آموزش طرح های خود را با پرینت سه بعدی در بلندر زنده کنید

Bringing Your Designs to Life with 3D Printing in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش Blender، ما برخی از ابزارها و گردش‌های کاری شگفت‌انگیز را بررسی می‌کنیم که برای شما ضروری خواهد بود، زیرا در تلاش پرینت سه بعدی خود شروع می‌کنید. نرم‌افزار مورد نیاز: Blender 2.71، Tinkercad.com، Meshlab 1.3.3، netfabb Basic 5.1.1،... در طول این آموزش Blender، برخی از ابزارها و گردش‌های کاری شگفت‌انگیز را بررسی می‌کنیم که در شروع کار سه بعدی برای شما ضروری خواهند بود. تلاش چاپ روش‌ها و مواد اولیه چاپ را بررسی می‌کنیم و همچنین برنامه‌های رایگان مدل‌سازی سه بعدی از جمله Tinkercad و Blender را بررسی خواهیم کرد. روش‌های کار با هندسه چند ضلعی برای آماده‌سازی مدل‌هایمان و همچنین تکنیک‌های جالب برای کاهش هزینه چاپ را پوشش می‌دهیم. سپس مدل‌های بهینه‌سازی شده را برای بررسی نهایی قبل از ارسال به چاپگرها، در Shapeways، بازار و انجمن پیشرو چاپ سه بعدی در جهان، آپلود می‌کنیم. اگرچه ویدئوها بیشتر بر روی استفاده از بلندر تمرکز می کنند، این مفاهیم برای هر برنامه سه بعدی انتخابی شما اعمال می شود. در پایان این آموزش بلندر، جریان کار اساسی تهیه و بهینه سازی مدل های سه بعدی خود را برای هر نوع چاپگر سه بعدی خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.71، Tinkercad.com، Meshlab 1.3.3، netfabb Basic 5.1.1، Shapeways.com.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طرح های خود را با پرینت سه بعدی در بلندر زنده کنید Bringing Your Designs to Life with 3D Printing in Blender

  • مقدمه ای بر پرینت سه بعدی Introduction to 3D Printing

  • Shapeways Crash Course Shapeways Crash Course

  • آشنایی با مواد قابل چاپ سه بعدی Understanding 3D Printable Materials

  • دستورالعمل ها و محدودیت های Shapeways Shapeways Guidelines and Limitations

  • برنامه های پرینت سه بعدی رایگان Free 3D Printing Applications

  • مدلسازی سریع با Tinkercad Quick Modeling with Tinkercad

  • مدل سازی، گروه بندی، و صادرات از Tinkercad Modeling, Grouping, and Exporting from Tinkercad

  • تنظیم صحنه بلندر برای پرینت سه بعدی Setting up a Blender Scene for 3D Printing

  • اعمال تبدیل شیء در بلندر Applying Object Transformations in Blender

  • خالی کردن اشیاء ساده و ایجاد حفره های فرار Hollowing Simple Objects and Creating Escape Holes

  • ایجاد ساختارهای Wirefame از مدل های جامد Creating Wirefame Structures from Solid Models

  • اندازه گیری های ساده در دنیای واقعی در بلندر Simple Real-world Measurements in Blender

  • اهمیت هندسه منیفولد The Importance of Manifold Geometry

  • تعمیر اجسام غیر منیفولد Repairing Non-manifold Objects

  • جعبه ابزار چاپ سه بعدی The 3D Printing Toolbox

  • تحلیل و تعمیر مش تعاملی Interactive Mesh Analysis and Repair

  • تکنیک های پیشرفته توخالی برای اشیاء آلی Advanced Hollowing Techniques for Organic Objects

  • صادرات برای چاپ سه بعدی Exporting for 3D Printing

  • تبدیل و ساده سازی مدل ها در مشلب Converting and Simplifying Models in Meshlab

  • تعمیر و برش مدل در netfabb Repairing and Slicing Models in netfabb

  • انتشار طرح ها در Shapeways Publishing Designs to Shapeways

  • راه اندازی فروشگاه در Shapeways Setting up a Shop on Shapeways

نمایش نظرات

آموزش طرح های خود را با پرینت سه بعدی در بلندر زنده کنید
جزییات دوره
3h 23m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Apollo Spiliotis Apollo Spiliotis

آپولو اسپلیوتیس یک معمار در نیویورک است. وی در روز در زمینه مدل سازی اطلاعات ساختمان و تجسم سه بعدی تخصص دارد و شبانه از هنرمندان CG/علاقه مندان به چاپ سه بعدی است. پس از انتشار در وب سایت ها و مجلات صنعت ، شیفتگی او به طراحی سه بعدی باعث شد تا archiCADmonkey.com را پیدا کند ، جایی که او اخبار ، آموزش ها ، نکات و ترفندها و مصاحبه های مشاهیر دنیای طراحی را به اشتراک می گذارد. وی همچنین در دانشگاه منچستر (انگلستان) ، جایی که در رشته معماری تحصیل کرده است ، طراحی سه بعدی را تدریس کرده و بیش از 10 سال است که به طور خصوصی در زمینه مدل سازی ، تجسم و BIM تدریس می کند. آپولو در استودیوهای معماری در انگلستان ، یونان و ایالات متحده در بسیاری از پروژه های مختلف مانند هتل ها ، ویلاهای لوکس ، مدارس دولتی ، ادارات ، فضای داخلی مسکونی و امکانات بهداشتی کار کرده است. او در اوقات فراغت خود روی پروژه های خلاقانه شخصی کار می کند ، مسافرت و عکاسی را دوست دارد و همیشه در حال آزمایش و گسترش روند کار خلاقانه خود است.