آموزش استفاده از لایه های ردیابی و مات در موکا

Using Tracking and Matte Layers in mocha

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، تکنیک‌های مختلفی را برای مقابله با مسیرهای دشوار یاد می‌گیریم و یاد می‌گیریم که چگونه داده‌های موکا را برای هر نوع لایه در After Effects تغییر داده و اعمال کنیم. نرم افزار مورد نیاز: mocha و After Effects (Project Files ایجاد شده در ... در این سری از درس ها، تکنیک های مختلفی برای مقابله با مسیرهای دشوار را یاد می گیریم و یاد می گیریم که چگونه داده های موکا را بر روی هر نوع لایه در After تغییر داده و اعمال کنیم. جلوه‌ها. ما این پروژه را با ایجاد یک فایل مسیر پایه برای شروع کار شروع می‌کنیم. سپس یاد می‌گیریم که چگونه اسپلاین مسیر خود را در اطراف هر شی که مسیر ما را خراب می‌کند متحرک کنیم. پس از انجام این کار، یاد می‌گیریم که چگونه مات هایی از موانع خود ایجاد کنید تا دیگر توسط مسیر ما دیده نشوند. سپس چندین روش مختلف برای استفاده از این مات ها و چند نکته صرفه جویی در زمان را برای گردش کار کارآمدتر یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: موکا و افترافکت (فایل های پروژه ایجاد شد در mocha v2 و After Effects CS4).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از لایه های ردیابی و مات در موکا Using Tracking and Matte Layers in mocha

  • راه اندازی Track Layer Start Scene Setting up the Track Layer Start Scene

  • متحرک سازی لایه های آهنگ برای جلوگیری از مشکلات Animating Track Layers to Avoid Issues

  • استفاده از لایه های ردیابی تفریقی برای جلوگیری از مشکلات ردیابی Using Subtractive Tracked Layers to Avoid Tracking Issues

  • استفاده از لایه ها و ردیابی دستی برای جلوگیری سریع از مشکلات ردیابی Using Layers and Hand Tracking to Quickly Avoid Tracking Issues

  • استفاده از Fast Track و Hand Keyframing برای ایجاد مات Using a Fast Track and Hand Keyframing to Create Mattes

  • استفاده از پیوند لایه برای اتصال چندین لایه و صرفه جویی در زمان Using Layer Linking to Connect Multiple Layers and Save Time

  • استفاده از ویرایشگر Curve برای ویرایش و صاف کردن آهنگ ها Using the Curve Editor to Edit and Smooth Tracks

  • استفاده از داده‌های موکا در لایه‌های اندازه غیرکامپینگ در افترافکت Applying mocha Data to Non-comp Size Layers in After Effects

  • استفاده از Precomping برای لایه های با کیفیت بالا در افتر افکت Using Precomping for High Quality Layers in After Effects

نمایش نظرات

آموزش استفاده از لایه های ردیابی و مات در موکا
جزییات دوره
0h 55m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.