این کلاس مقدمهای بر مواد Redshift خواهد بود،
ما میخواهیم یک سایهزن در تغییر رنگ ایجاد کنیم تا به رنگ چوبی آسیبدیده دست یابیم تا ظاهری شیک در مدلهای مبلمان خود اعمال کنیم.
ابتدا میخواهیم گرههای اصلی و نحوه اعمال رایجترین نقشهها، مانند پراکندگی، ناهمواری و برآمدگی را بررسی کنیم.
هنگامی که مواد چوبی تمیز ما ایجاد شد، به لطف مجموعهای از گرهها، فرآیند آسیب رساندن به رنگ را شروع میکنیم که به ما امکان میدهد برای رسیدن به اثر مورد نظر، کنترل کامل بر روی ماده داشته باشیم.
این کلاس مقدمهای بر مواد Redshift خواهد بود،
ما میخواهیم یک سایهزن در تغییر رنگ ایجاد کنیم تا به رنگ چوبی آسیبدیده دست یابیم تا ظاهری شیک در مدلهای مبلمان خود اعمال کنیم.
ابتدا میخواهیم گرههای اصلی و نحوه اعمال رایجترین نقشهها، مانند پراکندگی، ناهمواری و برآمدگی را بررسی کنیم.
هنگامی که مواد چوبی تمیز ما ایجاد شد، به لطف مجموعهای از گرهها، فرآیند آسیب رساندن به رنگ را شروع میکنیم که به ما امکان میدهد برای رسیدن به اثر مورد نظر، کنترل کامل بر روی ماده داشته باشیم.
طراح موشن گرافیک
سلام!
من دیوید فروستری هستم، من یک طراح گرافیک آزاد در لندن هستم.
فریلنسر فرصتی فوق العاده برای ملاقات با مردم از سراسر جهان و کار برای بسیاری از استودیوهای بین المللی در بریتانیا بوده است.
ابزار اصلی من After Effects | سینما 4 بعدی | X-Particles | Redshift
نمایش نظرات