آموزش کاراکتر مدلسازی و بافت برای بازی - بافت

Character Modeling & Texturing For Game - Texturing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام، به Character Modeling Texturing For Game - Pipeline کامل خوش آمدید.

در این دوره آموزشی، مجسمه سازی، بافت retopo یک شخصیت آماده انیمیشن برای بازی را در Zbrush، Maya، Topogun و Substance Painter خواهید آموخت.

آیا می‌خواهید فرآیند کامل ساختن یک شخصیت برای بازی را یاد بگیرید؟ اگر چنین است پس این دوره برای شماست.

خوش آمدید و معرفی مربی 

اسم من نالین است، من یک هنرمند و مربی مدل سازی و بافت سه بعدی هستم.

من از سال 2008 در موسسات مختلفی مانند ZICA، Reliance Education و Arena Animation تدریس کرده‌ام. من همچنین به عنوان یک هنرمند مدل‌سازی و بافت‌سازی شخصیت در Lakshya Digital و Dhruva Interactive کار کرده‌ام.

 

مزایا

در پایان دوره، می‌توانید با استفاده از Zbrush، Maya، Topogun و Substance Painter، شخصیت‌های زیبا برای بازی ایجاد کنید.

 

فهرست اجزای اصلی

  • مدل سازی و مجسمه سازی شخصیت ها با استفاده از Zbrush

  • Retopology با استفاده از Maya، Topogun Zbrush

  • UV Unwrapping در مایا

  • تکسچر کردن کاراکترها و لوازم جانبی با استفاده از نقاش مواد

  • نقشه‌های پخت

  • پردازش در Substance Painter

بیایید ببینیم دوره چگونه طراحی شده است و چه چیزی برای شما وجود دارد. 13 ماژول وجود دارد.

ماژول اول -  با کار بر روی یک پروژه کوچک سر سبک، از ابتدا Zbrush،  مبانی مجسمه سازی و نقاشی چندگانه را یاد خواهید گرفت.

ماژول دوم -  من قصد دارم پروژه شخصیت اصلی را شروع کنم و شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از dynamesh و zsphere کاراکتر را از ابتدا شروع و مسدود کنید.

ماژول سوم -  یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از روش‌های مختلفی که من در تولید استفاده می‌کنم، لباس شخصیت را مسدود کنید.

ماژول چهارم -  یاد می‌گیرید که چگونه ویژگی‌های صورت را تعریف کنید و آن را زیبا کنید.

پنجمین ماژول -   می‌آموزید که چگونه با استفاده از zmodeler و برخی برس‌های خاص، موهای حالت‌دهی شده را مجسمه‌سازی کنید.

ماژول ششم -  من به شما نشان خواهم داد که چگونه چروک‌های لباس‌های سبک‌شده را مجسمه‌سازی کنید.

ماژول هفتم - شما همه چیز را در مورد مدل سازی و مجسمه سازی اشیاء سطح سخت zmodeler، dynamesh و برخی تکنیک های دیگر خواهید آموخت

ماژول هشتم - شما اصول مایا را یاد خواهید گرفت و این ماژول برای مبتدیان مطلق است.

ماژول نهم - من رتوپولوژی کاراکترها را در Maya، Topogun و Zbrush انجام خواهم داد. ما قصد داریم با Maya retopo شروع کنیم و در اینجا نحوه استفاده از ابزار Quad draw برای retopology را یاد خواهید گرفت. و سپس من می خواهم به Topogun یک نرم افزار retopo تخصصی سوئیچ کنم، و شما می خواهید یاد بگیرید که ابزار جادویی برای retopo کردن شخصیت خود با سرعت است. سپس می‌خواهیم ببینیم چگونه می‌توانیم از Zbrush برای ایجاد low poly   

نیز استفاده کنیم

ماژول دهم -  با استفاده از مجموعه ابزار جدید Maya 2018 می‌خواهید بازکردن کاراکتر UV را یاد بگیرید. در اینجا می‌خواهم راه‌های مختلف باز کردن و چند ابزار قدرتمند جدید را به شما نشان دهم. و در نهایت می خواهیم طرح UV را ایجاد کنیم.

یازدهمین ماژول -  ، من قصد دارم با استفاده از Substance painter، پختن نقشه‌های مختلفی مانند Normal، Ambient Occlusion، Curvature، موقعیت، ضخامت و Color ID را شروع کنم. من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه خطاهای موجود در آن نقشه ها را حذف کنید.

دوازدهمین ماژول -  ما در حال بافتن کاراکتر در نقاش مواد هستیم. ابتدا می‌خواهم با اصول اولیه نرم‌افزار شروع کنم و سپس لباس‌ها را بافت می‌دهم، شما می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه کت‌های چرمی بسازید. بعداً قصد دارم با اضافه کردن یک لایه خاک، شخصیت را کمی کثیف جلوه دهم. سپس روی پوست و آرایش صورت کار می کنم و در مرحله بعد چشم ها را رنگ می کنیم. سپس مقداری مواد فلزی را روی قسمت های سخت قرار می دهم. سپس یاد می گیرید که چگونه قطعات تابشی درخشان ایجاد کنید. و در نهایت می خواهیم شخصیت خود را با iray رندر کنیم.

ماژول سیزدهم - سپس در ماژول نهایی، دوره را به پایان می‌برم و به پایان می‌برم.

 

دانش‌آموزان ایده‌آل 

من این دوره را با در نظر گرفتن مبتدیان طراحی کرده‌ام، اما می‌تواند برای هنرمندان شخصیت‌های متوسط ​​تا پیشرفته و دانش‌آموزانی که می‌خواهند شخصیت‌های خود را از ابتدا تا انتها خلق کنند، اما با آن مشکل دارند، زیرا راهنمایی گام به گام ندارند، بسیار مفید است.

 

متشکرم

با استفاده از Substance painter، نقشه ها را بپزید و کاراکتر کامل را بافت کنید و سپس رندر کنید. پس از اتمام، چند رندر به من نشان دهید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • فضای جهان پخت، نقشه موقعیت و انحنا Baking World space, Position and Curvature Map

  • نمای کلی بافت Texturing Overview

  • بررسی اجمالی نقاش مواد Substance Painter Overview

  • اضافه کردن لکه های خاکی Adding Dirt Patches

  • بافت روسری Texturing the Scarf

  • بافت چهره قسمت01 Texturing the Face Part01

  • رفع مشکل تقارن Fixing the Symetry Problem

  • نقشه شناسه پخت و بسته بندی Baking ID Map and Wrap Up

  • بافت چشم Texturing the Eyes

  • درک نقشه ها Understanding Maps

  • آماده سازی فایل مایا برای پخت نقشه شناسه Prepairing Maya file for ID Map Baking

  • بافت تی شرت و شلوار Texturing the Tshirt and Pant

  • نقشه انسداد پخت Baking Occlusion Map

  • بافت سازی مواد انتشار دهنده Texturing Emissive Materials

  • تبلیغاتی بافت شخصیت در نقاش مواد Character Texturing in Substance Painter promo

  • بافت کفش چرمی Texturing the Leather Shoe

  • بافت سازی قطعات فلزی Texturing Metal Parts

  • اضافه کردن خاک به کاراکتر Adding Dirt to the Character

  • اضافه کردن برچسب Adding Stickering

  • نقشه های تست پخت Baking Test Maps

  • تنظیم فایل های مایا برای پخت Arranging Maya Files For Baking

  • اضافه کردن برخی از جزئیات عادی Adding Some Normal Details

  • نقشه معمولی پخت Baking Normal Map

  • تکمیل تکالیف مواد Completing Material Assignments

  • رندر با استفاده از Iray Rendering Using Iray

  • بافت چهره قسمت02 Texturing the Face Part02

  • بافت کت چرم Texturing the Leather Jacket

نمایش نظرات

آموزش کاراکتر مدلسازی و بافت برای بازی - بافت
جزییات دوره
4h 26m
27
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
303
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید