آموزش Retopologized مش در 3ds Max

Retopologizing Meshes in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما قصد داریم روشی را برای اصلاح توپولوژی مش های با وضوح پایین برای تکمیل بهتر جزئیات نقشه برداری معمولی بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره آموزشی، ما قصد داریم روشی را برای تغییر توپولوژی شبکه های با وضوح پایین برای تکمیل بهتر جزئیات نقشه برداری معمولی بررسی کنیم. مجسمه سازی جزئیات با وضوح بالا در مدل های ما به یک عمل رایج تبدیل شده است. برای به دست آوردن جزئیات با وضوح بالا از بسته مجسمه سازی خاص ما و روی مش های با جزئیات منطقی تر، نیاز به استفاده از نقشه های معمولی یا جابجایی دارد. اما توپولوژی ای که ما برای مجسمه سازی این مش ها استفاده می کنیم، هنگام ایجاد دارایی نهایی خود همیشه بهترین نیست. تعریف مجدد توپولوژی در مش رزولوشن پایین ما یک راه عالی برای اطمینان از اینکه هندسه نقشه‌برداری شده با شکل نسخه با وضوح بالا تا حد امکان مطابقت دارد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Retopologized مش در 3ds Max Retopologizing Meshes in 3ds Max

  • آماده سازی هندسه پایه Preparing the Base Geometry

  • بیرون کشیدن ناحیه دهان Drawing Out the Mouth Area

  • افزودن چهره و ابرو Adding the Face and Brow

  • ساختن گوش ها Building the Ears

  • اتمام سر Finishing the Head

  • راه اندازی UV ها Setting up UVs

  • ایجاد نقشه عادی Creating the Normal Map

نمایش نظرات

آموزش Retopologized مش در 3ds Max
جزییات دوره
1h 3m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.