آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در مایا 2013

Introduction to Animation in Maya 2013

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش انیمیشن مایا ، ما با ابزار انیمیشن سازی بصری و سرگرم کننده مایا آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013. در این آموزش انیمیشن مایا ، ما در مورد ابزار انیمیشن سازی بصری و سرگرم کننده مایا خواهیم آموخت. ما همه چیز را از نحوه تنظیم تنظیمات برگزیده انیمیشن و ایجاد فریم های کلیدی ، تا یادگیری نحوه تغییر انیمیشن از Timeline و Graph Editor مایا یاد خواهیم گرفت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه در طول مسیر اشیا را متحرک کنیم ، نحوه کار غیر خطی و غیر مخرب را با کمک Trax Editor و لایه های انیمیشن انجام دهیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با محدودیت ها متحرک سازی کنیم و حتی نکات مفیدی در مورد چگونگی بهبود بهره وری را ارائه دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر انیمیشن در مایا 2013 Introduction to Animation in Maya 2013

  • درک جدول زمانی مایا Understanding Maya's Timeline

  • بررسی تنظیمات برگزیده انیمیشن مایا Exploring Maya's Animation Preferences

  • نگاهی به تنظیمات کشویی زمان مایا A Look at Maya's Time Slider Preferences

  • روش های مختلف برای تنظیم فریم های کلیدی در مایا Various Ways to Set Keyframes in Maya

  • نگاهی دقیق به ابزار تنظیم کلید مایا A Closer Look at Maya's Set Key Tool

  • سرعت بخشیدن به روند Keyframing با کلید خودکار Speeding up the Keyframing Process with Auto Key

  • افزودن موارد متحرک در مایا Adding Moving Holds in Maya

  • دستکاری کلیدهای فریم در نوار لغزنده زمان Manipulating Keyframes on the Time Slider

  • کار با کلیدهای Tick/کپی کردن و چسباندن کلیدها در نوار لغزنده زمان Working with Key Ticks / Copying and Pasting Keys on the Time Slider

  • Dope Sheet The Dope Sheet

  • در حال ویرایش در نمودار Delving in the Graph Editor

  • عکس متحرک را با ابزار Scale Keys معکوس کنید Reversing Animation with the Scale Keys Tool

  • انتقال انیمیشن در مایا Transferring Animation in Maya

  • انواع مختلف درون یابی منحنی عملکرد The Various Interpolation Types of Function Curves

  • تنظیم دقیق انیمیشن با دسته های مماس Fine-tuning Animation with Tangent Handles

  • شکستن تانژانت ها Breaking Tangents

  • نگهدارنده های متحرک و تانژانت های وزنی Moving Holds and Weighted Tangents

  • کار با منحنی بافر Working with Buffer Curves

  • اضافه کردن فریم های کلیدی بدون از بین بردن تداوم Adding Keyframes Without Destroying Continuity

  • کلیدهای خرابی Breakdown Keys

  • انیمیشن دوچرخه سواری در مایا Cycling Animation in Maya

  • پخت انیمیشن های دوچرخه سواری Baking Cycled Animations

  • بهینه سازی داده های انیمیشن Optimizing Animation Data

  • کاوش در نوار ابزار Graph Editor Exploring the Graph Editor Toolbar

  • دنباله های انیمیشن شبح Ghosting Animation Sequences

  • مسیرهای متحرک قابل ویرایش Editable Motion Trails

  • متحرک سازی اشیا Along در امتداد یک مسیر Animating Objects Along a Path

  • پخت انیمیشن ها در مایا Baking Animations in Maya

  • متحرک سازی با محدودیت ها Animating with Constraints

  • لایه های انیمیشن Animation Layers

  • مدیریت فریم های کلیدی با مجموعه کاراکترها Managing Keyframes with Character Sets

  • ایجاد کلیپ های انیمیشن از طریق Trax Editor Generating Animation Clips via the Trax Editor

  • تلفیق کلیپ های انیمیشن Blending Animation Clips

  • ویرایش انیمیشن های مرجع Editing Referenced Animations

  • میزهای گردان به راحتی ساخته شده اند Turntables Made Easy

  • گره انیمیشن The Animation Node

  • درک چرخش های اولر و کواترنیون Understanding Euler and Quaternion Rotations

  • پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی با Playblasts Previewing Animations in Real-time with Playblasts

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در مایا 2013
جزییات دوره
4h 21m
39
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.