آموزش کاراکتر مدل سازی و بافت برای بازی - UV Unwrapping

Character Modeling & Texturing For Game - UV Unwrapping

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام، به Character Modeling Texturing For Game - UV Unwrapping خوش آمدید. این کلاس بخشی از دوره کامل Character Modeling Texturing For Game - Pipeline کامل است.

در این دوره آموزشی، مجسمه سازی، بافت retopo یک شخصیت آماده انیمیشن برای بازی را در Zbrush، Maya، Topogun و Substance Painter خواهید آموخت.

آیا می‌خواهید فرآیند کامل ساختن یک شخصیت برای بازی را یاد بگیرید؟ اگر چنین است پس این دوره برای شماست.

خوش آمدید و معرفی مربی 

اسم من نالین است، من یک هنرمند و مربی مدل‌سازی و بافت‌سازی سه بعدی هستم.

من از سال 2008 در موسسات مختلفی مانند ZICA، Reliance Education و Arena Animation تدریس کرده‌ام. من همچنین به عنوان یک هنرمند مدل‌سازی و بافت‌سازی شخصیت در Lakshya Digital و Dhruva Interactive کار کرده‌ام.

 

مزایا

در پایان دوره، می‌توانید با استفاده از Zbrush، Maya، Topogun و Substance Painter، شخصیت‌های ظاهری زیبا برای بازی ایجاد کنید.

 

فهرست اجزای اصلی

  • مدل سازی و مجسمه سازی شخصیت ها با استفاده از Zbrush

  • Retopology با استفاده از Maya، Topogun Zbrush

  • UV Unwrapping در مایا

  • تکسچر کردن کاراکترها و لوازم جانبی با استفاده از نقاش مواد

  • نقشه‌های پخت

  • پردازش در Substance Painter

بیایید ببینیم دوره چگونه طراحی شده است و چه چیزی برای شما وجود دارد. 13 ماژول وجود دارد.

ماژول اول -  با کار بر روی یک پروژه کوچک سر سبک، از ابتدا Zbrush،  مبانی مجسمه سازی و نقاشی چندگانه را یاد خواهید گرفت.

ماژول دوم -  من قصد دارم پروژه شخصیت اصلی را شروع کنم و شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از dynamesh و zsphere کاراکتر را از ابتدا شروع و مسدود کنید.

ماژول سوم -  یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از روش‌های مختلفی که من در تولید استفاده می‌کنم، لباس شخصیت را مسدود کنید.

ماژول چهارم -  یاد می‌گیرید که چگونه ویژگی‌های صورت را تعریف کنید و آن را زیبا کنید.

پنجمین ماژول - می‌آموزید که چگونه با استفاده از zmodeler و برخی برس‌های خاص، موهای حالت‌دهی شده را مجسمه‌سازی کنید.

ماژول ششم -  من به شما نشان خواهم داد که چگونه چروک‌های لباس‌های سبک‌شده را مجسمه‌سازی کنید.

ماژول هفتم - شما همه چیز را در مورد مدل سازی و مجسمه سازی اشیاء سطح سخت zmodeler، dynamesh و برخی تکنیک های دیگر خواهید آموخت

ماژول هشتم - شما اصول مایا را یاد خواهید گرفت و این ماژول برای مبتدیان مطلق است.

ماژول نهم - من رتوپولوژی کاراکترها را در Maya، Topogun و Zbrush انجام خواهم داد. ما قصد داریم با Maya retopo شروع کنیم و در اینجا نحوه استفاده از ابزار Quad draw برای retopology را یاد خواهید گرفت. و سپس من می خواهم به Topogun یک نرم افزار retopo تخصصی سوئیچ کنم، و شما می خواهید یاد بگیرید که ابزار جادویی برای retopo کردن شخصیت خود با سرعت است. سپس می‌خواهیم ببینیم چگونه می‌توانیم از Zbrush برای ایجاد low poly   

نیز استفاده کنیم

ماژول دهم -  با استفاده از مجموعه ابزار جدید Maya 2018 می‌خواهید بازکردن کاراکتر UV را یاد بگیرید. در اینجا می‌خواهم راه‌های مختلف باز کردن و چند ابزار قدرتمند جدید را به شما نشان دهم. و در نهایت می خواهیم طرح UV را ایجاد کنیم.

یازدهمین ماژول -  ، می‌خواهم با استفاده از Substance painter، پختن نقشه‌های مختلفی مانند Normal، Ambient occlusion، Curvature، موقعیت، ضخامت و Color ID را شروع کنم. من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه خطاهای موجود در آن نقشه ها را حذف کنید.

دوازدهمین ماژول -  ما در حال بافتن کاراکتر در نقاش مواد هستیم. ابتدا می‌خواهم با اصول اولیه نرم‌افزار شروع کنم و سپس لباس‌ها را بافت می‌دهم، شما می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه کت‌های چرمی بسازید. بعداً قصد دارم با اضافه کردن یک لایه خاک، شخصیت را کمی کثیف جلوه دهم. سپس روی پوست و آرایش صورت کار می کنم و در مرحله بعد چشم ها را رنگ می کنیم. سپس مقداری مواد فلزی را روی قسمت های سخت قرار می دهم. سپس یاد می گیرید که چگونه قطعات تابشی درخشان ایجاد کنید. و در نهایت می خواهیم شخصیت خود را با iray رندر کنیم.

ماژول سیزدهم - سپس در ماژول نهایی، دوره را به پایان می‌رسانم و به پایان می‌رسانم.

 

دانش‌آموزان ایده‌آل 

من این دوره را با در نظر گرفتن مبتدیان طراحی کرده‌ام، اما می‌تواند برای هنرمندان شخصیت‌های متوسط ​​تا پیشرفته و دانش‌آموزانی که می‌خواهند شخصیت‌های خود را از ابتدا تا انتها خلق کنند، اما با آن مشکل دارند، بسیار مفید باشد، زیرا راهنمایی گام به گام ندارند.

 

متشکرم

کاراکتر کامل را باز کنید و از ابزارهای مختلف برای ایجاد یک طرح بندی خوب استفاده کنید. پس از اتمام کار، چند عکس فوری از UV های خود را به من نشان دهید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • باز کردن تمام بدن - دست Unwrapping the Full Body - Hand

  • باز کردن موها Unwrapping the Hair

  • ایجاد یک چیدمان ناهموار Crating a Rough Layout

  • پاکسازی و صادرات Clean Up and Exporting

  • باز کردن هد تلفن Unwrapping the Head Phone

  • باز کردن قطعات کوچک Unwrapping Small Parts

  • باز کردن بسته بندی ماشین دستی Part02 Unwrapping the Hand Machine Part02

  • نهایی کردن Layouts Finalizing the Layouts

  • باز کردن سر کاراکتر Unwrapping the Character Head

  • Unwrapping کاراکتر UV در تبلیغات مایا Character UV Unwrapping in Maya promo

  • باز کردن کل بدن - پا Unwrapping the Full Body - Leg

  • تمرین باز کردن بسته بندی با اشیاء ساده Unwrapping Practice with Simple Objects

  • باز کردن بسته بندی ماشین دستی Part01 Unwrapping the Hand Machine Part01

  • کاوش ویرایشگر UV و جعبه ابزار Exploring UV Editor and Toolkit

  • باز کردن کل بدن - نیم تنه Unwrapping the Full Body - Torso

نمایش نظرات

آموزش کاراکتر مدل سازی و بافت برای بازی - UV Unwrapping
جزییات دوره
2h 43m
15
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
445
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید