آموزش Gamification از یادگیری

Gamification of Learning

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Gamification یک عنصر کم استفاده در طراحی آموزشی است ، اما برای درگیر کردن زبان آموزان امروز و امکان تسلط بر مطالب بسیار مهم است. در این دوره ، استاد ، طراح بازی های آموزشی و نویسنده Karl Kapp پایه های این تئوری را می گذارد ، نمونه هایی از گیمیفیکیشن را در سه سناریوی یادگیری در دنیای واقعی ارائه می دهد و پویایی گیمیفیکیشن را خرد می کند (همان چیزی که بازی ها را سرگرم کننده می کند!): فرار ، جمع آوری ، کشف ، شناخت الگو و سایر فعالیتهای خطر / پاداش. به علاوه ، بیاموزید که عناصر مختلف گیمیفیکیشن - از تعیین اهداف تا ارائه بازخورد چند بعدی و ترازبندی - را برای کلاس خود کار کنید. اگر تجربه بازی ندارید ، نگران نباشید. پروفسور کاپ بر روی گیمیفیکیشن به عنوان یک حساسیت در طراحی تمرکز دارد و اصول را برای گیمرها و افراد غیرهمگن کاملاً روشن می کند.
موضوعات شامل:
  • بررسی بازی ها ، بازی سازی و شبیه سازی ها
  • گیمیفیکیشن محتوا در مقابل گیمیفیکیشن ساختاری
  • مشاهده گیمیفیکیشن در عمل
  • داربست
  • استفاده از انگیزه ذاتی و بیرونی
  • جمع آوری ، به دست آوردن و تخصیص منابع
  • ساخت و ایجاد
  • تنظیم قوانین
  • ارائه بازخورد
  • گفتن یک داستان
  • فکر کردن مثل یک طراح بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چرا بازی ها؟ Why games?

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. کاوش بازی 1. Exploring Gamification

  • عناصر بازی سازی The elements of gamification

  • تفکر بازی Game thinking

  • بازی ها در مقابل بازی Games vs. gamification

  • بازی ها ، بازی ها و شبیه سازی ها Games, gamification, and simulations

  • بازی سازی محتوا Content gamification

  • بازی سازی ساختاری Structural gamification

2. بازیابی در عمل: سه مطالعه موردی 2. Gamification in Action: Three Case Studies

  • بازی در آموزش فروش Gamification in sales training

  • بازی در آموزش خرده فروشی Gamification in retail training

3. تئوری پشت تمرین 3. Theory Behind the Practice

  • داربست Scaffolding

  • نظریه خودمختاری Self-determination theory

  • انگیزه ذاتی و بیرونی Intrinsic and extrinsic motivation

  • بازیابی در فاصله و تمرین Spaced retrieval and practice

  • حافظه اپیزودیک Episodic memory

4. پویا گیمینگ 4. Gamification Dynamics

  • مسابقه و فرار Race and escape

  • جمع آوری ، دستیابی و تخصیص منابع Collecting, acquiring, and allocating resources

  • رمز و راز و کشف Mystery and discovery

  • استراتژی Strategy

  • ساخت و ایجاد Constructing and creating

  • تشخیص الگو Pattern recognition

5- عناصر بازیابی 5. Elements of Gamification

  • اهداف ، قوانین و اهداف Goals, rules, and objectives

  • درگیری ، رقابت و همکاری Conflict, competition, and cooperation

  • انواع بازخورد Types of feedback

  • جوایز و دستاوردها Rewards and achievements

  • امتیازات ، نشان ها و تابلوهای تبلیغاتی Points, badges, and leaderboards

  • سطح Levels

  • داستان گویی Storytelling

  • عدم موفقیت و قابلیت پخش مجدد Failure and replayability

  • امتیاز دهی Scoring

6. اجرای گیم پلی 6. Implementing Gamification

  • فکر کردن مثل طراح بازی: قسمت اول Thinking like a game designer: Part one

  • فکر کردن مثل طراح بازی: قسمت دوم Thinking like a game designer: Part two

  • بازی در کلاس Gamification in the classroom

  • بازی در کلاس Gamification in the classroom

  • بازی در elearning Gamification in elearning

نتیجه Conclusion

  • چه موقع از گیمیفیشن استفاده کنید When to use gamification

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Gamification از یادگیری
جزییات دوره
2h 16m
38
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
469,244
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Karl Kapp
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karl Kapp Karl Kapp

دانشمند ، نویسنده و کارشناس بازی ها ، یادگیری و فناوری کارل ام. کاپ ، EdD ، دانشمند ، نویسنده و متخصص در زمینه همگرایی بازی ها ، یادگیری و فناوری است.

کارل دکترای خود را در زمینه آموزش طراحی در دانشگاه پیتسبورگ دریافت کرده است و استاد برنده جایزه فناوری آموزش در دانشگاه بلومزبورگ ، در بلومزبورگ ، پنسیلوانیا.

کارل با شرکتهای فن آوری یادگیری مشورت می کند و به شرکتهای Fortune 500 در مورد استفاده از گیمیفیکیشن و استراتژیهای مبتنی بر بازی برای انتقال دانش به کارمندان مشاوره می دهد. کارل با سازمانهای دولتی و خصوصی مشورت کرده و در چندین پروژه جدی بازی و گیمیفیکیشن در سطح بین المللی کار کرده است. او محقق اصلی دو بورس بنیاد ملی علوم بود و عضو هیئت مدیره چندین شرکت تازه تاسیس است.

کارل شش کتاب نوشت ، از جمله پرفروش ترین کتاب یادگیری Gamification of Learning و دستورالعمل و چگونگی کتاب همراه آن کتاب زمینه یادگیری و آموزش: تئوری در عمل.

به عنوان نویسنده کمک هزینه ، کارل کمک های مالی به ارزش میلیون ها دلار نوشته است دلار ، هم به عنوان نویسنده کمک هزینه اصلی و هم به عنوان بخشی از یک تیم نوشتاری مشترک که برای ایجاد یک مقاله ارسالی برنده همکاری می کنند ، عمل می کند. او از آژانسهای فدرال ، آژانسهای ایالتی ، دانشگاهها ، بنیادها و شرکتها کمک مالی کرده است.

با کارل مصاحبه کرده و مقالاتی را در آموزش ATD's TD ، مدیریت دانش ، آموزش از راه دور ، PharmaVOICE ، فوربس آنلاین ، قابل جمع شدن ، هافینگتون پست
و در برنامه های تلویزیونی و رادیویی در مورد کار خود با یادگیری ، فن آوری و طراحی مبتنی بر بازی ظاهر شده است. وی در وب سایت یادداشت های کاپ وبلاگ نویسی می کند و یک سخنران اصلی اصلی بین المللی ، رهبر کارگاه ، مجری و مشاور است. وی در سال 2013 توسط مجله eLearn به عنوان "ستاره راک" مورد آموزش قرار گرفت و در سال 2007 با رای گیری از TrainingIndustry، Inc به عنوان یکی از 20 متخصص تأثیرگذار آموزش انتخاب شد.