آموزش محیط های ماژولار کامل در Unreal Engine 5

Complete Modular Environments in Unreal Engine 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می خواهید در مورد مدولاریت در هنر محیطی بیاموزید؟ سپس شما را به Complete Modular Environments در Unreal Engine 5 خوش آمد می گویم.

من کی هستم: 

اسم من آرش است و مدتی است که یک هنرمند شخصیت سه بعدی برای بازی هستم. من سابقه تدریس محتوای مرتبط با Game-Art را دارم و مطمئن هستم که شما از این کلاس چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت.

در پایان این کلاس: 

شما دانش ایجاد محیط های مدولار را خواهید داشت. شما قادر خواهید بود یک محیط بازی مناسب ایجاد کنید

آنچه خواهید آموخت:

● نظریه مدولار و سیستم‌ها

● ایجاد مواد و انواع کاشی کاری

● کار در UE5 برای ایجاد محیط های بازی

● ایجاد ماسک UV دوم برای افزودن جزئیات بیشتر در مواد

این کلاس برای چه کسانی است: 

این کلاس برای دانش‌آموزانی است که چیزی درباره هنر محیطی می‌دانند و می‌خواهند تکنیک‌های جدید بیشتری بیاموزند. این کلاس برای مبتدیان سه بعدی طراحی نشده است.

آنچه باید برای کلاس بدانید یا داشته باشید: 

من از شما انتظار دارم که در Unreal Engine 5، Blender، Zbrush، Substance Painter و Substance Designer، نوعی تجربه نرم افزاری اولیه داشته باشید.

اکنون به من بپیوندید:

پس اگر می‌خواهید محیط‌های مدولار را برای بازی‌ها بسازید، اکنون به من بپیوندید و مهارت‌های خود را به سطح بعدی ببرید.

فایل های پروژه را بارگیری کنید

پروژه کلاس - ایجاد یک محیط مدولار

مرحله 01 - می‌توانید مفهوم را از کلاس یا خودتان انتخاب کنید.

مرحله 02 - مدلسازی، بافت و ایجاد یک محیط در Unreal Engine 

مرحله 03 - آپلود 3 تصویر رندر از فرشتگان مختلف به عنوان پروژه کلاس.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • آماده سازی برای گردش کار Preparation For Workflow

  • مسدود شدن پنجره های مسکونی Residential Window Blockout

  • واحد مسکونی دوم UV RGB Residential Second UV RGB

  • پخت سقف در مواد Bake The Roof in Substance

  • کیت موزه به پایان رسید Museum Kit Finished

  • دانلود فایل های پروژه Download Project Files

  • ورق تزئینی موزه Museum Trim Sheet

  • ستون های LowPoly LowPoly Pillars

  • همه کنترل های مواد All of Material Controls

  • موزه دوم UV RGB Museum Second UV RGB

  • باز کردن ویترین فروشگاه Unwrapping Shop Window

  • پایان ساختمان مسکونی Finish Residential Building

  • ساخت پنجره های مسکونی Making Residential Windows

  • حصیر آجر حکاکی سطح Brick Mat Surface Carving

  • کنترل های رنگ پایه Base Color Controls

  • سیستم پیش ساخته The Prefab System

  • رنگ پایه تشک آجری متوسط Brick Mat Base Color Medium

  • باز کردن کلاه و محافظ Unwrapping Caps And Guards

  • مجسمه سازی ستون در Zbrush Pillar Sculpt in Zbrush

  • کیت آجر در UE5 Brick Kit in UE5

  • شکل شکن Shape Breakers

  • مسدود شدن درب مسکونی Residential Door Blockout

  • ویژه موزه بافت Texture Museum Specials

  • زیور آلات برای قالب گیری Ornaments For Moulding

  • کلاهک های دایره ای ستون Circular Pillar Caps

  • کیت کوچه را ایجاد کنید Create The Alley Kit

  • ویترین مغازه نانوایی Baking Shop Window

  • اتمام رنگ ورتکس Finishing The Vertex Paint

  • زبری تشک آجری Brick Mat Roughness

  • اتمام Blockout Finishing The Blockout

  • رنگ پایه تشک سقفی Roof Mat Base Color

  • رنگهای تشک بتنی بزرگ Concrete Mat Colors Big

  • زبری تشک بتنی Concrete Mat Roughness

  • بلوک کلاهک های ستون Pillar Caps Blockout

  • معرفی Zbrush Intro to Zbrush

  • پایه کیت سقفی در بلندر Roof Kit Base in Blender

  • کیت تکمیل پیاده رو Finishing Sidewalk Kit

  • درپوش و محافظ پخت Baking Caps And Guards

  • آسیب سطحی تشک بتنی Concrete Mat Surface Damage

  • ورق تریم مسکونی Residential Trim Sheet

  • اتمام ساختمان ها Finishing The Buildings

  • حصیر آجری ارتفاع نهایی Brick Mat Finalize Height

  • پیش ساخته برای ویندوز Prefab For Windows

  • تشک بتنی اشکال بزرگ Concrete Mat Big Shapes

  • نهایی Steet Mat Finalizing Steet Mat

  • چند کلمه سریع Some Quick Words

  • ورق های برش پخت Baking Trim Sheets

  • تشک آجری اشکال بزرگ Brick Mat Big Shapes

  • برخی اصلاحات صحنه Some Scene Corrections

  • ترکیب راس Vertex Blending

  • ساخت پنجره های موزه Making Museum Windows

  • ارتفاع تشک سقف Roof Mat Height

  • باز کردن ستون های موزه Unwrapping Museum Pillars

  • مواد پخت طراح سه بعدی Substance 3D Designer Bake

  • نهایی کردن کیت مسکونی Finalizing Residential Kit

  • Blockout The Residential Blockout The Residential

  • تریم های بافت و صادرات Texture And Export Trims

  • نهایی کردن Caps Blockout Finalizing Caps Blockout

  • معرفی Introduction

  • مجسمه سازی کلاهک های ستون Pillar Caps Sculpt

  • تست پیشرفت در UE5 Testing The Progress in UE5

  • فرش قرمز آجری را تغییر دهید Alter The Red Brick Mat

  • نورپردازی و فرآیند ارسال Lighting and Post Process

  • مسدود شدن ویندوز موزه Museum Windows Blockout

  • ماژولاریت کیت آجری Brick Kit Modularity

  • نهایی کردن هندسه Finalizing The Geometry

  • صادرات کیت موزه به UE5 Export Museum Kit to UE5

  • کیت سقف در ایجاد Roof Kit In Creation

  • نهایی کردن ستون های آجری Finalizing Brick Pillars

  • بافت ویژه مسکونی Texture Residential Special

  • مسدود کردن ستون های موزه Blockout The Museum Pillars

  • قرار دادن دوربین Camera Placement

  • فاز بلوک The Blockout Phase

  • مسکونی در موتور آنریل Residential in Unreal Engine

  • رفع برخی مشکلات Fixing Some Problems

  • ماژولاریت چیست؟ What is Modularity

  • ارتفاع تشک خیابان Street Mat Height

  • متشکرم Thank You

  • مجسمه سازی قطعات موزه Sculpting Museum Pieces

  • نهایی کردن اولین تکرار Finalizing First Iteration

  • اتمام کار مسکونی Finishing The Residential

  • کیت موزه Bake And Texture Bake And Texture Museum Kit

  • با استفاده از رنگ Vertex Using Vertex Color

  • برخی از تکنیک های Bolckout Some Bolckout Techniques

  • پخت درب موزه Baking Museum Doors

  • رفع سریع برش برگه ها Quick Fix to Trim Sheets

  • مسدود شدن پنجره اتاق زیر شیروانی Attic Window Blockout

  • تست الگوها در SD Testing Patterns in SD

  • زبری تشک سقف Roof Mat Roughness

  • مجسمه سازی کاشی در Zbrush Sculpt Tiles in Zbrush

  • زیور آلات پخت در SD Baking Ornaments in SD

  • مسدود کردن موزه Blockout The Museum

  • درب مسکونی نهایی شده Finalized Residential Door

  • پخت ویندوز Baking The Windows

  • مجسمه سازی ستون های موزه Sculpting Museum Pillars

  • طراح مواد سه بعدی Substance 3D Designer

  • مرحله برنامه ریزی The Planning Stage

  • رنگ پایه تشک آجری بزرگ Brick Mat Base Color Big

  • توابع مواد Material Functions

  • کلاه و محافظ بافت Texturing Caps And Guards

نمایش نظرات

آموزش محیط های ماژولار کامل در Unreal Engine 5
جزییات دوره
1d 14h 39m
100
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
95
از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید