آموزش ایجاد صحنه پیشرفته برای بازی ها

Advanced Scene Creation for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می‌خواهید با استفاده از روش‌های جدید بازی، صحنه‌ای تاریک و بد خلق کنید؟

سپس من شما را به Advanced Scene Creation for Games خوش آمد می گویم.

درباره من:

اسم من آرش عارف است و مدتی مدرس هنر محیطی بوده ام. من به دانش‌آموزان زیادی یاد داده‌ام که چگونه برای بازی‌ها هنر بسازند. به ویژه در زمینه های هنر محیطی.

در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود:

  • با استفاده از روش‌ها و گردش‌های کاری جدید، یک محیط تاریک و بد خلق برای بازی‌ها ایجاد کنید

  • با نگاه کردن به منابع و ترکیب با ایده‌های خود، محیطی را در یک موقعیت بدون مفهوم هنری بسازید

  • از Modularity، Vertex Blending، Decals برای بیشترین تنوع استفاده کنید

  • بین وسایل قهرمان و وسایل ثانویه تفاوت قائل شوید و یاد بگیرید که کجا کیفیت را فدا کنید تا در وقت و انرژی صرفه جویی کنید. و صرف آن در جاهای دیگر.

آنچه خواهید آموخت:

  • نحوه برنامه ریزی برای یک اثر هنری محیطی

  • برای اطمینان از اینکه ایده‌ها به درستی کار می‌کنند، مسدودسازی ایجاد کنید

  • زمانی که باید عجله کرد و جزئیات را در کجا قرار داد

  • نحوه مجسمه سازی در Zbrush برای محیط ها

  • ساخت مواد اصلی برای بازی ها

  • نحوه تنظیم ذرات ساده و در عین حال موثر نیاگارا برای افزودن حرکت به صحنه

این کلاس برای چه کسانی است؟

  • من این کلاس را برای دانشجویان هنر محیط سه بعدی متوسط ​​طراحی کرده ام، که می خواهند محیط های زیبایی بسازند.

  • این کلاس همچنین برای هنرمندانی است که می‌خواهند گردش کار خود را در Unreal Engine 5، Blender، Substance 3D Designer، Substance 3D Painter و Zbrush سرعت بخشند و مهارت خود را در ایجاد یک محیط بهبود بخشند.

چه کسی دانش آموز ایده آل برای این کلاس نیست؟

این کلاس برای مبتدیان مطلق طراحی نشده است.

الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟

  • من از شما انتظار دارم که نوعی تجربه اولیه با این بسته های نرم افزاری داشته باشید.

  • باید بسته های نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کرده باشید.

اکنون به من بپیوندید:

بنابراین اگر می‌خواهید محیطی واقع‌گرایانه بسازید، اکنون به من بپیوندید و مهارت‌های خود را به سطح بعدی ببرید.

فایل های پروژه را بارگیری کنید

پروژه کلاس: ساختن یک محیط کوچک

مرحله 01: مفهوم خود را انتخاب کنید که کوچک و نه چندان پیچیده است.

مرحله 02: روند مود کردن و تکسچرینگ را از کلاس دنبال کنید.

مرحله 03: یک تصویر را رندر کنید و آن را به عنوان پروژه کلاس در اینجا آپلود کنید.

خوشحال می شوم نظرات خود را در مورد کار شما به اشتراک بگذارم. متشکرم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • رنگ مواد جاده Road Material Color

  • شکل های بزرگ ارتفاع آجر Brick Height Big Shapes

  • مواد اصلی پایه Prop Master Material

  • مواد برفی Snow Material

  • خاک و خاک Grime And Dirt

  • حیاط پمپ بنزین Gas Station Yard

  • بلوک خشن Rough Blockout

  • تشک گچی تست در UE5 Test Plaster Mat In UE5

  • پخت درب و پنجره Baking Door And Windows

  • بافت اشکال بزرگ Texturing Big Shapes

  • ایستگاه مدولار مسدود کردن Blockout Modular Station

  • دوم خلقت مواد Second Material Creation

  • بافت شاتر نورد Rolling Shutter Texture

  • متشکرم Thank You

  • پمپ گاز پلی بالا High Poly Gas Pump

  • برگردان لبه Edge Decals

  • ارتفاع مواد گل Mud Material Height

  • Texture The Station Kit Texture The Station Kit

  • روشنایی بلوک Blockout Lighting

  • کثیفی مواد پایه Prop Material Dirt

  • مواد پرتاب کننده Emisive Material

  • ماژولار بودن پمپ بنزین Gas Station Modularity

  • رنگ پایه گچ Plaster Base Color

  • شکل های میانی ارتفاع گچ Plaster Height Mid Shapes

  • مجسمه سازی Walkway HighPoly Walkway HighPoly Sculpt

  • Walkway و معرفی Zbrush Walkway And Intro To Zbrush

  • فروشگاه مدلینگ تاج Shop Crown Modeling

  • ماژولاریت نهایی Finishing Modularity

  • مش های چشم انداز Nanite Nanite Landscape Meshes

  • پخت مش های زباله Baking Trash Meshes

  • لوله های بافت را باز کنید Unwrap And Texture Pipes

  • مدل سازی لوله های مدولار Modeling Modular Pipes

  • ماژولار بودن اتاق کنترل Control Room Modularity

  • بافت پیاده رو Texture The Walkway

  • منظره در گایا Landscape In Gaea

  • نقشه راه این پروژه Road Map For This Project

  • شبیه سازی کیسه های پلاستیکی Simulating Plastic Bags

  • پمپ گاز را باز کنید و بپزید Unwrap And Bake Gas Pump

  • سیستم مه شکن نیاگارا Fog Niagara System

  • مواد کارت مه Fog Card Material

  • ارتفاع گچ اشکال بزرگ Plaster Height Big Shapes

  • دانلود فایل های پروژه Download Project Files

  • خط عمودی مواد جاده Road Material Vertical Line

  • معرفی Introduction

  • جزئیات تکمیل پمپ گاز Gas Pump Finishing Details

  • شبیه سازی بشکه Barrel Simulation

  • مدل سازی کرکره غلتکی Rolling Shutter Modeling

  • تنظیم صحنه برای نورپردازی Set Up Scene For Lighting

  • پمپ گاز اشکال کوچک Gas Pump Small Shapes

  • ارتفاع مصالح جاده Road Material Height

  • تنظیم Vertex Blend Vertex Blend Setup

  • پایان بلوک ماژولار Finishing Modular Blockout

  • کیت لوله در UE5 Pipe Kit In UE5

  • کیت ایستگاه باز کردن و پخت Unwrap And Bake Station Kit

  • نتایج را در UE5 بررسی کنید Check The Results In UE5

  • استاد خلق مواد Master Material Creation

  • برگردان آب Water Decal

  • بافت تاج Texture The Crown

  • تکسچرینگ لوازم اضافی Extra Props Texturing

  • فرآیند نور و ارسال Light And Post Process

  • نویز کلی مواد Material Overall Noise

  • نرده زنجیره ای Chain Link Fence

  • رنگ پایه آجری Brick Base Color

  • جاده اسپلاین منظره Landscape Spline Road

  • ارتفاع ملات آجر Brick Mortar Height

  • پیاده‌رو را باز کنید و بپزید Unwrap And Bake Walkway

  • در و پنجره Door And Windows

  • بافت درب و پنجره Texture Door And WIndows

  • پمپ گاز اشکال بزرگ Gas Pump Big Shapes

  • تکسچر کردن جزئیات تابشی Texturing Emissive Details

  • بافت اشکال متوسط Texturing Medium Shapes

  • رنگ مواد گلی Mud Material Color

  • متریال منظره Landscape Material

  • بافت سطل آشغال مش Texturing Trash Meshes

  • کارت های مه پایان Finishing Fog Cards

  • ذرات برف Snow Particles

  • مدل سازی وسایل اضافی Modeling Extra Props

  • کرک برگردان Crack Decal

  • شبیه سازی سطل زباله بیشتر More Trash Simulation

نمایش نظرات

آموزش ایجاد صحنه پیشرفته برای بازی ها
جزییات دوره
1d 9h 47m
79
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
35
از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید