آموزش برنامه نویسی بازی Unreal Development Kit با UnrealScript [ویدئو]

Unreal Development Kit Game Programming with UnrealScript [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با UnrealScript و UDK کار خود را در توسعه بازی شروع کنید درباره این ویدیو •راهنمای گام به گام نحوه راه اندازی UDK و ایجاد یک بازی با UnrealScript • ویژگی ها و تنظیمات اصلی UnrealScript را کاوش کنید • ایده آل برای تازه واردان به UnrealScript در جزئیات بیش از هشت فصل پر از ویژگی، Alan Thorn با نشان دادن اینکه چگونه با UnrealScript راه‌اندازی و اجرا کنید تا بتوانید بازی‌های خود را بسازید، توسعه بازی‌های ویدیویی را ابهام می‌کند. این دوره شما را از پایه به بالا می برد: از پیکربندی نرم افزارها و ویرایشگرهای لازم تا کامپایل کد شما و ایجاد یک بازی کامل و کارآمد. این دوره مقدمه ای جامع بر UnrealScript است که توسط Alan Thorn، توسعه دهنده و نویسنده باسابقه بازی با بیش از 12 سال تجربه در صنعت ارائه شده است. با در نظر گرفتن یک رویکرد گام به گام، از اصول اولیه پیکربندی UDK و فایل های آن به کدنویسی یک بازی پر از ویژگی های کامل با رفتار زمان بندی شده و یکپارچه سازی ویرایشگر حرکت خواهید کرد. واضح و مختصر، این دوره شما را از ابتدا تا انتها از طریق ایجاد یک بازی عملی در UnrealScript می‌برد و ویژگی‌های اصلی زبان را در طول مسیر نشان می‌دهد. با بررسی نحوه پیکربندی فایل‌ها و نرم‌افزار UDK شروع می‌شود و با یک بازی کاری شامل محدودیت‌های زمانی، ادغام ویرایشگر، بازیگران مبتنی بر مؤلفه و گره‌های سفارشی Kismet به پایان می‌رسد. به طور کلی، نحوه ساخت یک بازی را از ابتدا خواهید دید. در طول مسیر، ویژگی‌های اصلی UnrealScript مانند دستورات کنسول برای بهبود اشکال‌زدایی، حالت‌های کلاس برای تغییر دینامیک رفتار بازیگر، گره‌های Kismet سفارشی برای کنترل بصری جریان برنامه، توانایی تغییر تنظیمات کلاس از طریق فایل‌های پیکربندی مبتنی بر متن و خیلی بیشتر علاوه بر این در پایان این دوره، یک بازی پر از ویژگی را در UnrealScript و UDK کدنویسی خواهید کرد. برای دستیابی به این هدف، یک پایه محکم در UnrealScript ایجاد خواهید کرد که می توانید در هنگام ساخت بازی های خود از آن استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • معرفی دوره Course Introduction

  • کاوش در پوشه نصب UDK Exploring the UDK Installation Folder

  • کاوش در UncodeX Exploring UncodeX

  • Notepad++ را برای UnrealScript پیکربندی کنید Configure Notepad++ for UnrealScript

  • کامپایل کد منبع UnrealScript Compiling UnrealScript Source Code

  • کامپایل کد منبع UnrealScript با استفاده از FrontEnd Compiling UnrealScript Source Code Using the FrontEnd

درک Class Tree و ساخت کلاس های سفارشی Understanding the Class Tree and Making Custom Classes

  • شروع به توسعه بازی UnrealScript Getting Started at UnrealScript Game Development

  • کلاس GameInfo The GameInfo Class

  • مبانی GameInfo GameInfo Basics

  • کامپایل GameInfo Compiling GameInfo

  • تست GameInfo Testing GameInfo

  • پیوست به کامپایل Appendix to Compiling

شروع کلاس بازیگری قدرتمند Beginning a Power-Up Actor Class

  • شروع کار با بازیگران Getting started with Actors

  • ادغام بازیگران در برگه کلاس های بازیگر Integrating Actors into the Actor Classes Tab

  • بازیگران و مولفه ها Actors and Components

  • استفاده از ویژگی های ویرایشگر Using Editor Properties

  • مرور Review

  • استفاده از مرورگر محتوا برای کمک به کد Using the Content Browser to Help Code

اصلاح کلاس بازیگران قدرت‌آپ Refining the Power-Up Actor Class

  • چرخش در UnrealScript Rotations in UnrealScript

  • تست کد چرخش در ویرایشگر UDK Testing the Rotation Code in the UDK Editor

  • تشخیص برخورد Collision Detection

  • استفاده از حالت های کلاس Using Class States

  • ایالات کلاس تست Testing Class States

ایجاد منطق بازی با GameInfo Creating Game Logic with GameInfo

  • شروع به کدگذاری منطق اصلی بازی Starting to Code the Main Game Logic

  • اصلاح منطق بازی با GameInfo Refining Game Logic with GameInfo

  • نکات و ترفندها Tips and Tricks

  • ارتباط بین شی Inter-object Communication

  • تست بازی تاکنون Testing the Game So Far

اصلاح بازی با توابع Exec Refining the Game with Exec Functions

  • کنسول غیر واقعی Unreal Console

  • کاوش دستورات کنسول در UDN Exploring Console Commands on the UDN

  • ایجاد دستورات کنسول جدید Create New Console Commands

  • تست دستورات کنسول جدید Testing New Console Commands

  • پیشرفت خود را مرور کنید Review your Progress

سفارشی سازی Kismet Customizing Kismet

  • پیکربندی سطح با Kismet و Matinee Configuring the Level with Kismet and Matinee

  • شخصی سازی Kismet با UnrealScript Customize Kismet with UnrealScript

  • تست گره Kismet Testing the Kismet Node

  • فعال کردن گره های Kismet Activating Kismet Nodes

  • تست عملکرد Kismet در ویرایشگر UDK Testing Kismet Functionality in the UDK Editor

حرکت به جلو با فایل های پیکربندی Moving Forward with Config Files

  • فایل های پیکربندی Config Files

  • GameInfo را با فایل های پیکربندی سفارشی کنید Customize GameInfo with Config Files

  • با استفاده از کلمه کلیدی Config Using the Config Keyword

  • استفاده از فایل های پیکربندی برای سفارشی کردن تنظیمات بازی Using Config Files to Customize Game Settings

  • تکمیل بازی Completing the Game

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی بازی Unreal Development Kit با UnrealScript [ویدئو]
جزییات دوره
2 h 23 m
43
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.