آموزش ایجاد شخصیت بافت پیشرفته

Advanced Texture Character Creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

هی بچه ها! به Advanced Texture Character Creation خوش آمدید! قسمت دوم این مستر کلاس نام من آبراهام لیل است و در این کلاس گردش کار خود را برای بافتن یک شخصیت آماده بازی به اشتراک خواهم گذاشت. در این کلاس، به بررسی موقعیت‌شناسی، بافت و فرآیند مادی شخصیت خود می‌پردازیم. من تقریباً تمام دانشی را که در 12 سال تجربه خود جمع آوری کرده ام به اشتراک خواهم گذاشت و شما را راهنمایی خواهم کرد تا شما نیز بتوانید شخصیت های شگفت انگیزی خلق کنید.

توجه: در این کلاس، ما فقط کاراکتر را retopo، UV، پخت و بافت می کنیم. بخش مجسمه سازی با پلی بالا در کلاس دیگری به نام "Advance Zbrush Character Creation" انجام می شود.

شما برای دنبال کردن این کلاس به آن کلاس نیاز ندارید، زیرا ما high poly را در فایل‌های منبع این کلاس قرار داده‌ایم. اما تماشای آن کلاس برای یادگیری کل خط تولید کاراکتر بسیار توصیه می‌شود.

در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود:

  • مدل پلی پلی بالا خود را با جریان لبه قرمز متحرک بازنگری کنید.

  • کاراکترها را به گونه ای بسازید که از نظر زیبایی شناسی خوب به نظر می رسند.

  • تکسچر کردن لباس‌ها و لوازم جانبی با ظاهر کلی.

در این کلاس خواهید آموخت:

  • رتوپولوژی

  • Uving

  • پخت

  • تکسچرینگ

  • ایجاد مو Xgen

  • ژست گرفتن

  • و رندرینگ

نمای کلی پروژه کلاس:

  • ما پروژه را با گذر از فرآیند retopology دارایی های پلی بالا خود شروع خواهیم کرد، ما بر روی ایجاد توپولوژی انیمیشن مناسب، جریان لبه خوب و دارایی های بهینه تمرکز خواهیم کرد.

  • پس از آن به Uving می پریم و دارایی های خود را برای بافت سازی آماده می کنیم. ما روش‌های کارآمدی را برای بسته‌بندی و پخت همه وسایلمان در داخل Substance Painter بررسی می‌کنیم و تمام ترفندهایم را برای ایجاد بافت‌های زیبا به اشتراک می‌گذارم.

  • در نهایت ما مو را با استفاده از Xgen ایجاد می کنیم و شخصیت خود را برای ایجاد رندرهای عالی در داخل Maya و Unreal Engine قرار می دهیم.

این کلاس برای چه کسانی است؟

  • این کلاس برای کسانی است که می‌خواهند یک هنرمند حرفه‌ای شخصیت شوند. کسانی که می خواهند کاراکترهای سه بعدی خود را به روشی حرفه ای تکسچر کنند.

چه کسی دانش آموز ایده آل برای این کلاس نیست؟

این کلاس برای مبتدیان مطلق ایده‌آل نیست.

الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟

  • شما باید تجربه اولیه کار با Maya، Zbrush، Unreal Engine، Substance Painter و Photoshop داشته باشید

  • دانش اولیه Blender توصیه می شود اما ضروری نیست

  • پوشاندن قسمت اول مجموعه توصیه می شود اما ضروری نیست

اکنون به من بپیوندید:

اگر می‌خواهید سطح سه بعدی خود را افزایش دهید و در تولید کاراکتر استاد شوید، این کلاس برای شماست! به من بپیوندید و بیاموزید که چگونه در کوتاه ترین زمان شخصیت هایی با ظاهر شگفت انگیز خلق کنید!

فایل های پروژه را بارگیری کنید

پروژه کلاس:  بافت‌سازی یک کاراکتر سه بعدی

مرحله 01:  پوشه Project files را دانلود کنید و از نویسه high poly به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

مرحله 02:  نویسه را مجدداً تغییر دهید

مرحله 03:  کاراکتر را بافت دهید

مرحله 03: 3 تصویر را از زوایای مختلف رندر کنید و آنها را در اینجا به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید.

از دیدن کار شما خوشحال خواهم شد. متشکرم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • رتوپولوژی دم Tail Retopology

  • پخت نهایی تبر Axe Final Bake

  • جزئیات رتوپولوژی جمجمه Skull Retopology Details

  • رتوپولوژی دامن چپ Left Skirt Retopology

  • فرآیند UV UV Process

  • بلوک شدن ابروها Eyebrows Block In

  • دندان های جمجمه Skull Teeth

  • پالایش پوست Skin Refinment

  • رتوپولوژی جزئیات قفسه سینه Chest Details Retopology

  • رتوپولوژی گوش Ear Retopology

  • تهیه مجموعه مواد Preparing Material Sets

  • در حال صادر کردن ویدیوها Exporting Videos

  • رتوپولوژی سر Head Retopology

  • شکستن ریش Beard Breakup

  • تکسچر کردن جزئیات تبر Texturing the Axe Details

  • رتوپولوژی زره ​​دست Hand Armor Retopology

  • رفع مش Fixing the Mesh

  • مواد پلی بالا High Poly Materials

  • تنظیم چشم Eye Setup

  • رتوپولوژی سگک کمربند Belt Buckle Retopology

  • رتوپولوژی قفسه سینه Chest Retopology

  • رتوپولوژی دامن های چرمی Leather Skirts Retopology

  • ماسک ها و اصلاح کننده های Xgen Xgen Masks and Modifiers

  • بافت چشم Eye Texturing

  • صادرات بافت Exporting Textures

  • رتوپولوژی ناخن دست Hand Nails Retopology

  • آماده سازی High Polys Preparing High Polys

  • مدل سازی چشم Eye Modelling

  • رتوپولوژی جمجمه Skull Retopology

  • اشعه ماوراء بنفش پا Leg UVs

  • رتوپولوژی جزئیات مچ پا Ankle Details Retopology

  • درک بیکس Understanding Bakes

  • تمیز کردن باند تبر Axe Bandages Cleanup

  • مقدمه Introduction

  • بلوک سبیل در Moustache Block In

  • دامن خز Fur Skirt

  • مبانی بافت پوست Skin Texturing Basics

  • بافت شاخ Horn Texturing

  • رتوپولوژی دست Hands Retopology

  • بافت دم Tail Texturing

  • راه اندازی موتور غیر واقعی Unreal Engine Setup

  • دهان درونی Inner Mouth

  • رتوپولوژی فک Jaw Retopology

  • رتوپولوژی صورت Face Retopology

  • چهار وصله Four Patches

  • رتوپولوژی کمربندها Belts Retopology

  • جزئیات بافت پوست Skin Texturing Details

  • بافت دندان Teeth Texturing

  • رتوپولوژی کمربند Belt Retopology

  • لمس اضافی Extra Touches

  • Axe Details Retopology Axe Details Retopology

  • مبانی Xgen Xgen Basics

  • تیغه های جمجمه Skull Blades

  • مخلوط کن Retopoflow Blender Retopoflow

  • بافت تبر Texturing the Axe

  • اشعه ماوراء بنفش بدن Body UVs

  • رتوپولوژی زره ​​زانو Knee Armor Retopology

  • فرآیند رتوپولوژی در مایا Retopology Process in Maya

  • رتوپولوژی تبر Axe Retopology

  • Uvs و Bakes Uvs and Bakes

  • قرار دادن شخصیت Posing the Character

  • واردات خز Importing Fur

  • زره جمجمه Skull Armor

  • تجزیه و تحلیل رتوپولوژی کمربند Belt Retopology Analysis

  • تکسچرینگ پایه های پایین Bottom Props Texturing

  • بافت پوست پیشرفته Skin Texturing Advance

  • رتوپولوژی جزئیات دست Hand Detail Retopology

  • رتوپولوژی دامن چپ Left Skirt Retopology

  • آماده شدن برای ژست گرفتن Preparing to Pose

  • تنظیم مایا Maya Setup

  • خالکوبی بافت Tattoes Texturing

  • رتوپولوژی جزئیات پا Leg Details Retopology

  • رتوپولوژی بینی Nose Retopology

  • رتوپولوژی پاها Legs Retopology

  • بلوک ریش کناری Side Beard Block In

  • UV های مناسب Proper UVs

  • رتوپولوژی دهان Mouth Retopology

  • راه اندازی پروژه Projet Setup

  • چراغ های موتور غیر واقعی Unreal Engine Lights

  • رتوپولوژی گردنبند Necklace Retopology

  • جزئیات قفسه سینه Zremesher Chest Details Zremesher

  • ابزار Retopoflow Retopoflow Tools

  • تعریف مواد Defining Materials

  • صادرات نهایی برای Bakes Final Export for Bakes

  • بافت کمربند Belts Texturing

  • بلوک ریش در Beard Block In

  • Tails Details Retopology Tails Details Retopology

  • LowPoly CleanUp LowPoly CleanUp

  • مدل سازی پچ خز Fur Patch Modelling

  • بافت چرم Leather Texturing

  • Retopology جزئیات شاخ Horns Details Retopology

  • مدل سازی وسایل اضافی Extra Props Modelling

  • بافت جمجمه Skull Texturing

  • مایا خودکار Remesher Maya Auto Remesher

  • مجموعه مواد تکمیلی Finishing Material Sets

  • رتوپولوژی شاخ Horns Retopology

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت بافت پیشرفته
جزییات دوره
23h 10m
96
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
43
از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید