آموزش Indie Game Development Pipeline Volume 5: Boss Character Modeling and Texturing

Indie Game Development Pipeline Volume 5: Boss Character Modeling and Texturing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اگر خط لوله توسعه بازی Indie را با جلد 1 شروع کرده اید، این فرصت را داشته اید که روی مفهوم هنری بازی خود کار کنید، شروع به ایجاد عملکرد واقعی بازی کنید و روی مدل قهرمان کار کنید. در این جلد، هندسه را برای رئیس خود خواهیم ساخت... اگر خط لوله توسعه بازی مستقل را با جلد 1 راه اندازی کرده اید، این فرصت را داشته اید که روی مفهوم هنر بازی خود کار کنید، شروع به ایجاد عملکرد واقعی بازی کنید، و روی مدل قهرمان کار کنید در این جلد، هندسه‌ای را برای شخصیت رئیس خود، یک هیولای صخره‌ای غول‌پیکر سیکلوپ با استفاده از ZBrush و Maya LT می‌سازیم. ما با نگاه کردن به هنر مفهومی و سپس پریدن به ZBrush برای ایجاد یک آرمیچر سریع شروع می کنیم. ما آن هندسه ناهموار را در Maya LT قرار می دهیم، جایی که از ابزارهای مدل سازی چند ضلعی برای اصلاح ساختار اصلی استفاده می کنیم. در ZBrush از چندین تکنیک برای مجسمه سازی جزئیات سبک و سنگی در مدل خود و اضافه کردن قطعات ضروری استفاده خواهیم کرد. ما این روند را با رنگ آمیزی تمام اشیاء خود ادامه خواهیم داد. در نهایت، ما از ZBrush و Maya LT برای ایجاد یک طرح UV منسجم و خروجی نقشه های معمولی و رنگی برای اشیا استفاده می کنیم. سپس همه چیز را در Maya LT گرد هم می آوریم تا پیش نمایش آن را مشاهده کنیم. هنگامی که این جلد را کامل کردید، می توانید به جلد 6 بروید، جایی که با استفاده از Maya LT مراحل ساخت و ساز و انیمیشن شخصیت قهرمان را طی خواهید کرد. سپس می‌توانید با حجم‌های تقلب و متحرک سازی باس و مونتاژ نهایی بازی ادامه دهید. این آموزش ها گام به گام در مفاهیم خاص ما حرکت می کنند، اما ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که کمی سرگرم شوید و آن را متعلق به خود کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya LT 2015، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Indie Game Development Pipeline Volume 5: Boss Character Modeling and Texturing Indie Game Development Pipeline Volume 5: Boss Character Modeling and Texturing

  • نگاهی به هنر مفهومی Looking at Concept Art

  • ایجاد یک آرماتور ZSphere Creating a ZSphere Armature

  • تغییر پایه در Maya LT Modifying the Base in Maya LT

  • اتمام مش پایه Finishing the Base Mesh

  • شکل دادن به مش Shaping the Mesh

  • مجسمه سازی خشن Rough Sculpting

  • ایجاد پایگاه جدید ما Creating Our New Base

  • جزئیات مجسمه سازی Sculpting Details

  • جزئیات بازوها و پاها Detailing the Arms and Legs

  • افزودن بافت سطح سنگی Adding Rocky Surface Texture

  • ساختن پشته ابرو Building the Brow Ridge

  • مدل سازی پلک ها Modeling the Eyelids

  • اضافه کردن دندان ها Adding the Teeth

  • راه اندازی برای نقاشی Setting up for Painting

  • چند رنگ آمیزی رئیس Polypainting the Boss

  • اضافه کردن چمن به ابرو Adding Grass to the Brow

  • نقاشی چشم Painting the Eye

  • ایجاد یک درخت Creating a Tree

  • استفاده از UV Master Using UV Master

  • ایجاد و ویرایش UVs Creating and Editing UVs

  • ترتیب چیدمان UV Arranging the UV Layout

  • ایجاد و خروجی نقشه ها Creating and Outputting Maps

  • ویرایش نقشه های بافت Editing Texture Maps

  • مونتاژ در مایا LT Assembly in Maya LT

نمایش نظرات

آموزش Indie Game Development Pipeline Volume 5: Boss Character Modeling and Texturing
جزییات دوره
2h 49m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.