نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما ایجاد اقیانوس های واقع گرایانه و نحوه هدایت شبیه سازی مایع در مقیاس بزرگ در هودینی 16 را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: هودینی 16. آیا تاکنون ایده ایجاد یک اقیانوس واقع بینانه و عکس به صورت سه بعدی با یک قایق شبیه سازی شده را طی کرده اید آی تی؟ اگر چنین است ، این دوره عالی برای شماست. در این دوره ، Houdini: Intermediate Ocean FX ، شما می آموزید که چگونه یک اقیانوس رویه ای را راه اندازی کنید و یک شبیه سازی مایع تلنگر را برای قایق انجام دهید. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه می توانید از طیف اقیانوس ها برای ایجاد یک اقیانوس بیکران استفاده کنید. بعد ، شما قایق را اضافه می کنید ، یک شبیه سازی تلنگر را برای یک منطقه خاص با جزئیات بالا انجام می دهید ، و آب سفید و غبار اضافه می کنید. سرانجام ، شما منطقه شبیه سازی شده را گسترش می دهید و سایه اندازها را تنظیم می کنید تا همه لایه ها را نشان دهد. هنگامی که با این دوره Houdini 16 به پایان رسید ، نه تنها یک اقیانوس با جزئیات شبیه سازی مایع با جزئیات بالا ارائه می شود ، بلکه همچنین یک روند کار در مورد چگونگی تسلط بر چالش های مایع و اقیانوس خود در آینده خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 16.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد یک اقیانوس در مقیاس بزرگ
Creating a Large Scale Ocean
-
مقدمه و تنظیم صحنه
Introduction and Scene Setup
-
مرجع و پراکندگی توربین ها
Reference and Scattering the Turbines
-
طیف اقیانوس در جزئیات
Ocean Spectrum in Detail
-
لایه های طیف اقیانوس
Layering Ocean Spectrums
-
موج رقصیدن
Wave Instancing
-
امواج برای توربین ها
Waves for the Turbines
-
با استفاده از ویژگی Mask
Using the Mask Feature
-
ارائه اقیانوس
Rendering the Ocean
افزودن فوم به اقیانوس
Adding Foam to the Ocean
-
تنظیم اولیه فوم و بهینه سازی عملکرد
Basic Foam Setup and Performance Optimization
-
مرجع و آن را طوفانی
Reference and Tweaking It Stormy
-
شبیه سازی فوم
Simulating the Foam
-
ارائه فوم
Rendering the Foam
شبیه سازی یک قایق در دریا
Simulating a Boat on the Sea
-
معرفی و توضیح اقیانوس هدایت شونده
Introduction and Explanation of the Guided Ocean
-
مرجع و تغییر طیف
Reference and Tweaking the Spectrum
-
افزودن امواج سفارشی
Adding Custom Waves
-
آماده سازی قایق برای شبیه سازی
Preparing the Boat for the Simulation
-
بهینه سازی شبیه سازی قایق
Tweaking the Boat Simulation
-
افزودن جنبش و ذخیره کردن آن
Adding the Movement and Caching It Out
-
برخورد قایق برای شبیه سازی تلنگر
Boat Collision for the Flip Simulation
-
بهینه سازی High-res Flip Simulation
Tweaking the High-res Flip Simulation
ایجاد Whitewater برای شبیه سازی تلنگر
Creating Whitewater for the Flip Simulation
-
معرفی و راه اندازی اولیه Whitewater
Introduction and Initial Whitewater Setup
-
مرجع و گردش کار
Reference and Workflow
-
دستکاری منبع Whitewater
Tweaking the Whitewater Source
-
بهینه سازی امیتر Whitewater
Tweaking the Whitewater Emitter
-
بهینه سازی Whitewater Solver
Tweaking the Whitewater Solver
-
افزودن نیروهای سفارشی
Adding Custom Forces
-
افزودن باد
Adding Wind
-
با استفاده از SOP-solver
Using the SOP-solver
-
ذخیره Whitewater
Caching the Whitewater
-
ایجاد مه
Creating the Mist
-
بهینه سازی شبیه سازی مه
Tweaking the Mist Simulation
-
افزودن باد و ذخیره مه
Adding Wind and Caching the Mist
گسترش و ارائه اقیانوس شبیه سازی شده
Extending and Rendering the Simulated Ocean
-
نمای کلی و روشنایی
Overview and Lighting
-
مش بندی و گسترش منطقه شبیه سازی شده
Meshing and Extending the Simulated Area
-
طیف های اقیانوس برای ارائه
Ocean Spectrums for Rendering
-
بهینه سازی Ocean Shader
Tweaking the Ocean Shader
-
رد کردن Whitewater
Rasterizing the Whitewater
-
ایجاد Mist Shader
Creating the Mist Shader
-
تنظیم لایه Render
Setting up the Render-layer
-
ترکیب لایه ها در NUKE
Combining the Layers in NUKE
نمایش نظرات