آموزش Houdini: Intermediate Ocean FX

Houdini: Intermediate Ocean FX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما ایجاد اقیانوس های واقع گرایانه و نحوه هدایت شبیه سازی مایع در مقیاس بزرگ در هودینی 16 را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: هودینی 16. آیا تاکنون ایده ایجاد یک اقیانوس واقع بینانه و عکس به صورت سه بعدی با یک قایق شبیه سازی شده را طی کرده اید آی تی؟ اگر چنین است ، این دوره عالی برای شماست. در این دوره ، Houdini: Intermediate Ocean FX ، شما می آموزید که چگونه یک اقیانوس رویه ای را راه اندازی کنید و یک شبیه سازی مایع تلنگر را برای قایق انجام دهید. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه می توانید از طیف اقیانوس ها برای ایجاد یک اقیانوس بیکران استفاده کنید. بعد ، شما قایق را اضافه می کنید ، یک شبیه سازی تلنگر را برای یک منطقه خاص با جزئیات بالا انجام می دهید ، و آب سفید و غبار اضافه می کنید. سرانجام ، شما منطقه شبیه سازی شده را گسترش می دهید و سایه اندازها را تنظیم می کنید تا همه لایه ها را نشان دهد. هنگامی که با این دوره Houdini 16 به پایان رسید ، نه تنها یک اقیانوس با جزئیات شبیه سازی مایع با جزئیات بالا ارائه می شود ، بلکه همچنین یک روند کار در مورد چگونگی تسلط بر چالش های مایع و اقیانوس خود در آینده خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 16.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد یک اقیانوس در مقیاس بزرگ Creating a Large Scale Ocean

  • مقدمه و تنظیم صحنه Introduction and Scene Setup

  • مرجع و پراکندگی توربین ها Reference and Scattering the Turbines

  • طیف اقیانوس در جزئیات Ocean Spectrum in Detail

  • لایه های طیف اقیانوس Layering Ocean Spectrums

  • موج رقصیدن Wave Instancing

  • امواج برای توربین ها Waves for the Turbines

  • با استفاده از ویژگی Mask Using the Mask Feature

  • ارائه اقیانوس Rendering the Ocean

افزودن فوم به اقیانوس Adding Foam to the Ocean

  • تنظیم اولیه فوم و بهینه سازی عملکرد Basic Foam Setup and Performance Optimization

  • مرجع و آن را طوفانی Reference and Tweaking It Stormy

  • شبیه سازی فوم Simulating the Foam

  • ارائه فوم Rendering the Foam

شبیه سازی یک قایق در دریا Simulating a Boat on the Sea

  • معرفی و توضیح اقیانوس هدایت شونده Introduction and Explanation of the Guided Ocean

  • مرجع و تغییر طیف Reference and Tweaking the Spectrum

  • افزودن امواج سفارشی Adding Custom Waves

  • آماده سازی قایق برای شبیه سازی Preparing the Boat for the Simulation

  • بهینه سازی شبیه سازی قایق Tweaking the Boat Simulation

  • افزودن جنبش و ذخیره کردن آن Adding the Movement and Caching It Out

  • برخورد قایق برای شبیه سازی تلنگر Boat Collision for the Flip Simulation

  • بهینه سازی High-res Flip Simulation Tweaking the High-res Flip Simulation

ایجاد Whitewater برای شبیه سازی تلنگر Creating Whitewater for the Flip Simulation

  • معرفی و راه اندازی اولیه Whitewater Introduction and Initial Whitewater Setup

  • مرجع و گردش کار Reference and Workflow

  • دستکاری منبع Whitewater Tweaking the Whitewater Source

  • بهینه سازی امیتر Whitewater Tweaking the Whitewater Emitter

  • بهینه سازی Whitewater Solver Tweaking the Whitewater Solver

  • افزودن نیروهای سفارشی Adding Custom Forces

  • افزودن باد Adding Wind

  • با استفاده از SOP-solver Using the SOP-solver

  • ذخیره Whitewater Caching the Whitewater

  • ایجاد مه Creating the Mist

  • بهینه سازی شبیه سازی مه Tweaking the Mist Simulation

  • افزودن باد و ذخیره مه Adding Wind and Caching the Mist

گسترش و ارائه اقیانوس شبیه سازی شده Extending and Rendering the Simulated Ocean

  • نمای کلی و روشنایی Overview and Lighting

  • مش بندی و گسترش منطقه شبیه سازی شده Meshing and Extending the Simulated Area

  • طیف های اقیانوس برای ارائه Ocean Spectrums for Rendering

  • بهینه سازی Ocean Shader Tweaking the Ocean Shader

  • رد کردن Whitewater Rasterizing the Whitewater

  • ایجاد Mist Shader Creating the Mist Shader

  • تنظیم لایه Render Setting up the Render-layer

  • ترکیب لایه ها در NUKE Combining the Layers in NUKE

نمایش نظرات

آموزش Houdini: Intermediate Ocean FX
جزییات دوره
5h 3m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andreas Giesen Andreas Giesen

آندریاس به عنوان سرپرست FX در RISE | کار می کند Visual Effect Studios با آخرین اعتبار وی از جمله Captain America: Civil War. او یکی از چاقوهای ارتش RISE سوئیس به حساب می آید که می تواند شلیک کند ، هرچقدر هم پیچیده باشد ، از کانسپت از طریق مسدود کردن ، روشنایی ، سایه زدن ، و رندر تا نهایی با این حال ، تمرکز او البته شبیه سازی FX است - مهم نیست که این مایعات ، جمعیت ، سیم کارت های بدن سخت یا ابزارهای خط لوله است که به تسهیل کارهای استاندارد برای سایر هنرمندان کمک می کند. آخرین کار او همچنین شامل انتقام جویان: عصر اولترون ، فیلم مرد The Guy Ritchie از U.N.C.L.E و در حال حاضر جیم باتن است.