آموزش جعل موجودات برای بازی ها

Creature Rigging for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این دوره ، شما موجودی را تقلب خواهید کرد که دارای چالش های منحصر به فردی است که اغلب در دکل دو لپه معمولی شما وجود ندارد. شما برخی از تکنیک های پیشرفته تقلب را خواهید آموخت که هدف آن ارتقا knowledge سطح دانش تطبیق شما به سطح بعدی است. آیا تا به حال وظیفه تقلب در چیزی غیر از انسان را بر عهده داشته اید و نمی دانید چگونه دانش موجود خود را بکار گیرید و از آن استفاده کنید به وظیفه؟ آیا می خواهید درک خود را از تقلب گسترش دهید تا بتوانید با هر نوع دکل مقابله کنید؟ در این دوره ، Creature Rigging for Games ، شما خواهید آموخت که چگونه دانش بنیادی ایجاد کنید تا بتوانید با چالش های منحصر به فرد تقلب مقابله کنید. در ابتدا ، با محدودیت های منحصر به فرد هنگام ساخت یک دکل برای بازی ها آشنا خواهید شد. در مرحله بعدی ، شما خواهید فهمید که چگونه هر جنبه از شخصیت را جعل کنید ، با استفاده از برخی تکنیک های پیشرفته تر که می توانید در چالش های تقلب در آینده استفاده کنید. سپس ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه شبیه سازی پارچه را در مایا انجام دهید و آن را به چیزی که موتور بازی می تواند استفاده کند ، صادر کنید. سرانجام ، شما در مورد چگونگی نهایی سازی دکل خود برای تحویل کاوش خواهید کرد که با انجام آزمایش های ژست و آزمایش کار خود در Unity. پس از پایان این دوره ، دانش لازم برای ایجاد دکل های تمیز و حرفه ای را خواهید داشت که در موتور بازی کار می کنند.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد دکل ستون فقرات روبان Creating the Ribbon Spine Rig

  • شروع شدن Getting Started

  • ایجاد اسکلت Creating the Skeleton

  • ایجاد کنترل های انیمیشن Creating the Animation Controls

  • ساخت سطح روبان Building the Ribbon Surface

  • افزودن فولیکول های مو به روبان Adding Hair Follicles to the Ribbon

  • رانندگی با روبان با تغییر شکل سیم Driving the Ribbon with a Wire Deformer

نهایی سازی دکل ستون فقرات روبان Finalizing the Ribbon Spine Rig

  • اضافه کردن Twist به ستون فقرات Adding Twist to the Spine

  • نهایی کردن تنظیمات Twist Finalizing the Twist Setup

  • رانندگی در کنترل ستون فقرات میانی Driving the Mid Spine Control

  • اضافه کردن عملکرد خم شده رانده شده Adding Driven Bend Functionality

  • رفع پیچ و تاب بدن Fixing the Body Anim Twist

  • ایجاد Stretch Blendshape Creating the Stretch Blendshape

  • ایجاد Squash Blendshape Creating the Squash Blendshape

  • قلاب کردن کدو و کشش Hooking up Squash and Stretch

  • نهایی سازی دکل ستون فقرات Finalizing the Spine Rig

تقلب در پای چپ Rigging the Left Leg

  • ایجاد مفاصل پا Creating the Leg Joints

  • ساخت دکل پا عقب IK Building the IK Hind Leg Rig

  • افزودن رول پا Adding Foot Roll

  • ایجاد کنترل بردار قطب Creating the Pole Vector Control

  • افزودن سوئیچینگ فضا Adding Space Switching

  • ادغام دکل پا Integrating the Leg Rig

  • اضافه کردن اتصالات Twist Adding the Twist Joints

  • نهایی سازی دکل پا Finalizing the Leg Rig

تقلب در پای راست Rigging the Right Leg

  • راه اندازی IK Rig Setting up the IK Rig

  • اضافه کردن کنترل های رول و زانو Adding Foot Roll and Knee Controls

  • افزودن FK Space Switching Adding the FK Space Switching

  • تنظیم Twists و نهایی سازی Setting up Twists and Finalizing

دست زدن به بازوی چپ Rigging the Left Arm

  • ایجاد اسکلت بازو Creating the Arm Skeleton

  • ساخت دکل بازوی IK Building the IK Arm Rig

  • ساخت دکل بازوی FK Building the FK Arm Rig

  • تنظیم Rig Blending Setting up Rig Blending

  • راه اندازی Arm Twists Setting up Arm Twists

  • سوئیچینگ فضای بازوی FK FK Arm Space Switching

  • نهایی سازی دکل بازو Finalizing the Arm Rig

تقلب دست چپ Rigging the Left Hand

  • قرار دادن اتصالات انگشت Placing the Finger Joints

  • قرار دادن مفاصل شست Placing the Thumb Joints

  • ایجاد کنترل های انگشتی Creating the Finger Controls

  • تنظیم IK Hand Roll Setting up IK Hand Roll

  • نهایی کردن IK Hand Roll Finalizing IK Hand Roll

  • نهایی سازی تقلب دست Finalizing Hand Rigging

تقلب در بال چپ Rigging the Left Wing

  • ساخت پروکسی مش Building the Wing Proxy Mesh

  • ایجاد اسکلت بال Creating the Wing Skeleton

  • پوست بال پروکسی Skinning the Proxy Wing

  • ساخت دکل بال Building the Wing Rig

  • اضافه کردن کنترل های انیمیشن Adding Animation Controls

  • افزودن کنترل های افست Adding Offset Controls

  • نهایی سازی دکل بال Finalizing the Wing Rig

آینه بازو ، دست و بال Mirroring the Arm, Hand, and Wing

  • آینه بندی اتصالات و وزنه ها Mirroring the Joints and Weights

  • آینه کاری دکل بازوی IK Mirroring the IK Arm Rig

  • بازتاب FK Arm Rig Mirroring the FK Arm Rig

  • تنظیم Rig Blending Setting up Rig Blending

  • بسته بندی دکل بازو Wrapping up the Arm Rig

  • آینه بندی سکوهای انگشتی Mirroring the Finger Rigs

  • تنظیم رول دستی Setting up the Hand Roll

  • بسته بندی دکل دستی Wrapping up the Hand Rig

  • آینه کاری دکل IK Mirroring the IK Wing Rig

  • آینه دکل FK Wing Mirroring the FK Wing Rig

  • بسته بندی دکل بال Wrapping up the Wing Rig

تقلب کردن سر Rigging the Head

  • اضافه کردن مفصل سر و وزن دهی Adding the Head Joint and Weighting

  • ساخت دکل سر Building the Head Rig

  • فک کردن Rigging the Jaw

  • جعل گوش چپ Rigging the Left Ear

  • آینه دکل گوش Mirroring the Ear Rig

  • اضافه کردن مفاصل و وزن چشم Adding the Eye Joints and Weights

  • تقلب در چشم چپ Rigging the Left Eye

  • تقلب در چشم راست Rigging the Right Eye

  • وزن پلک بالا Weighting the Upper Eyelid

  • وزن پلک پایین Weighting the Lower Eyelid

  • تنظیم Blink Controls Setting up Blink Controls

  • پیچیدن سر دکل Wrapping up the Head Rig

اتمام دکل Finishing the Rig

  • رفع پیچ و تاب ستون فقرات Fixing the Spine Twist

  • تقلب حلقه و خز Rigging the Ring and Fur

  • قرار دادن اتصالات پارچه ای Placing the Cloth Joints

  • ساخت مش پروکسی پارچه Building the Cloth Proxy Mesh

  • تنظیم شبیه سازی پارچه Setting up the Cloth Simulation

  • آماده سازی صحنه برای تحویل Prepping the Scene for Delivery

  • تست های مطرح و تست های موتور Pose Tests and Engine Tests

نمایش نظرات

آموزش جعل موجودات برای بازی ها
جزییات دوره
6h 21m
78
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
25
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Jeremy Ernst
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeremy Ernst Jeremy Ernst

جرمی در حال حاضر در Riot Games به عنوان یک هنرمند اصلی کار می کند. او قبلاً به عنوان انیماتور اصلی فنی در Epic Games حضور داشت. او دکل هایی می سازد ، ابزارهای خط لوله انیمیشن را می نویسد ، و کارهای فنی دیگر مانند تغییر شکل شخصیت و شبیه سازی پارچه را انجام می دهد. او این فرصت عالی را داشته است که تاکنون در زندگی حرفه ای خود مانند برخی از بازی های سری Gears of War ، Paragon و Fortnite روی چند بازی شگفت انگیز کار کند. وی همچنین جعبه ابزار انیمیشن و ریگینگ را با Unreal Engine 4 منتشر کرده و هم اکنون در حال کار بر روی نسخه دوم آن است.