آموزش ایجاد یک زمین رویه ای در هودینی

Creating a Procedural Terrain in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ما این آموزش هودینی را با بازسازی بخشی از سطح ماه با ساخت ابزارهای تغییر شکل سفارشی آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 13. ما این آموزش هودینی را با بازسازی بخشی از سطح ماه با ساخت ابزارهای تغییر شکل سفارشی آغاز خواهیم کرد. برای آن، فراکتال‌ها را در VOP SOP بررسی می‌کنیم، سپس تعدادی سنگریزه و سنگ را روی محیط قرار می‌دهیم. ما برای این آموزش با یک مدل ماه‌نورد ساده کار خواهیم کرد که از آن برای تغییر شکل سطح استفاده می‌کنیم. سیستم تغییر شکلی که ما ایجاد می کنیم بر اساس VDB ها خواهد بود و تمام ویژگی های لازم برای انتشار ذرات گرد و غبار را فراهم می کند. در نهایت ما از ذرات موجود در DOP ها استفاده می کنیم و برخوردهای سفارشی خود را برای شبیه سازی گرد و غبار ایجاد می کنیم. در پایان این آموزش هودینی، ما متوجه خواهیم شد که محیط چقدر انعطاف پذیر است و شبکه های مختلف چقدر می توانند با هم کار کنند. چند جنبه مختلف در اینجا نشان داده شده است که می تواند در طیف گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد، و من از این تکنیک ها به عنوان نقطه شروع خوبی برای بسیاری از افکت ها استفاده می کنم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 13.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک زمین رویه ای در هودینی Creating a Procedural Terrain in Houdini

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • ساخت زمین رویه ای Constructing the Procedural Terrain

  • ایجاد دهانه های سطحی Creating Surface Craters

  • اضافه کردن ماه تپه ها Adding Moon Hills

  • استفاده از دارایی Lrv Utilizing the Lrv Asset

  • تجزیه و تحلیل جنبش Lrv Analyzing Lrv Movement

  • قرار دادن سنگ و سنگریزه Placing Rocks and Pebbles

  • تولید هندسه سنگ و سنگریزه Generating Rock and Pebble Geometry

  • تحریف زمین Distorting the Terrain

  • ادامه اعوجاج زمین Continuing Terrain Distortion

  • ترکیب سطح و اطراف Combining Surface and Surrounding

  • آماده شدن برای انتشار ذرات Preparing for Particle Emission

  • دستکاری سرعت انتشار Manipulating Emission Velocities

  • آماده سازی کلمپ ها و راه اندازی شبیه سازی ذرات Preparing Clumps and Setting up Particle Simulation

  • افزودن برخورد سطحی Adding Surface Collision

  • تنظیم رفتار برخورد Adjusting Collision Behavior

  • بررسی عملکرد شبکه ها Checking the Performance of the Networks

  • آماده سازی شبکه ها برای رندرینگ Preparing Networks for Rendering

  • ادامه آماده سازی برای رندرینگ Continuing Preparation for Rendering

  • رندر کردن تصویر نهایی Rendering the Final Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک زمین رویه ای در هودینی
جزییات دوره
3h 22m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andreas Vrhovsek Andreas Vrhovsek

Andreas Vrhovsek یک هنرمند VFX اتریشی است که در لندن زندگی و کار می کند. او کار خود را در صنعت فیلم های سینمایی در سال 2003 و در حالی که در CA Scanline GmbH در مونیخ کار می کرد ، آغاز کرد. کارهای او را می توان در فیلم هایی مانند Avatar ، Harry Potter ، Total Recall ، 300: Rise of an Empire ، World War Z و موارد دیگر مشاهده کرد. مجموعه مهارت های وی شامل ایجاد آب ، آتش ، دود و انفجارها با استفاده از نرم افزار شبیه سازی اختصاصی در مایا یا هودینی است. Andreas Vrhovsek در حال حاضر در Framestore ، یک شرکت VFX انگلیس مشغول به کار است. Framestore جوایز زیادی از جمله اسکار بهترین جلوه های بصری 2014 ، Bafta و VES را از آن خود کرده است.