آموزش Unreal Engine: تکنیک های Motion Graphics

Unreal Engine: Motion Graphics Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با یادگیری نحوه تهیه و وارد کردن دارایی به موتور بازی ویدیویی Unreal Engine 4 (UE4) ، مهارت گرافیک حرکتی خود را گسترش دهید. در این دوره ، اسکات پاگانو تکنیک هایی را برای کمک به شما در استفاده حداکثر از UE4 برای پروژه های گرافیک حرکتی نشان می دهد. اسکات فرآیندهای طراحی و ساخت دارایی های متحرک را به شما نشان می دهد که به راحتی از مایا یا Cinema 4D به UE4 ترجمه می شود. وی نحوه تهیه و صادرات هندسه متحرک را با استفاده از مخلوط ها و دکل ها توضیح می دهد. وی همچنین چگونگی صادرات پرونده های Alembic برای واردات به Unreal Editor را توضیح می دهد. دستورالعمل های ارائه شده برای کمک به شما در درک کاملی از گردش کار موثر طراحی شده است ، بنابراین شما می توانید محتوای پویا و متحرک ایجاد کنید در حالی که از قدرت ارائه در زمان واقعی استفاده می کنید.
موضوعات شامل:
  • متحرک سازی با اشکال ترکیبی در مایا و C4D
  • متحرک سازی با هندسه تقلبی در مایا و C4D
  • صادر کردن پرونده های FBX از مایا و C4D
  • وارد کردن پرونده های FBX به UE4
  • ایجاد تنظیمات اساسی پویایی در مایا و C4D
  • صادر کردن پرونده های Alembic از مایا و C4D
  • وارد کردن پرونده های Alembic به UE4
  • ایجاد انیمیشن اساسی دوربین با استفاده از Sequencer در UE4

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. اشکال را مخلوط کنید 1. Blend Shapes

  • مقدمه ای برای مخلوط کردن اشکال در مایا Introduction to blend shapes in Maya

  • شکل های مخلوط گل را در مایا بسازید Build flower blend shapes in Maya

  • مقدمه ای برای ترکیب اشکال در CINEMA 4D (C4D) Introduction to blend shapes in CINEMA 4D (C4D)

  • شکل های مخلوط گل را در C4D بسازید Build flower blend shapes in C4D

  • FBX را به موتور غیرواقعی 4 (UE4) وارد کنید Import FBX into Unreal Engine 4 (UE4)

2. تقلب 2. Rigging

  • یک دکل در مایا بسازید Build a rig in Maya

  • FBX را از مایا صادر کنید Export FBX from Maya

  • FBX را از مایا صادر کنید Export FBX from Maya

  • FBX را وارد UE4 کنید Import FBX into UE4

  • FBX را وارد UE4 کنید Import FBX into UE4

  • یک دکل در C4D بسازید Build a rig in C4D

  • FBX را از C4D صادر کنید Export FBX from C4D

  • FBX را از C4D صادر کنید Export FBX from C4D

  • انیمیشن ها را در مایا ترکیب کنید Combine animations in Maya

  • انیمیشن ها را در C4D ترکیب کنید Combine animations in C4D

  • FBX را وارد UE4 کنید Import FBX into UE4

3. دینامیک 3. Dynamics

  • صحنه ای پویا در مایا تنظیم کنید Set up a dynamic scene in Maya

  • صادرات المپیک از مایا Export alembic from Maya

  • واردات المپیک به UE4 شوید Import alembic into UE4

  • صحنه ای پویا را در C4D تنظیم کنید Set up a dynamic scene in C4D

  • صادرات المپیک از C4D Export alembic from C4D

  • واردات المپیک به UE4 شوید Import alembic into UE4

4- ارائه 4. Rendering

  • انیمیشن دوربین در ترتیب سنج Camera animation in sequencer

  • گزینه های صادرات فیلم Movie export options

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: تکنیک های Motion Graphics
جزییات دوره
1h 35m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,389
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com