Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای کامل مایا 2024

Complete Guide to Maya 2024

"آیا می خواهید هنر سه بعدی را یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. اگر اینطور است، من از شما به راهنمای کامل مایا 2024 استقبال می کنم. اسم من ابراهیم است، من 12 دارم.


آموزش راهنمای کامل کت سه بعدی

Complete Guide to 3D Coat

"آیا می خواهید بدانید که چگونه با استفاده از کت سه بعدی هر مدل سه بعدی بسازید؟ سپس شما را به راهنمای کامل آموزش نکستتوت برای کلاس کت‌های سه بعدی خوش آمد می‌گویم مربی: اسم من هست. .."


آموزش خلق شخصیت علمی تخیلی: جلد 1

Sci fi Character Creation : Volume 1

"سلام بچه ها! آیا شما علاقه مند به خلق شخصیت های سه بعدی شگفت انگیز هستید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه آناتومی، زره و وسایل را مدل سازی و مجسمه سازی کنید؟ اگر اینطور است، ...."


آموزش ایجاد واقعی حیوانات در بلندر

Realistic Animal Creation in Blender

آیا می خواهید حیوانات CG واقع گرایانه را در بلندر ایجاد کنید؟ سپس من شما را به Realistic Animal Creation در کلاس Blender خوش آمد می گویم. در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود. ..


آموزش اصول اولیه مایا برای مبتدیان - یک پایه قوی داشته باشید

Maya Basics for Beginners - Get a strong foundation

"در این ویدیوی کلاسی 2 ساعته، نالینی کانتا ینا شما را به اصول اولیه مایا راهنمایی می کند و در طول مسیر به شما نکات و ترفندهای زیادی برای سرعت بخشیدن به عذاب شما می دهد.


آموزش ساخت موجودات مکانیکی برای تولید

Mechanical Creature Making for Production

"سلام بچه ها! آیا می خواهید مهارت های مدلینگ خود را بهبود ببخشید؟ آیا می خواهید بر گردش کار سطح سخت مسلط شوید؟ اگر اینطور است، من به شما خوش آمد می گویم به "مکانیکال C. .."


آموزش ایجاد مو برای شخصیت های بازی

Hair Creation for Game Characters

آیا ایجاد موی واقعی برای شخصیت ها و موجودات خود برایتان دشوار است؟ اگر اینطور است، من شما را به Hair Creation for Game Characte خوش آمد می گویم. ..


آموزش ایجاد محیط های نسل بعدی در UE5

Creating Next-Gen Environments in UE5

«آیا می‌خواهید در مورد جدیدترین گردش‌های کاری در ایجاد محیط بازی Realtime بدانید؟ سپس من شما را به ایجاد محیط های نسل بعدی در کلاس UE5 خوش آمد می گویم. چرا SH. .."


آموزش ایجاد محیط برای فیلم

Environment Creation for Film

"سلام بچه ها، آیا می خواهید یک صحنه سه بعدی واقع گرایانه برای تبلیغات یا یک فیلم بسازید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ اگر اینطور است، من به شما در Nexttut Ed خوش آمد می گویم. . .."


آموزش Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making

Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making

"توجه: این کلاس دنباله کلاس "Zbrush 2021 برای مبتدیان مطلق" است اما می توان آن را جداگانه نیز گرفت. سلام بچه ها، آیا به دنبال یک کلاس کامل هستید؟ .."


آموزش تکسچرینگ یک صحنه کامل در نقاش سه بعدی مواد

Texturing a Complete Scene in Substance 3D Painter

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک صحنه کامل را در Substance 3D Painter تکسچر کنید؟ سپس من شما را به کلاس Texturing a Complete Scene در Substance 3D Painter خوش آمد می گویم. چرا. ..


آموزش مجسمه سازی موجودات در Zbrush برای مبتدیان

Learn to Sculpt Creatures in Zbrush for Beginners

"آیا می خواهید مجسمه سازی موجودات را در Zbrush یاد بگیرید؟ سپس من به شما خوش آمد می گویم. درمورد من: نام من دانیل دا کوستا است و من یک هنرپیشه شخصیت های سه بعدی بوده ام. .."


آموزش بازی Environments Art Masterclass

Game Environments Art Masterclass

"آیا در ساختن محیط های زیبا برای بازی های خود مشکل دارید؟ سپس به شما به کلاس استاد هنر محیط بازی خوش آمد می گویم. چرا باید از من یاد بگیرید: من .."


آموزش مجسمه سازی واقعی دایناسور در Zbrush برای بازی و فیلم

Realistic Dinosaur Sculpting in Zbrush for Game and Film

"در این دوره Nalini kanta Jena به شما نشان می دهد که چگونه مدل دایناسور واقعی را برای بازی و فیلم مجسمه سازی کنید. یاد خواهید گرفت آناتومی دایناسور مجسمه سازی Zbrush. .."


آموزش ایجاد کاراکتر Zbrush پیشرفته

Advance Zbrush Character Creation

"سلام به همه و به این کلاس بسیار ویژه خوش آمدید! اگر همیشه می خواستید در مورد تمام ابزارهای داخل Zbrush برای ایجاد شخصیت های شگفت انگیز یاد بگیرید. ..."


آموزش ساخت محیط های سبک در Blender & UE5

Learn to Make Stylised Environments in Blender & UE5

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه محیط های سبک برای فیلم ها و بازی ها بسازید؟ سپس من شما را به "آموزش ساختن محیط های سبک در بلندر آمپر؛ UE5" من خوش آمد می گویم. .."


آموزش شبیه سازی فرود هلیکوپتر هودینی

Houdini Helicopter Landing Simulation

"می خواهید پوشش گیاهی پویا و شبیه سازی باد عالی ایجاد کنید؟ سپس شما را به کلاس شبیه سازی فرود هلیکوپتر هودینی خوش آمد می گویم. درمورد من: اسم من شهزاد ع...


آموزش کاراکتر مدلسازی و بافت برای بازی - بافت

Character Modeling & Texturing For Game - Texturing

"سلام، به آمپلی فایر مدلسازی شخصیت خوش آمدید؛ Texturing For Game - Pipeline کامل. در این دوره شما مجسمه سازی، retopo amp; بافت یک انیمیشن آماده است. .."


آموزش راهنمای کامل Unreal Engine 5

Complete Guide to Unreal Engine 5

"آیا می خواهید حرفه خود را در Unreal Engine 5 شروع کنید، اما یک بسته همه در یک را برای آموزش همه آن پیدا نمی کنید؟ سپس من از شما به Complete Guide To Unreal Engine خوش آمد می گویم. .."


آموزش مدلسازی شخصیت واقعی - قسمت 01 - مدلسازی پایه مش در مایا

Realistic Character Modeling - Part 01 - Base Mesh Modeling in Maya

"سلام،   به مدل سازی شخصیت واقعی برای بازی بخش 01- مدل سازی پایه مش در دوره مایا خوش آمدید. اگر شما یک دانش آموز مبتدی هستید که می خواهید کاراکتر سه بعدی را یاد بگیرید. .."


آموزش Zbrush : Game Character Making Part 03 - Sculpting For Beginners

Zbrush : Game Character Making Part 03 - Sculpting For Beginners

"در این 6 ساعت البته هنرمند بازی Nalini Kanta Jena به شما یاد می دهد که چگونه از Zbrush برای مدل سازی شخصیت خود استفاده کنید. او هر قدمی را که برمی دارد توصیف می کند، حتی اگر. .."


آموزش ایجاد شخصیت بافت پیشرفته

Advanced Texture Character Creation

"سلام بچه‌ها! به ایجاد شخصیت بافت پیشرفته خوش آمدید! قسمت دوم این MasterClass. نام من آبراهام لیل است و در این کلاس من را به اشتراک خواهم گذاشت. ..."


آموزش کاراکتر مدل سازی و بافت برای بازی - UV Unwrapping

Character Modeling & Texturing For Game - UV Unwrapping

سلام، به Character Modeling Texturing For Game - UV Unwrapping خوش آمدید. این کلاس بخشی از دوره کامل Character Modeling Texturing For Game است. ..


آموزش مدلسازی شخصیت و بافت برای بازی - رتوپولوژی

Character Modeling & Texturing For Game - Retopology

سلام، به دوره آموزشی مدلسازی شخصیت Texturing For Game - Retopology خوش آمدید. در این دوره آموزشی یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از Maya، Topogun و Zbrush retopology را انجام دهید. . ..


آموزش هودینی برای مبتدیان مطلق

Houdini for Absolute Beginners

"آیا شما مبتدی هستید و می خواهید تمام افکت های هودینی را یاد بگیرید؟ سپس شما را به کلاس Houdini for Absolute Beginners خوش آمد می گویم. مربی: سلام من شهزاد هستم. .."


آموزش راهنمای کامل کیسه ابزار Marmoset 4

Complete Guide to Marmoset Toolbag 4

سلام بچه ها! آیا می خواهید ابزارها و اسرار ایجاد رندرهای حرفه ای را با آخرین Marmoset 4 بیاموزید؟ آیا می خواهید تصاویر خیره کننده ایجاد کنید. ..


آموزش ایجاد شخصیت بلندر برای مبتدیان مطلق

Blender Character Creation for Absolute Beginners

"آیا به یادگیری مدل‌سازی کاراکتر در بلندر علاقه‌مندید؟ آیا دوست دارید نحوه مدل‌سازی، مجسمه‌سازی، ایجاد تکسچرها و دریافت رندرهای شگفت‌انگیز را بیاموزید؟ اگر اینطور است..."


آموزش بازی شخصیت سازی قسمت 02 - مدل سازی لباس در Marvelous Designer برای مبتدیان کامل

Game Character Making Part 02 - Cloth Modeling in Marvelous Designer for Complete Beginners

"سلام. به شما خوش آمدید به کلاس مدلسازی پارچه در Marvelous Designer برای مبتدیان کامل. این قسمت 2 از سری بازی شخصیت سازی است. قسمت 1 در Base Mes بود. .."


آموزش معرفی انیمیشن در Maya 2022

Introduction to Animation in Maya 2022

"آیا شما مبتدی هستید که می خواهید ابزارها و تکنیک های انیمیشن سازی در داخل مایا را یاد بگیرید؟ آیا دوست دارید انیمیشن را با تمرین های ساده و ... یاد بگیرید."


آموزش راهنمای کامل Marvelous Designer 11

Complete Guide to Marvelous Designer 11

"آیا برای شما دشوار است که پارچه ای با ظاهر واقعی برای شخصیت های خود ایجاد کنید؟ آیا دوست دارید هر لباسی را به روشی سریع و کارآمد برای خود بسازید..."


آموزش ساخت لوازم بازی AAA برای مبتدیان: رادیو و هدفون

AAA Game Props Making For Beginners: Radio & Headphone

"آیا با ساختن AAA Props برای بازی ها مشکل دارید؟ سپس من شما را به NexttutAAA Game Prop Making For Beginners خوش آمد می گویم. درمورد من: من آرش عارف هستم و سابقه دارم. .."


آموزش محیط های ماژولار کامل در Unreal Engine 5

Complete Modular Environments in Unreal Engine 5

"آیا می‌خواهید در مورد مدولاریت در هنر محیطی بیاموزید؟ سپس به شما برای تکمیل محیط‌های مدولار در کلاس Unreal Engine 5 خوش آمد می‌گویم. من کی هستم: اسم من هست. .."


آموزش ایجاد صحنه پیشرفته برای بازی ها

Advanced Scene Creation for Games

"آیا می خواهید با استفاده از روش های جدید بازی ها صحنه ای تاریک و بد خلق کنید؟ سپس من شما را به Advanced Scene Creation for Games خوش آمد می گویم. درمورد من: اسم من آرش است. .."


آموزش شخصیت واقعی برای بازی با ZBrush

Realistic Character for Games with ZBrush

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش Zbrush 2021 برای مبتدیان مطلق

Zbrush 2021 for Absolute Beginners

"آیا شما کسی هستید که قبلا سعی کرده اید Zbrush را یاد بگیرید اما رابط کاربری Zbrush و فرآیند پیچیده ای پیدا کرده اید؟ شما همیشه کلاسی را می خواستید که برای begi مطلق ساخته شده باشد."


آموزش مجسمه سازی شبیه شخصیت Zbrush

Zbrush Character Likeness Sculpting

"آیا به دنبال کلاسی هستید که فرآیند کامل مجسمه‌سازی یک شخصیت در ZBrush را توضیح دهد؟ آیا می‌خواهید بهتر درک کنید که من چگونه یک واقعی را مجسمه‌سازی می‌کنم..."


آموزش Substance 3D Painter Advance

Substance 3D Painter Advance

"آیا می خواهید بدانید که چگونه با Substance 3D Painter مانند یک حرفه ای، هر بافتی بسازید؟ سپس به شما به کلاس پیشرفته نقاش سه بعدی Substance خوش آمد می گویم. چرا تو باید. .."


آموزش راهنمای کامل Zbrush 2023 برای مبتدیان

Complete Guide to Zbrush 2023 for Beginners

"آیا شما کسی هستید که قبلا سعی کرده اید Zbrush را یاد بگیرید اما رابط کاربری و فرآیند Zbrush را پیچیده کرده اید؟ همیشه کلاسی را می خواستید که برای شروع مطلق ساخته شده باشد. ..."


آموزش راهنمای کامل مایا 2023

Complete Guide to Maya 2023

"آیا می خواهید در مورد دنیای سه بعدی بیاموزید؟ آیا دوست دارید محیط ها، شخصیت ها را بسازید و داستان های خود را تعریف کنید؟ آیا دوست دارید همه اینها را در یک لحظه یاد بگیرید."


آموزش مجسمه سازی شخصیت تلطیف شده در Zbrush

Stylised Character Sculpting in Zbrush

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه شخصیت های زیبا را در Zbrush مجسمه سازی کنید؟ سپس شما را به مجسمه سازی شخصیت های سبک در کلاس Zbrush خوش آمد می گویم. درمورد من: نام من .."


آموزش مجسمه سازی آناتومی زن در بلندر

Female Anatomy Sculpting in Blender

"آیا در مدل سازی آناتومی، صورت و بدن زن مشکلی دارید؟ سپس شما را به ساخت آناتومی زنانه آموزش Nexttut در کلاس مخلوط کن خوش آمد می گویم. درمورد من: نام من .."


آموزش مدلسازی شخصیت واقعی - قسمت 04 - ایجاد مو و ریش با فیبرمش

Realistic Character Modelling - Part 04 - Creating Hair and Beard with Fibermesh

"خوش آمدی سلام به مدلسازی شخصیت واقعی - قسمت 04 - ایجاد مو و ریش با کلاس فیبرمش خوش آمدید. اگر ساختن مو در زیبراش سخت است. .."


آموزش ساخت شخصیت واقعی در بلندر

Realistic Character Making in Blender

"آیا در درک گردش کار برای خلق شخصیت های واقعی فقط در Blender مشکل دارید؟ سپس من به شما خوش آمد می گویم به Realistic Character Making in Blender cl. .."


آموزش مدلسازی سطح سخت در مایا 2022

Hard Surface Modelling in Maya 2022

"آیا مدل سازی اشیاء سطح سخت در داخل مایا برای شما دشوار است؟ اگر چنین است، من از شما به مدل سازی سطح سخت در کلاس مایا 2022 استقبال می کنم. چرا. .."


دوره آموزشی آناتومی بلندر: آناتومی انسان را بیاموزید

Blender Anatomy Course : Learn Male Human Anatomy

"آیا در مدل سازی آناتومی، صورت و بدن مرد مشکلی دارید؟ سپس به کلاس Blender Anatomy: Learn Male Human Anatomy خوش آمدید. درمورد من: اسم من دی است..."


آموزش راهنمای کامل Zbrush 2022

Complete Guide to Zbrush 2022

"آیا می‌خواهید موجودات، شخصیت‌ها و وسایل شگفت‌انگیز را مجسمه‌سازی کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ اگر چنین است، از شما به راهنمای کامل Zbrush 2022 استقبال می‌کنم. ..."


آموزش مقدمه ای بر Rigging در مایا 2022

Introduction to Rigging in Maya 2022

"آیا این کلاس برای من مناسب است: سلام بچه ها! آیا می خواهید اسرار و تکنیک های ساختن دارایی های سه بعدی خود را بیاموزید؟ آیا دوست دارید چگونگی و چرایی آن را بدانید."


آموزش مدل سازی، بافت و نورپردازی یک آناناس در مایا

Modeling, Texturing and Lighting a Pineapple in Maya

"آیا تا به حال یک آناناس سه بعدی را مدل کرده اید. اگر بله، آیا مدل شما غیر واقعی به نظر می رسید؟ اگر بله، پس این کلاس را تماشا کنید. لینک تصویر آناناس - https://drive. گوگل com .."


آموزش مقدمه ای بر بلندر

Introduction to Blender

"آیا علاقه ای به یادگیری Blender دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ سپس شما را به کلاس Introduction to Blender خوش آمد می گویم. چرا باید از من یاد بگیرید: م..."


آموزش رنگ آمیزی مواد برای مبتدیان

Substance Painter Texturing for Beginners

"آیا می خواهید بدانید که چگونه با Substance 3D Painter هر بافتی بسازید؟ سپس من به شما به کلاس تکسچرینگ نقاش مواد برای مبتدیان خوش آمد می گویم. چرا باید LE. .."


آموزش نورپردازی سینمایی در مایا

Cinematic Lighting in Maya

"سلام بچه ها، آیا می خواهید رندرهای شگفت انگیزی برای نمونه کارهای خود ایجاد کنید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه ترکیب بندی هایی با ظاهر سینمایی ایجاد کنید؟ اگر اینطور است ...."


آموزش 3ds Max 2023 برای مبتدیان

3ds Max 2023 for Beginners

"آیا می خواهید 3ds max را یاد بگیرید و مدل های سه بعدی خود را با این ابزار قدرتمند بسازید؟ سپس من شما را به کلاس 3ds Max برای مبتدیان خوش آمد می گویم. مربی: اسم من حمید است. .."


آموزش مبانی مدلسازی مایا: ترکیب میز قهوه

Maya Modeling Basics : The Coffee Table Composition

"به مبانی مدلسازی مایا خوش آمدید: ترکیب میز قهوه این دومین کلاس از سری مبانی مدلسازی مایا است. نام من نالینی کانتا جنا است، من یک جی هستم.


آموزش مدل سازی و بافت سازی سلاح برای بازی - خط لوله کامل

Weapon Modeling & Texturing For Game - Complete Pipeline

تصویر مرجع را از اینجا دانلود کنید خوش آمدید و مقدمه مربی     سلام، به Weapon Modeling Texturing For Game – دوره کامل Pipeline خوش آمدید. در این کو. ..


آموزش ایجاد یک کابین واقعی برای بازی در بلندر

Creating a Realistic Cabin House for Game in Blender

"آیا هر یک از این مشکلات را دارید: آیا در یافتن دوره مناسبی که تمام مهارت های لازم برای ایجاد یک محیط بازی را به شما آموزش می دهد، مشکل دارید."


آموزش Zbrush Core Mini: مجسمه سازی را از ابتدا یاد بگیرید

Zbrush Core Mini Tutorial: Learn Sculpting From Scratch

"آیا شما مبتدی هستید که می خواهید Zbrush را با نسخه رایگان Zbrush core mini آن یاد بگیرید زیرا یا نمی توانید نسخه پولی آن را بپردازید یا فقط می خواهید تجربه کنید."


آموزش مدلسازی شخصیت و بافت برای بازی - مجسمه سازی

Character Modeling & Texturing For Game - Sculpting

"سلام به Character Modeling amp; Texturing For Game - Complete Pipeline خوش آمدید. در این دوره شما یاد می گیرید که چگونه یک کاراکتر استایلیزه شده را مدلسازی و مجسمه سازی کنید."


آموزش طراح مواد سه بعدی برای مبتدیان

Substance 3D Designer for Beginners

آیا می خواهید بدانید چگونه با استفاده از Substance 3D Designer مواد خود را بسازید؟ سپس من شما را به Substance 3D Designer برای مبتدیان خوش آمد می گویم. چرا باید یاد بگیرید. ..


آموزش Maya : Game Character Making Part 01- Base Mesh Creation

Maya : Game Character Making Part 01- Base Mesh Creation

در این کلاس که اولین قسمت از سری بازی‌های شخصیت‌سازی است، فرآیند مدل‌سازی مایا را برای ایجاد مش ایجاد می‌کنید. این یک سطح مبتدی است. ..


آموزش بلندر 3. 0 مدل سازی برای مبتدیان

Blender 3. 0 Modelling for Beginners

"آیا می‌خواهید Blender را یاد بگیرید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ سپس به کلاس Blender 3. 0 Modeling for Beginners خوش آمدید. چرا باید از من یاد بگیرید: م..."


آموزش Zbrush به چاپ سه بعدی: مدل های سه بعدی خود را زنده کنید

Zbrush to 3d Printing: Bring Your 3d Models to Life

"آیا به پرینت سه بعدی مجسمه Zbrush خود علاقه دارید؟ آیا می خواهید شخصیت ها، وسایل و نمونه های اولیه شگفت انگیز خلق کنید؟ اگر چنین است پس من به شما خوش آمد می گویم. .."


آموزش آناتومی مرد پویا برای هنرمندان در Zbrush: ساخت مدل انسانی سه بعدی واقعی

Dynamic Male Anatomy for Artists in Zbrush : Make Realistic 3D Human Model

آیا فکر می کنید مجسمه سازی آناتومی انسان فنجان چای شما نیست؟ آیا قبلاً سعی کرده اید آناتومی را یاد بگیرید اما احساس کرده اید که خسته شده اید و ترک کرده اید؟ سپس، این کلاس دکل است. .."