لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد محیط کارآمد برای بازی ها
دانلود Efficient Environment Creation For Games
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید بدون ایجاد همه چیز از ابتدا محیطی برای بازی ها ایجاد کنید؟
سپس من شما را به Eficient Environment Creation For Games خوش آمد می گویم.
درباره من:
اسم من آرش عارف است و با عشق به Lighting And Prop و ساختن مواد، هنر محیط بازی سه بعدی را آموزش می دهم. من دانش آموزان شاد زیادی داشته ام که از یادگیری تکنیک های جدید لذت می برند.
در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود:
محیط ها را به طور موثر ایجاد کنید
برای صرفه جویی در زمان از آنچه قبلا ایجاد کرده اید دوباره استفاده کنید
آموزش راه اندازی گره های هندسه اولیه برای مش های رویه ای سریع
یادگیری طرح اولیه UE5 برای تکرار سریع
آنچه خواهید آموخت:
ارجاعات روز فعلی را به محیط های قدیمی ترجمه کنید
گردش کار مبتنی بر کیت برای تکرار سریع
ایجاد محیط مدولار
استفاده مجدد از آنچه از قبل دارید برای صرفه جویی در زمان و انرژی در تولید
این کلاس برای چه کسانی است؟
این کلاس برای کسانی است که می خواهند تکنیک های ایجاد محیط سریع را بیاموزند.
این کلاس همچنین برای هنرمندانی است که میخواهند گردش کار خود را در هنر محیطی سرعت بخشند.
چه کسی دانش آموز ایده آل برای این کلاس نیست؟
این کلاس برای مبتدیان Blender مطلق طراحی نشده است.
الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟
از شما انتظار دارم در زمینه هنر محیط بازی اطلاعات قبلی داشته باشید
اکنون به من بپیوندید:
پس اگر میخواهید تکنیکهای بیشتری برای ایجاد محیط کارآمد بیاموزید، اکنون به من بپیوندید و مهارتهای خود را به سطح بعدی ببرید. فراموش نکنید که سرمایه گذاری روی خودتان تا آخر عمر هزینه خواهد داشت. امیدوارم شما را در کلاس ببینم.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
باز کردن مش های چوبی
Unwrapping The Wood Meshes
فانوس و پوشش Rgb
Lantern And Rgb Masking
Intro To Kit Based Workflow
Intro To Kit Based Workflow
مقدمه
Introduction
صادرات کیت های مدولار به Ue5
Export Modular Kits To Ue5
کانال UV دوم و شناسه
Second Uv Channel And Id
اتمام مجسمه سازی چوب
Finishing Wood Sculpting
رویه ای سایه گیر
Procedural Shadow Catchers
تغییرات در مواد
Variations In The Materials
ایجاد اتصالات
Creating The Connections
تنوع در کیت های مدولار
Variation In Modular Kits
پخت و تست بافت
Baking And Testing Textures
تکمیل تنظیمات
Completing The Setup
تست Uvs دوم در Ue5
Testing Second Uvs In Ue5
بافت چوب تکمیل شد
Wood Texture Completed
مجسمه سازی کیت زونا سقفی
Roof Shingles Kit Sculpting
اتمام سطح اول
Finishing The First Level
اولین پاس مجسمه چوبی
First Pass Of Wood Sculpt
تکمیل ساختمان ها در Ue5
Finishing Buildings In Ue5
تکمیل نورپردازی
Completing The Lighting
مجسمه سازی چوبی سطح متوسط
Mid Level Wood Sculpt
دانلود فایل های پروژه
Download Project Files
تنوع برای کیت های موجود
Variation For Existing Kits
سطح مواد آب
Water Material Surface
متشکرم
Thank You
پایان ساختمان اول
Finish The First Building
نرده روی سکوها
Railings On The Platforms
قاب های ساختمان را ایجاد کنید
Create The Building Frames
ایجاد زمین Gaea
Gaea Terrain Creation
اتاق زیر شیروانی و کیت های بیشتر
Attic And More Kits
اتمام فاز Mid Poly
Finishing The Mid Poly Phase
پخت و بافت زونا
Bake And Texture Shingles
مقدمه ای بر مدل سازی Midpoly
Intro To Midpoly Modeling
ایجاد پلتفرم
Creating The Platform
کانال دوم Uv توضیح داده شد
Second Uv Channel Explained
مسدود کردن پل
Blockout The Bridge
نمونه های مادی
Material Instances
اتمام پل
Finishing The Bridge
راه اندازی اولیه روشنایی
Initial Lighting Setup
استاد خلق مواد
Master Material Creation
ترکیب آب رنگ
Water Color Blend
اتمام پشت بام ها
Finishing The Rooftops
با کیت های مدولار شروع کنید
Start With Modular Kits
پله ها و تغییرات
The Stairs And Variations
تنوع بیشتر برای ساختمان
More Variation For Building
گره های هندسی برای پشت بام ها
Geometry Nodes For Rooftops
تست ترکیب
Testing The Composition
پشت بام ها ادامه دارد
Rooftops Continued
ایجاد Rafts
Creating The Rafts
تغییرات پشت بام
Rooftop Variations
برنامه ریزی و مراجع
Planning And References
مجسمه سازی زونا نهایی شد
Shingles Sculpt Finalized
به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دورههایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد میکنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.
هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد میگیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمدهاید.
ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه میتوانیم دورههای بهتری برای شما بسازیم و چگونه میتوانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.
نمایش نظرات