آموزش نحوه اضافه کردن Steam Multiplayer – Unreal Engine Blueprint

How to Add Steam Multiplayer – Unreal Engine Blueprint

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

بیاموزید که چگونه Steam Multiplayer را به هر بازی اضافه کنید!

آیا به دنبال اضافه کردن چند نفره Steam به پروژه های بازی خود هستید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ دوره ما شما را مرحله به مرحله مراحل را طی می کند، که با نصب افزونه Steam Advanced Sessions شروع می شود و با بسته بندی پروژه بازی برای دوستان و خانواده شما به پایان می رسد. دوره آموزشی عمیق ما تضمین می کند که شما تمام دانش لازم برای افزودن موفقیت آمیز بازی چند نفره Steam را به هر یک از پروژه های بازی خود خواهید داشت.

برای مبتدیان کامل و توسعه دهندگان مشتاق بازی

چه یک مبتدی یا یک توسعه‌دهنده بازی با تجربه باشید، این دوره آموزشی جامع شما را به صورت گام به گام راهنمایی می‌کند که چگونه Steam Multiplayer را به پروژه خود اضافه کنید. برای شروع نیازی به دانش قبلی ندارید. این دوره نه تنها نحوه ادغام Steam را در بازی خود نشان می دهد، بلکه به شما می آموزد که چگونه از Unreal Engine 5 به طور کلی از جمله زبان برنامه نویسی بصری Blueprint استفاده کنید.

با Unreal Engine 5 و Steam دست به کار شوید: با انجام دادن بیاموزید!

با این آموزش‌های ویدیویی آسان، نحوه پیاده‌سازی Steam را در Unreal Engine 5 بیاموزید. شما با اصول اولیه پلاگین Steam Advanced Sessions شروع کرده و به موضوعات پیشرفته تری مانند ایجاد مرورگر سرور، منوی میزبان و فیلترهای سرور خواهید رسید. این جامع ترین دوره موجود در مورد استفاده از Steam با Unreal Engine 5 است که دستورالعمل های دقیق و تجربه ای کاربرپسند ارائه می دهد.

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه:

  • افزونه Steam Advanced Sessions را نصب کنید
  • منوی اصلی بازی های آنلاین را ایجاد کنید
  • منوی "ایجاد سرور" را برای میزبانی آنلاین سرورها ایجاد کنید
  • مرورگر سرور را ایجاد کنید و سرورهای آنلاین را نمایش دهید
  • یک گزینه فیلتر سرور برای فیلتر کردن زبان، نام سرور، LAN و موارد دیگر اضافه کنید.
  • نحوه ایجاد، جستجو و پیوستن به سرورهای بازی آنلاین.
  • نحوه بسته بندی پروژه برای دوستان و خانواده تا با هم بازی کنند.

چه چیزی من را واجد شرایط آموزش به شما می کند؟

نام من مصطفی نافعی است و من کارگردان و توسعه دهنده Farmtale در استیم هستم که فقط با Blueprints ساخته شده است. با سالها توسعه بازی و تجربه تدریس با 30000 دانش آموز در سراسر پلتفرم ها، بهترین روش ها را برای دستیابی به عملکرد بهینه و آماده بازی به شما نشان خواهم داد.

اکنون ثبت نام کنید و به یک انجمن حمایتی با توسعه دهندگان همفکر بپیوندید.

با شروع این سفر با هم همکاری کنید، ایده ها را به اشتراک بگذارید، و از دانش آموزان هم الهام بگیرید.

شما را در درس 1 می بینیم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 4.13 پیوستن به جلسه 4.13 Joining the Session

  • 4.11 دریافت تنظیمات اضافی برای کارت سرور 4.11 Getting the Extra Settings for Server Card

  • 1.06 ویرایش فایل DefaultEngine.ini 1.06 Editing the DefaultEngine.ini file

  • 4.15 آزمایش نتیجه نهایی 4.15 Testing the Final Result

  • 4.03 طراحی ویجت کارت سرور 4.03 Designing the Server Card Widget

  • 1.02 تبدیل پروژه به C++ 1.02 Converting the project to C++

  • 2.04 انیمیشن UI نام بازیکن 2.04 Player Name UI Animation

  • 2.05 ایجاد Enumeration 2.05 Creating the Enumeration

  • 4.09 پنهان کردن سرورهای خالی 4.09 Hiding Empty Servers

  • 1.01 VS، NET Core، .NET Framework و DirectX 1.01 VS, .NET Core, .NET Framework & DirectX

  • 1.00 مقدمه 1.00 Introduction

  • 4.04 افزودن سرور به لیست 4.04 Adding the Server to the List

  • 2.07 بلوپرینت ارتباط - ریخته گری 2.07 Blueprint Communication - Casting

  • 1.04 ساختمان در ویژوال استودیو 1.04 Building in Visual Studio

  • 2.06 نمایش و پنهان کردن عملکرد ویجت 2.06 Show & Hide Widget Function

  • 1.05 فعال کردن افزونه Steam Advanced Sessions 1.05 Enabling Steam Advanced Sessions Plugin

  • 3.06 ایجاد جلسه پیشرفته 3.06 Create Advanced Session

  • 2.11 طراحی پس زمینه منوی اصلی 2.11 Designing the Main Menu Background

  • 4.01 ایجاد ویجت مرورگر سرور 4.01 Creating the Server Browser Widget

  • 4.10 فیلتر کردن نام سرور 4.10 Filtering for Server Name

  • 4.08 فیلتر کردن فقط به سرورهای LAN 4.08 Filtering to LAN Servers Only

  • 2.02 وارد کردن یک فونت سفارشی 2.02 Importing a Custom Font

  • 2.01 مقدمه ای بر نقشه های ویجت 2.01 Introduction to Widget Blueprints

  • 3.04 دریافت اسلات، زبان و حریم خصوصی 3.04 Getting the Slots, Language & Privacy

  • 3.07 برنامه نویسی دکمه ایجاد سرور 3.07 Programming the Create Server Button

  • 4.07 فیلتر کردن برای زبان سرور 4.07 Filtering for Server Language

  • 3.08 افزودن انیمیشن Create Server UI 3.08 Adding Create Server UI Animation

  • 4.14 دکمه برگشت مرورگر سرور 4.14 Server Browser Back Button

  • 2.09 برنامه نویسی منوی اصلی 2.09 Programming the Main Menu

  • 1.07 ایجاد نقشه منوی اصلی 1.07 Creating the Main Menu Map

  • 4.02 طراحی ویجت مرورگر سرور 4.02 Designing the Server Browser Widget

  • 3.05 برنامه نویسی دکمه برگشت 3.05 Programming the Back Button

  • 2.08 بلوپرینت ارتباط - رابط ها 2.08 Blueprint Communication - Interfaces

  • 3.01 ایجاد ویجت Create Server 3.01 Creating the Create Server Widget

  • 3.02 طراحی ویجت ایجاد سرور 3.02 Designing the Create Server Widget

  • 4.05 افزودن یک نشانگر سرورهای تازه 4.05 Adding a Refreshing Servers Indicator

  • 1.03 افزودن افزونه Steam Advanced Sessions 1.03 Adding Steam Advanced Sessions Plugin

  • 2.10 برنامه نویسی نام Steam 2.10 Programming the Steam Name

  • 4.12 به روز رسانی اطلاعات کارت سرور 4.12 Updating the Server Card Info

  • 2.03 طراحی منوی اصلی 2.03 Designing the Main Menu

  • 1.08 منوی اصلی حالت بازی و کنترل کننده پخش 1.08 Main Menu Game Mode & Player Controller

  • 2.12 افزودن دکمه SFX 2.12 Adding Button SFX

  • 4.16 بسته بندی پروژه 4.16 Packaging the Project

  • 3.03 دریافت نام سرور و نقشه انتخاب شده 3.03 Getting the Server Name & Selected Map

  • 4.06 نمایش عملکرد نتیجه جلسات 4.06 Show Sessions Result Function

نمایش نظرات

آموزش نحوه اضافه کردن Steam Multiplayer – Unreal Engine Blueprint
جزییات دوره
4h 25m
45
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Pixel Helmet
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pixel Helmet Pixel Helmet

توسعه دهنده و ناشر بازی

Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.

ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دوره‌های باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم دوره‌هایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.