لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدلسازی شخصیت و بافت برای بازی - مجسمه سازی
Character Modeling & Texturing For Game - Sculpting
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
سلام، به کاراکتر مدلسازی بافت برای بازی - دوره کامل Pipeline خوش آمدید. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت سبک شده را از ابتدا با استفاده از Zbrush مدل سازی و مجسمه سازی کنید.
آیا موفق به مدلسازی شخصیتها میشوید، اما آنها کیفیت سطح تولید را ندارند؟ اگر چنین است، پس این دوره عالی برای شماست.
خوش آمدید و معرفی مربی
اسم من نالین است، من یک هنرمند و مربی مدل سازی و بافت سه بعدی هستم.
من از سال 2008 در موسسات مختلفی مانند ZICA، Reliance Education و Arena Animation تدریس کردهام. من همچنین به عنوان یک هنرمند مدلسازی و بافتسازی شخصیت در Lakshya Digital و Dhruva Interactive کار کردهام.
مزایا
در پایان دوره، شما قادر خواهید بود با استفاده از Zbrush 2018 قدرتمند، شخصیتهای زیبا و دارای ظاهری زیبا و لوازم سطح سخت را برای بازی مدلسازی و مجسمه سازی کنید.
فهرست اجزای اصلی
مجسمه سازی موهای حالت دار
مجسمه سازی لباس های سبک
مجسمه سازی چهره ای زیبا و زیبا
مجسمه سازی مدل سازی سطح سخت
نقاشی چندگانه
بیایید ببینیم دوره چگونه طراحی شده است و چه چیزی برای شما وجود دارد. 7 ماژول وجود خواهد داشت.
در ماژول اول، با کار بر روی یک پروژه کوچک سر سبک، Zbrush را از ابتدا، مبانی مجسمه سازی و نقاشی چندگانه را یاد خواهید گرفت.
و سپس در ماژول دوم میخواهم پروژه شخصیت اصلی را شروع کنم و شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از dynamesh و zsphere کاراکتر را از ابتدا شروع و مسدود کنید.
سپس در ماژول سوم، نحوه مسدود کردن لباس شخصیت را با استفاده از روش های مختلفی که من در تولید استفاده می کنم، یاد خواهید گرفت.
در ماژول چهارم، نحوه تعریف ویژگیهای صورت و زیبا جلوه دادن آن را خواهید آموخت.
در ماژول پنجم میآموزید که چگونه با استفاده از zmodeler و برخی برسهای خاص، موهای حالتدادهشده را مجسمهسازی کنید
سپس در ماژول ششم، به شما نشان میدهم که چگونه چروکهای لباسهای استایلشده را مجسمهسازی کنید.
سپس در ماژول نهایی، همه چیز را در مورد مدل سازی و مجسمه سازی اشیاء سطح سخت zmodeler، dynamesh و برخی از تکنیک های دیگر خواهید آموخت.
دانشآموزان ایدهآل
من این دوره را برای دانشآموزان مدلسازی سهبعدی سطح مبتدی تا متوسط و هنرمندانی طراحی کردهام که میخواهند شخصیتهای Stylized را مدلسازی کنند، اما با زیبا جلوه دادن شخصیت و آمادهسازی کاراکتر مشکل دارند.
کاراکتر را با استفاده از همان روشی که در کلاس توضیح داده شده است، مدل کنید. سپس چند اسکرین شات را در منطقه پروژه ارسال کنید. من خیلی دوست دارم کار شما را ببینم و با هم آن را بهبود خواهیم بخشید. اگر مشکلی پیدا کردید، میتوانید در قسمت بحث از من بپرسید.
من تصویر مرجع کاراکتر را در پروژه پیوست کرده ام.
از شما متشکرم و منتظر دیدن کار شما هستم.
نالین
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
مسدود کردن تی شرت
Tshirt Blocking
مسدود کردن هولستر بمب
Blocking the Bomb Holster
قسمت پاره شده شلوار مجسمه سازی
Sculpting Pant Torn Part
جزئیات هولستر بمب
Detailing the Bomb Holster
مجسمه سازی تاهای تلطیف شده
Sculpting Stylized Folds
تبلیغ شخصیت تلطیف شده به روز شد
Stylized character promo Updated
تنظیم نسبت در این مرحله
Adjusting Proportion at this Stage
تنظیم شکل های پایه ژاکت
Jacket Basic Shapes Adjustment
تعریف قسمت پشتی
Defining the Back Part
اصلاح اشکال کفش
Refining Shoe Shapes
مسدود کردن ژاکت
Jacket Blocking
جزئیات ماشین دستی Part03
Detailing the Hand Machine Part03
ایجاد ابرو
Creating the Eyebrow
تنظیم تصویر مرجع در Zbrush
Setting Reference Image in Zbrush
ایجاد خطوط تار مو
Creating Hair Strand lines
از بین بردن مدل Highpoly برای Retopo
Decimating Highpoly Model for Retopo
جزئیات ماشین دستی Part01
Detailing the Hand Machine Part01
جزئیات بمب Scifi با استفاده از حلقه پانل
Detailing the Scifi Bomb Using Panel Loop
دانلود و نصب برس های مفید برای مو
Downloading and Installing Useful Brushes for Hair
بند و سگک مدلینگ
Modeling Strap and Buckle
مسدود کردن چین های روسری
Blocking the Scarf Folds
مسدود کردن شلوار
Pant Blocking
جزئیات لب
Detailing the Lip
مسدود کردن دستگاه دستی Part02
Blocking the Hand Machine Part02
مجسمه سازی یقه خز
Fur Collar Sculpting
جزئیات ماشین دستی Part02
Detailing the Hand Machine Part02
مسدود کردن کفش
Shoe Blocking
افزودن تاشوهای چرمی
Adding Leather Folds
اتصال بند به Fly Machine
Connecting the Strap to the Fly Machine
اضافه کردن چینها به ژاکت
Adding Folds to the Jacket
ایجاد لوله و تسمه
Creating the Pipe and Strap
سفارشی سازی Zbrush برای سرعت
Customizing Zbrush For Speed
ایجاد کمربند شلوار
Creating the Pant Belt
با استفاده از Zsphere بدن را مسدود کنید
Block the Body Using Zsphere
مسدود کردن اسکراف
Scraf Blocking
بسته بندی جزئیات دستکش
Gloves Detailing Wrap Up
مسدود کردن مدل مو
Blocking the Hair Style
مسدود کردن دستگاه دستی Part01
Blocking the Hand Machine Part01
روش های مختلف برای مسدود کردن بدن
Different Ways to Block the Body
جلای مو و بسته بندی
Polishing Hair and Wrap up
مسدود کردن هد تلفن
Blocking the Head Phone
جلا دادن روسری تا شده
Polishing the Scarf Folds
ایجاد لبه های تیز برای ظاهر سبک
Creating Sharp Edges for Stylized Look
جزئیات دست و بسته بندی
Detailing the Hand and Wrap Up
جزئیات بدنه ماشین پرواز
Detailing the Fly Machine Body
مسدود کردن سر و بسته شدن
Blocking the Head and Wrap up
جزئیات بینی
Detailing the Nose
مقدمه ای بر Sculptris Pro
Introduction to Sculptris Pro
صادر کردن مدل تخریب شده برای مایا و Wrap up
Exporting Decimated Model for Maya and Wrap up
مدل سازی گیره بمب Scifi
Modeling the Scifi Bomb Clamp
ایجاد و ذخیره برس مسدود کننده موی خود
Creating and Saving your Own Hair Blocking Brush
بلاک کردن شکل های پایه با Dynamesh
Blocking the Basic Shapes with Dynamesh
لمس نهایی و جمع بندی مجسمه سازی High poly در فصل Zbrush
Final Touch and Wrap up of High poly Sculpting in Zbrush Chapter
ایجاد دایره
Creating the Circle
دستکش مسدود و بسته بندی
Gloves Blocking and Wrap Up
مجسمه سازی جیب و درز
Sculpting Pockets and Seams
جزئیات گوش گوشی هد
Detailing the Head Phone Ear Part
اصلاح تناسب صورت
Correcting Face Proportion
ایجاد تسمه های کمربند
Creating Belt Straps
ساختن چشم ها
Making the Eyes
جزئیات تی شرت
Detailing the Tshirt
مسدود کردن بند و بدنه دستگاه پشت فلای
Blocking the Back Fly Machine Strap and Body
استفاده از Gizmo برای خم کردن و دستکاری توده مو
Using Gizmo to Bend and Manipulate Hair Clump
مسدود کردن دست با استفاده از Dynamesh
Blocking the Hand Using Dynamesh
به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دورههایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد میکنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.
هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد میگیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمدهاید.
ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه میتوانیم دورههای بهتری برای شما بسازیم و چگونه میتوانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.
نمایش نظرات