Deborah Kurata

دبورا کوراتا یک توسعه دهنده نرم افزار ، مشاور ، سخنران کنفرانس و نویسنده Pluralsight است. دوره های وی شامل موارد زیر است: Angular: Starting، Angular Routing و Object-oriented Programming Fundamentals in C #. وی برای کار در حمایت از توسعه دهندگان نرم افزار ، جایزه Microsoft Most Valuable Professional (MVP) را دریافت کرده است و یک متخصص توسعه دهنده Google (GDE) است.
دوره های این مدرس:

آموزش ارتباط م Angلفه زاویه ای

Angular Component Communication

برای برنامه های Angular در دنیای واقعی ، به راه حل های م forثر برای ردیابی و به اشتراک گذاری حالت و ارسال اعلان ها بین اجزا نیاز دارید. این دوره تکنیک های ارتباطی بیشماری و مهمتر از همه اینکه چه زمانی باید استفاده کنید را به شما می آموزد


آموزش ویژوال استودیو ابزار داده برای توسعه دهندگان

Visual Studio Data Tools for Developers

این دوره ابزارهای داده موجود برای توسعه دهندگان در Visual Studio را پوشش می دهد.


آموزش AngularJS با TypeScript

AngularJS with TypeScript

این دوره بر اصول ساخت یک برنامه Angular با TypeScript متمرکز است.


آموزش RxJS در آنگولار: توسعه واکنش پذیر

RxJS in Angular: Reactive Development

Angular از RxJS برای ایجاد جریان داده های قابل مشاهده استفاده می کند ، اما این فقط یکی از بسیاری از ویژگی های آن است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه جریانها را از چندین منبع داده ترکیب کنید ، جریانهای عملیاتی ایجاد کنید تا به راحتی با اقدامات کاربر واکنش نشان دهید و موارد دیگر


آموزش C # بهترین روش ها: بهبود اصول

C# Best Practices: Improving on the Basics

این دوره بهترین روشهای استفاده از ویژگیهای اساسی C # را شامل می شود و شما را در مسیر کارآموز تا توسعه دهنده ماهر C # راهنمایی می کند.


آموزش اصول RxJS و سیگنال های زاویه ای

RxJS and Angular Signals Fundamentals

این دوره اصولی را ارائه می دهد که برای کار با داده ها و پیاده سازی یک رویکرد واکنشی برای ساخت برنامه های Angular نیاز دارید. این دوره به شما RxJS، سیگنال ها و برنامه نویسی واکنشی را آموزش می دهد.


آموزش کدگذاری دفاعی در C #

Defensive Coding in C#

تکنیک های تقویت سیستم دفاعی برنامه خود را در برابر خطرات منتظر آن در دنیای واقعی بیاموزید. خواهید دید که چگونه می توانید کد تمیز بنویسید ، آزمایشات واحدی ایجاد کنید ، روش های روشنی ایجاد کنید و برای موارد غیر منتظره آماده شوید.


آموزش Angular 2: شروع به کار

Angular 2: Getting Started

به روز رسانی این دوره منتشر شده است و در https://app.pluralsight.com/library/courses/angular-2-getting-started-update/table-of-contents یافت می شود. برای به روزترین نسخه لطفا از لینک بالا دیدن کنید.


آموزش زاویه ای: شروع کار

Angular: Getting Started

Angular امروزه یکی از سریع ترین و محبوب ترین چارچوب های برنامه منبع باز وب است و دانستن نحوه استفاده از آن برای توسعه دهندگان ضروری است. شما نحوه ایجاد م componentsلفه ها و رابط های کاربری ، اتصال داده ، بازیابی داده ها با استفاده از HTTP و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.


آموزش Visual Studio 2015: اولین نگاه به IDE

Visual Studio 2015: A First Look at the IDE

Visual Studio 2015 همچنان به ارائه یک محیط توسعه تعاملی عالی (IDE) برای ساخت برنامه های کاربردی با کیفیت تولید ادامه می دهد. این دوره به پیش نمایش ویژگی های جدید IDE در Visual Studio 2015 می پردازد.


آموزش اشکال واکنش پذیر زاویه ای

Angular Reactive Forms

شما می توانید با استفاده از رویکرد Reactive با تعریف مدل فرم و اعتبار سنجی در کد جز component ، فرم ها را در Angular بسازید. این دوره نحوه ساخت فرم های Reactive ، تأیید اعتبار داده های وارد شده توسط کاربر و ذخیره آن داده ها را با استفاده از HTTP بیان می کند.


آموزش بهترین شیوه های C #: مجموعه ها و مواد عادی

C# Best Practices: Collections and Generics

این دوره بهترین روشها را برای استفاده از مجموعه ها و ژنتیک های C # ، شامل راهنمایی شما در مسیر از کارآموز ، به سمت توسعه دهنده ماهر C # نرم افزار ، پوشش می دهد.


آموزش AngularJS خط برنامه های تجاری

AngularJS Line of Business Applications

این دوره گام به گام شما را در روند ایجاد خط تولید برنامه های وب تجاری با استفاده از Angular پیش می برد.


آموزش موارد جدید در Angular 1.3

What's New in Angular 1.3

AngularJS نسخه 1.3 شامل بسیاری از ویژگی های مفید جدید، چندین پیشرفت در ویژگی های موجود، و چند تغییر اساسی است. این دوره تغییرات کلیدی در Angular نسخه 1.3 را برجسته می کند.


آموزش تسلط بر ویژوال استودیو 2013

Mastering Visual Studio 2013

این دوره جدیدترین ویژگی‌های ویژوال استودیو از جمله ویژگی‌های جدید IDE، بهبود ویرایشگر کد، پیشرفت‌های کدنویسی XAML، ویژگی‌های اشکال زدایی به‌روز، و کدلنز جدید بسیار جذاب را پوشش می‌دهد.


آموزش AngularJS از جلو به عقب با Web API

AngularJS Front to Back with Web API

این دوره بر روی نقاط لمسی بین یک برنامه مشتری جلویی Angular و یک سرویس back-end ساخته شده با ASP.NET Web API متمرکز است.


آموزش کدنویسی دفاعی در سی شارپ

Defensive Coding in C#

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه کدهای تمیز، قابل نگهداری و آزمایشی بنویسید و چگونه با استفاده از تکنیک های کدنویسی دفاعی، آن کد را عالی نگه دارید.


آموزش مسیریابی زاویه ای

Angular Routing

این دوره همه چیز در مورد ویژگی های مسیریابی زاویه ای است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه چندین مسیر را تعریف کنید ، داده ها را به مسیرها منتقل کنید ، داده ها را از قبل بارگیری کنید و سایر موارد را بارگیری کنید.


آموزش LINQ عملی

Practical LINQ

این دوره کاربردهای عملی پرس و جوی یکپارچه زبان (LINQ) را پوشش می دهد.


آموزش AngRL Angular: شروع کار

Angular NgRx: Getting Started

NgRx یک کتابخانه قدرتمند برای سازماندهی و مدیریت وضعیت و تعاملات با آن حالت در برنامه های Angular شما با استفاده از الگوی redux است. این دوره با NgRx شامل فروشگاه ، عملکردها ، کاهش دهنده ها ، افکت ها و انتخابگرها شروع می شود.


آموزش اصول برنامه نویسی شی گرا در C #

Object-Oriented Programming Fundamentals in C#

این دوره گام به گام شما را از طریق اصول و روشهای برنامه نویسی شی گرا (OOP) پیش می برد. این دوره پایه و اساسی در OOP برای شما فراهم می کند که باید در دوره های C # سطح متوسط پیشرفت کنید.


آموزش تسلط بر ویژوال استودیو 2012

Mastering Visual Studio 2012

این دوره جدیدترین ویژگی های ویژوال استودیو از جمله Solution Explorer، مدیریت برگه ها، جستجو، تم ها، افزونه ها، گزینه ها و تست خودکار کد را پوشش می دهد.