آموزش ایجاد محیط برای فیلم

Environment Creation for Film

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

سلام بچه ها، آیا می خواهید یک صحنه سه بعدی واقع گرایانه برای تبلیغات یا یک فیلم بسازید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ اگر چنین است، من از شما به برنامه ایجاد محیطی فیلم Nexttut Education خوش آمد می گویم. نام من آبراهام لیل است، من یک هنرمند سه بعدی و تهیه کننده هستم، 8 سال سابقه کار در این صنعت دارم. در حال حاضر من استودیوی خود را به نام Critical Hit هدایت می کنم که در آن پروژه هایی را برای صنعت سرگرمی طراحی و تولید می کنیم.

چرا باید ثبت نام کنید: در پایان این دوره، می توانید یک محیط سه بعدی را از یک مفهوم بازسازی کنید. شما تمام مراحل لازم برای ایجاد لوازم، بخش‌ها، چراغ‌ها و بافت‌های مختلف مورد نیاز برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن برای مجموعه خود را درک خواهید کرد.

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت

  • تطبیق دوربین

  • مدلسازی پایه

  • مجسمه سازی

  • نقشه برداری UV

  • بافت

  • رندر با آرنولد

  • نورپردازی سینمایی

  • پست تولید

من دوره را با مسدود کردن صحنه و درست کردن نسبت ها شروع می کنم. پس از آن، ما شروع به مدل‌سازی تمام وسایل مختلف و آماده‌سازی آنها برای بافت‌ها می‌کنیم. پس از آماده شدن همه وسایل، ما نقشه Uv آنها را می گیریم و شروع به ساختن چراغ های صحنه خود می کنیم. در نهایت، کل صحنه را بافت می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که بهترین ظاهر را قبل از ورود به فتوشاپ برای آخرین لمس‌های تصویرمان.

چه کسی باید ثبت نام کند: من این دوره را برای دانش آموزان سطح متوسط ​​و هنرمندانی طراحی کرده ام که می خواهند مهارت های خود را به عنوان هنرمندان محیطی بهبود بخشند تا صحنه های خود را از ابتدا بسازند. در این دوره من از Maya، Zbrush، Substance Painter، Photoshop و Arnold Renderer استفاده خواهم کرد، بنابراین مطمئن شوید که همه آنها را نصب کرده باشید تا به درستی دنبال کنید.

اکنون ثبت نام کنید و مهارت های محیط سه بعدی خود را به سطح بعدی ببرید!

می توانید فایل های پروژه کلاس را از اینجا دانلود کنید

لطفاً از آنها فقط برای استفاده شخصی استفاده کنید. شما می توانید همان محیط را انجام دهید یا می توانید محیط خود را انتخاب کنید.

لطفاً رندرهای نهایی خود را ارسال کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 14 مدل سازی لوازم میز 14 Modelling The Table Props

  • 52 Uving The بالکن 52 Uving The Balcony

  • 45 Uving The Right Wall 45 Uving The Right Wall

  • 67 بافت تابلو کافه 67 Texturing The Cafe Sign

  • 04 تطبیق دوربین 04 Camera Matching

  • 42 Uving The Cafe Sign 42 Uving The Cafe Sign

  • 89 استفاده مجدد از گیاهان 89 Reutilizing The Plants

  • 82 بافت اسلب های بتنی 82 Texturing The Concrete Slabs

  • 27 مدلسازی پنجره چپ 27 Modelling The Left Window

  • 50 Uving The Window Protections 50 Uving The Window Protections

  • 46 Uving The Pipes Part1 46 Uving The Pipes Part1

  • 43 Uving The Cafe Table 43 Uving The Cafe Table

  • 44 Uving The Chairs 44 Uving The Chairs

  • 31 مدل سازی ایرونیت قسمت 2 31 Modelling The Airunit Part 2

  • 21 تمیز کردن صحنه ما 21 Cleaning Our Scene

  • 25 مدلسازی ورودی کافه سمت چپ 25 Modelling The Left Cafe Entrance

  • 29 تست رندر مدل 29 Model Render Test

  • 102 پایان پروژه 102 End Of The Project

  • 13 مدل سازی صندلی قسمت 2 13 Modelling The Chair Part 2

  • 18 مدل سازی سبدهای گل 18 Modelling The Flower Baskets

  • 57 راه اندازی اولیه نور قسمت 1 57 Initial Light Setup Part 1

  • 63 بافت دیوار سمت چپ 63 Texturing The Left Wall

  • 60 سایه زن و اتصال 60 Shaders And Connections

  • 92 سازماندهی کوچه پس کوچه قسمت 1 92 Organizing The Back Alley Part 1

  • 22 تعمیر دیوار مناسب 22 Fixing The Right Wall

  • 17 مدل سازی درب سمت راست 17 Modelling The Right Door

  • 32 مدل سازی دیوار بالکن 32 Modelling The Balcony Wall

  • 72 بافت بندی جدول 72 Texturing The Table

  • 85 بافت سازی واحد هوا 85 Texturing The Air Unit

  • 100 پست پروداکشن قسمت 1 100 Post Production Part 1

  • 96 تصحیح مواد 96 Material Correction

  • 62 جابجایی کف 62 Displacement Of The Floor

  • 10 مدلسازی تابلو کافه قسمت 2 10 Modelling The Cafe Sign Part 2

  • 24 راه اندازی لامپ ها و صحنه 24 Setting Up The Lamps And Scene

  • 83 بافت گلدان 83 Texturing The Flower Pots

  • 69 قاب پنجره Udim Texturing 69 Window Frames Udim Texturing

  • 38 مجسمه سازی حفاظ های بتنی 38 Sculpting The Concrete Protections

  • 08 Blockin Of The Scene قسمت 3 08 Blockin Of The Scene Part 3

  • 12 مدل سازی صندلی قسمت 1 12 Modelling The Chair Part 1

  • 55 Uving دیوار بالکن 55 Uving The Balcony Wall

  • 11 مدل سازی میز کافه 1 11 Modelling The Cafe Table 1

  • 07 Blockin Of The Scene قسمت 2 07 Blockin Of The Scene Part 2

  • 26 مدل سازی درب چپ 26 Modelling The Left Door

  • 35 بررسی پیشرفت ما 35 Reviewing Our Progress

  • 86 راه اندازی کارخانه 86 Plant Setup

  • 53 Uving The Air Units 53 Uving The Air Units

  • 36 نمای کلی مجسمه سازی و پخت قسمت 1 36 Sculpting And Baking Overview Part 1

  • 51 Uving The Window Frames 51 Uving The Window Frames

  • 68 بافت سقف کافه 68 Texturing The Cafe Roof

  • 56 Uving The Final Props 56 Uving The Final Props

  • 09 مدلسازی تابلوی کافه قسمت 1 09 Modelling The Cafe Sign Part 1

  • 15 وارد کردن مدل های تمیز به صحنه 15 Importing The Clean Models To The Scene

  • 37 نمای کلی مجسمه سازی و پخت قسمت 2 37 Sculpting And Baking Overview Part 2

  • 30 مدل سازی ایرونیت قسمت 1 30 Modelling The Airunit Part 1

  • 23 مدل سازی لامپ ها 23 Modelling The Lamps

  • 59 بافت صندلی 59 Texturing The Chairs

  • 76 سایه پنجره و شیشه قسمت 2 76 Shading Windows And Glass Part 2

  • 97 پیشرفته تکسچر دیوار قسمت 1 97 Advance Wall Texturing Part 1

  • 28 مدل سازی کانال های هوا 28 Modelling The Air Ducts

  • 78 بافت سازی لوله ها 78 Texturing The Pipes

  • 81 تکسچر لوازم میز 81 Texturing The Table Props

  • 06 Blockin Of The Scene قسمت 1 06 Blockin Of The Scene Part 1

  • 64 جابجایی دیوار سمت چپ 64 Displacement Of The Left Wall

  • 90 بافت تابلو کافه پشت 90 Texturing The Back Cafe Sign

  • 65 بافت دیوار راست 65 Texturing The Right Wall

  • 94 راه اندازی چراغ های اضافی 94 Setting Up The Extra Lights

  • 79 بازبینی و تنظیم صحنه 79 Reviewing And Adjusting The Scene

  • 03 مایا و راه اندازی پروژه 03 Maya and Project Setup

  • 54 استفاده از درب و لوازم مناسب 54 Uving The Right Door And Props

  • 02 درباره فایل های پروژه 02 About Project Files

  • معرفی Introduction

  • 47 Uving The Pipes Part2 47 Uving The Pipes Part2

  • راه اندازی 70 Udim Maya 70 Udim Maya Setup

  • 88 قرار دادن گیاهان پیچک 88 Placing The Ivy Plants

  • 73 بافت کانال های هوا 73 Texturing The Air Ducts

  • 33 مدلسازی درب کافه چپ قسمت 1 33 Modelling The Left Cafe Door Part 1

  • 16 مدلسازی پنجره کافه 16 Modelling The Cafe Windows

  • 93 سازماندهی کوچه پس کوچه قسمت 2 93 Organizing The Back Alley Part 2

  • 91 بافت نشانه خوش آمد گویی 91 Texturing The Welcome Sign

  • 66 بافت دیوار بالکن 66 Texturing The Balcony Wall

  • 74 بافت و سایه زنی لامپ ها 74 Texturing And Shading The Lamps

  • 39 مجسمه سازی میز چوبی 39 Sculpting The Wood Table

  • 80 بافت عناصر بتنی 80 Texturing Concrete Elements

  • 87 واردات گیاهان 87 Importing The Plants

  • 19 مدل سازی لوله ها 19 Modelling The Pipes

  • 41 رزولوشن تکسل و تئوری UV 41 Texel Resolution And Uv Theory

  • 77 بافت درب چپ 77 Texturing Left Door

  • 58 راه اندازی اولیه نور قسمت 2 58 Initial Light Setup Part 2

  • 20 مدل سازی بالکن 20 Modelling The Balcony

  • 75 سایه پنجره و شیشه قسمت 1 75 Shading Windows And Glass Part 1

  • 49 Uving The Left کافه ورودی 49 Uving The Left Cafe Entrance

  • 40 Uvs نمای کلی 40 Uvs Overview

  • 101 پست پروداکشن قسمت 2 101 Post Production Part 2

  • 05 سازماندهی مناطق 05 Organizing The Areas

  • 84 بافت درب سمت راست 84 Texturing The Right Door

  • 71 Udim Instancing In Substance Painter 71 Udim Instancing In Substance Painter

  • 61 بافت کف 61 Texturing The Floor

  • 99 آماده شدن برای رندر نهایی 99 Preparing For The Final Render

  • 48 Uving The Lamps 48 Uving The Lamps

  • 95 تنظیم تنظیمات رندر 95 Adjusting Render Settings

  • 98 پیشرفته بافت دیوار قسمت 2 98 Advance Wall Texturing Part 2

  • 34 مدلسازی درب کافه چپ قسمت 2 34 Modelling The Left Cafe Door Part 2

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد محیط برای فیلم
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 320,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 2 دوره است و 2 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
23h 40m
102
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
17 اردیبهشت 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
800
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.