes

  • درس 6 - تغییر شکل مش شبکه به شکل خط منحنی در بلندر Lesson 6 - Deforming Grid Mesh to Curve Line Shape in Blender

  • درس 7 - تبدیل صفحه گره هندسه دو بعدی به پله های سه بعدی Lesson 7 - Transforming 2D Geometry Node Plane into 3D Stairs

پاکسازی گره هندسی و پیاده سازی پارامترها Geometry Node Cleanup and Parameter Implementation

  • درس 8 - پیاده سازی کنترل های عرض بر اساس شعاع منحنی Lesson 8 - Implementing Width Controls Based on Curve Radius

  • درس 9 - سازماندهی گره های هندسه در بلندر برای ایجاد پله Lesson 9 - Organizing Geometry Nodes in Blender for Stair Creation

ایجاد پله های پله Creating Stair Steps

  • درس 10 - ایجاد نقاط قرارگیری مرحله ای با گره های هندسه Lesson 10 - Generating Step Placement Points with Geometry Nodes

  • درس 11 - نمونه ای از قرار دادن مکعب ها روی پله های پله با استفاده از گره ها Lesson 11 - Instance Placement of Cubes on Stair Steps using Nodes

  • درس 12 - ایجاد کنترل های مقیاس پذیر برای پله های پله در گره های هندسی Lesson 12 - Creating Scalable Controls for Stair Steps in Geometry Nodes

  • درس 13 - اطمینان از یکنواختی عرض پله با گره های هندسی در بلندر Lesson 13 - Ensuring Stair Width Uniformity with Geometry Nodes in Blender

ساختن نرده با استفاده از گره های هندسی در بلندر Constructing Railing Using Geometry Nodes in Blender

  • درس 14 - ساخت پایه خط منحنی نرده سه بعدی در بلندر Lesson 14 - Constructing 3D Railing Curve Line Base in Blender

  • درس 15 - ساخت پایه های ریلی در کناره های مولد پله های سه بعدی Lesson 15 - Building Rail Bases on 3D Stair Generator Sides

  • درس 16 - تطبیق نرده سه بعدی با انحنای پله اصلاح شده Lesson 16 - Conforming 3D Handrail to Modified Stair Curvature

  • درس 17 - تسلط بر ایجاد گروه گره هندسه در بلندر Lesson 17 - Mastering Geometry Node Group Creation in Blender

ایجاد پشتیبانی میله برای نرده های پلکان سه بعدی ما Pole Support Creation for Railings of our 3D Staircase

  • درس 18 - طراحی پایه برای پشتیبانی ریل با گره های هندسی Lesson 18 - Designing the Base for Rail Supports with Geometry Nodes

  • درس 19 - جابجایی تکیه گاه های نرده در امتداد لبه های راه پله Lesson 19 - Offsetting Handrail Supports Along Staircase Edges

  • درس 20 - حل مسائل هندریل و منحنی در گره های بلندر Lesson 20 - Resolving Handrail and Curve Issues in Blender Nodes

  • درس 21 - پیاده سازی تکنیک قرار دادن نهم در گره های هندسه Lesson 21 - Implementing Nth Placement Technique in Geometry Nodes

  • درس 22 - بهینه سازی گره هندریل و افست هندسی Lesson 22 - Handrail Offset and Geometry Node Optimization

افکار نهایی و بررسی اجمالی گره هندسه Final Thoughts and Geometry Node Overview

  • درس 23 - بررسی اجمالی نهایی و تنظیم پارامتر در پله ژنراتور Lesson 23 - Final Overview and Parameter Adjustment in Stair Generator

نمایش نظرات

آموزش بلندر 4 - گره های هندسی برای مبتدیان [ویدئو]
جزییات دوره
4 h 35 m
24
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor  By Neil Bettison 3D Tudor By Neil Bettison

نیل بتیسون یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با نه سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها است. نیل پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک کارشناسی هنرهای بازی های رایانه ای (Hons)، شروع به کار آزاد کرد. در سال 2019، نیل بتیسون 3D Tudor، یک کانال YouTube را برای کمک به دیگر توسعه دهندگان بازی به دلیل علاقه اش به مدل سازی سه بعدی، تأسیس کرد. نیل یک معلم عالی است که به خاطر دستورالعمل‌های مختصر و تخصصش در Blender، Unreal Engine 5 و Unity شناخته شده است. راهنمایی های دقیق و سال ها تجربه او را به منبعی ارزشمند برای یادگیری جلوه های ذرات، انیمیشن دارایی های پیچیده و توسعه بازی تبدیل کرده است.