آموزش اصول برنامه نویسی شی گرا در C #

Object-Oriented Programming Fundamentals in C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره گام به گام شما را از طریق اصول و روشهای برنامه نویسی شی گرا (OOP) پیش می برد. این دوره پایه و اساسی در OOP برای شما فراهم می کند که باید در دوره های C # سطح متوسط پیشرفت کنید. این دوره اصول و روش های برنامه نویسی شی گرا (OOP) را به شما ارائه می دهد. این دوره پایه و اساسی در OOP برای شما فراهم می کند که باید در دوره های C # سطح متوسط پیشرفت کنید. این کار با نشان دادن نحوه تبدیل مجموعه ای از کلمات به مجموعه ای از کلاسهای کاملاً مشخص و مرتبط آغاز می شود. از طریق نمایش ، مفاهیم کلیدی شی گرا مانند انتزاع ، کپسول سازی ، وراثت ، چند شکل بودن و رابط ها را به شما می آموزد.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • شی! = کلاس Object != Class

  • اصطلاحات در متن Terms in Context

  • برنامه نویسی شی گرا چیست؟ What Is Object-oriented Programming?

  • بیشترین بهره را از این دوره بگیرید Get the Most from This Course

  • طرح کلی دوره Course Outline

شناسایی کلاسها از الزامات Identifying Classes from Requirements

  • مقدمه Introduction

  • مسئله تجارت را تجزیه و تحلیل کنید Analyze the Business Problem

  • با اسم ها شروع کنید Start with the Nouns

  • اعضای مناسب را تعریف کنید Define Appropriate Members

  • زمان را در نظر بگیرید Consider Time

  • انتزاع - مفهوم - برداشت Abstraction

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • خلاصه Summary

کلاسهای نهاد ساختمان Building Entity Classes

  • مقدمه Introduction

  • لایه بندی برنامه Layering the Application

  • ساخت مayلفه لایه منطق کسب و کار Building the Business Logic Layer Component

  • ساخت کلاس: خصوصیات Building a Class: Properties

  • با استفاده از Snippets Using Snippets

  • تست کلاس Testing the Class

  • تست کلاس: مقادیر معتبر Testing the Class: Valid Values

  • تست کلاس: مقادیر نامعتبر Testing the Class: Invalid Values

  • کار با اشیا Working with Objects

  • اشیا Are انواع مرجع هستند Objects Are Reference Types

  • اصلاح کننده استاتیک Static Modifier

  • چک لیست و خلاصه Checklists and Summary

کلاسهای موجودیت ساختمان - روشها Building Entity Classes - Methods

  • مقدمه Introduction

  • ساختن کلاس: روش ها Building a Class: Methods

  • آزمایش روش ها Testing the Methods

  • مقررات Terms

  • ساختن کلاس: سازندگان Building a Class: Constructors

  • ساخت کلاسهای باقیمانده Building the Remaining Classes

  • چک لیست و خلاصه Checklists and Summary

تفکیک مسئولیت ها Separation of Responsibilities

  • مقدمه Introduction

  • جدایی از نگرانی ها Separation of Concerns

  • مرور مجدد نمودار کلاس Revisiting the Class Diagram

  • ساختن کلاس آدرس Building the Address Class

  • ساخت یک کلاس مخزن Building a Repository Class

  • آزمایش کلاس مخزن Testing a Repository Class

  • ساخت مخازن باقیمانده Building the Remaining Repositories

  • چک لیست و خلاصه Checklists and Summary

برقراری روابط Establishing Relationships

  • مقدمه Introduction

  • تعریف روابط Defining the Relationships

  • انواع روابط Types of Relationships

  • همکاری Collaboration

  • ترکیب بندی Composition

  • ترکیب: منابع Composition: References

  • جمعیت اشیا Re مرجع Populating the Referenced Objects

  • آزمایش رابطه ترکیب Testing a Composition Relationship

  • ترکیب: شناسه ها Composition: Ids

  • وراثت Inheritance

  • چک لیست و خلاصه Checklists and Summary

استفاده مجدد از طریق وراثت Leveraging Reuse through Inheritance

  • مقدمه Introduction

  • اسرار استفاده مجدد Secrets of Reuse

  • کلاس شی NET The .NET Object Class

  • عملکرد کلاس اصلی را نادیده بگیرید Overriding Base Class Functionality

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • ساخت کلاس پایه Building a Base Class

  • نسخه ی نمایشی: ساخت یک کلاس پایه Demo: Building a Base Class

  • آماده سازی اعضای کلاس پایه قابل حذف Preparing Overridable Base Class Members

  • چک لیست و خلاصه Checklists and Summary

ساخت اجزای قابل استفاده مجدد Building Reusable Components

  • مقدمه Introduction

  • سناریو Scenario

  • ساخت یک جز Re قابل استفاده مجدد Building a Reusable Component

  • آزمایش م Reلفه قابل استفاده مجدد Testing the Reusable Component

  • با استفاده از م Reلفه قابل استفاده مجدد Using the Reusable Component

  • کلاسهای استاتیک Static Classes

  • روش های پسوند Extension Methods

  • روش استاتیک در مقابل روش پسوند Static Method vs. Extension Method

  • چک لیست و خلاصه Checklists and Summary

درک رابط ها Understanding Interfaces

  • مقدمه Introduction

  • رابط کلاس Class Interface

  • استعاره های رابط Interface Metaphors

  • تنظیم نسخه ی نمایشی Setting up the Demo

  • تعریف رابط Defining an Interface

  • پیاده سازی یک رابط Implementing an Interface

  • چند شکلی مبتنی بر رابط Interface-based Polymorphism

  • چک لیست و خلاصه Checklists and Summary

کلمات نهایی و مراحل بعدی Final Words and Next Steps

  • مقدمه Introduction

  • خلاصه کردن Recap

  • مراحل بعدی Next Steps

نمایش نظرات

آموزش اصول برنامه نویسی شی گرا در C #
جزییات دوره
3h 26m
82
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
3,039
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Deborah Kurata Deborah Kurata

دبورا کوراتا یک توسعه دهنده نرم افزار ، مشاور ، سخنران کنفرانس و نویسنده Pluralsight است. دوره های وی شامل موارد زیر است: Angular: Starting، Angular Routing و Object-oriented Programming Fundamentals in C #. وی برای کار در حمایت از توسعه دهندگان نرم افزار ، جایزه Microsoft Most Valuable Professional (MVP) را دریافت کرده است و یک متخصص توسعه دهنده Google (GDE) است.