آموزش Gamification از یادگیری

Gamification of Learning

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Gamification یک عنصر کم استفاده در طراحی آموزشی است ، اما برای درگیر کردن زبان آموزان امروز و امکان تسلط بر مطالب بسیار مهم است. در این دوره ، استاد ، طراح بازی های آموزشی و نویسنده Karl Kapp پایه های این تئوری را می گذارد ، نمونه هایی از گیمیفیکیشن را در سه سناریوی یادگیری در دنیای واقعی ارائه می دهد و پویایی گیمیفیکیشن را خرد می کند (همان چیزی که بازی ها را سرگرم کننده می کند!): فرار ، جمع آوری ، کشف ، شناخت الگو و سایر فعالیتهای خطر / پاداش. به علاوه ، بیاموزید که عناصر مختلف گیمیفیکیشن - از تعیین اهداف تا ارائه بازخورد چند بعدی و ترازبندی - را برای کلاس خود کار کنید. اگر تجربه بازی ندارید ، نگران نباشید. پروفسور کاپ بر روی گیمیفیکیشن به عنوان یک حساسیت در طراحی تمرکز دارد و اصول را برای گیمرها و افراد غیرهمگن کاملاً روشن می کند.
موضوعات شامل:
  • بررسی بازی ها ، بازی سازی و شبیه سازی ها
  • گیمیفیکیشن محتوا در مقابل گیمیفیکیشن ساختاری
  • مشاهده گیمیفیکیشن در عمل
  • داربست
  • استفاده از انگیزه ذاتی و بیرونی
  • جمع آوری ، به دست آوردن و تخصیص منابع
  • ساخت و ایجاد
  • تنظیم قوانین
  • ارائه بازخورد
  • گفتن یک داستان
  • فکر کردن مثل یک طراح بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چرا بازی ها؟ Why games?

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. کاوش بازی 1. Exploring Gamification

  • عناصر بازی سازی The elements of gamification

  • تفکر بازی Game thinking

  • بازی ها در مقابل بازی Games vs. gamification

  • بازی ها ، بازی ها و شبیه سازی ها Games, gamification, and simulations

  • بازی سازی محتوا Content gamification

  • بازی سازی ساختاری Structural gamification

2. بازیابی در عمل: سه مطالعه موردی 2. Gamification in Action: Three Case Studies

  • بازی در آموزش فروش Gamification in sales training

  • بازی در آموزش خرده فروشی Gamification in retail training

3. تئوری پشت تمرین 3. Theory Behind the Practice

  • داربست Scaffolding

  • نظریه خودمختاری Self-determination theory

  • انگیزه ذاتی و بیرونی Intrinsic and extrinsic motivation

  • بازیابی در فاصله و تمرین Spaced retrieval and practice

  • حافظه اپیزودیک Episodic memory

4. پویا گیمینگ 4. Gamification Dynamics

  • مسابقه و فرار Race and escape

  • جمع آوری ، دستیابی و تخصیص منابع Collecting, acquiring, and allocating resources

  • رمز و راز و کشف Mystery and discovery

  • استراتژی Strategy

  • ساخت و ایجاد Constructing and creating

  • تشخیص الگو Pattern recognition

5- عناصر بازیابی 5. Elements of Gamification

  • اهداف ، قوانین و اهداف Goals, rules, and objectives

  • درگیری ، رقابت و همکاری Conflict, competition, and cooperation

  • انواع بازخورد Types of feedback

  • جوایز و دستاوردها Rewards and achievements

  • امتیازات ، نشان ها و تابلوهای تبلیغاتی Points, badges, and leaderboards

  • سطح Levels

  • داستان گویی Storytelling

  • عدم موفقیت و قابلیت پخش مجدد Failure and replayability

  • امتیاز دهی Scoring

6. اجرای گیم پلی 6. Implementing Gamification

  • فکر کردن مثل طراح بازی: قسمت اول Thinking like a game designer: Part one

  • فکر کردن مثل طراح بازی: قسمت دوم Thinking like a game designer: Part two

  • بازی در کلاس Gamification in the classroom

  • بازی در کلاس Gamification in the classroom

  • بازی در elearning Gamification in elearning

نتیجه Conclusion

  • چه موقع از گیمیفیشن استفاده کنید When to use gamification

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Gamification از یادگیری
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 16m
38
Linkedin (لینکدین) lynda-small
17 مهر 1393 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
469,244
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Karl Kapp

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karl Kapp Karl Kapp

دانشمند ، نویسنده و کارشناس بازی ها ، یادگیری و فناوری کارل ام. کاپ ، EdD ، دانشمند ، نویسنده و متخصص در زمینه همگرایی بازی ها ، یادگیری و فناوری است.

کارل دکترای خود را در زمینه آموزش طراحی در دانشگاه پیتسبورگ دریافت کرده است و استاد برنده جایزه فناوری آموزش در دانشگاه بلومزبورگ ، در بلومزبورگ ، پنسیلوانیا.

کارل با شرکتهای فن آوری یادگیری مشورت می کند و به شرکتهای Fortune 500 در مورد استفاده از گیمیفیکیشن و استراتژیهای مبتنی بر بازی برای انتقال دانش به کارمندان مشاوره می دهد. کارل با سازمانهای دولتی و خصوصی مشورت کرده و در چندین پروژه جدی بازی و گیمیفیکیشن در سطح بین المللی کار کرده است. او محقق اصلی دو بورس بنیاد ملی علوم بود و عضو هیئت مدیره چندین شرکت تازه تاسیس است.

کارل شش کتاب نوشت ، از جمله پرفروش ترین کتاب یادگیری Gamification of Learning و دستورالعمل و چگونگی کتاب همراه آن کتاب زمینه یادگیری و آموزش: تئوری در عمل.

به عنوان نویسنده کمک هزینه ، کارل کمک های مالی به ارزش میلیون ها دلار نوشته است دلار ، هم به عنوان نویسنده کمک هزینه اصلی و هم به عنوان بخشی از یک تیم نوشتاری مشترک که برای ایجاد یک مقاله ارسالی برنده همکاری می کنند ، عمل می کند. او از آژانسهای فدرال ، آژانسهای ایالتی ، دانشگاهها ، بنیادها و شرکتها کمک مالی کرده است.

با کارل مصاحبه کرده و مقالاتی را در آموزش ATD's TD ، مدیریت دانش ، آموزش از راه دور ، PharmaVOICE ، فوربس آنلاین ، قابل جمع شدن ، هافینگتون پست
و در برنامه های تلویزیونی و رادیویی در مورد کار خود با یادگیری ، فن آوری و طراحی مبتنی بر بازی ظاهر شده است. وی در وب سایت یادداشت های کاپ وبلاگ نویسی می کند و یک سخنران اصلی اصلی بین المللی ، رهبر کارگاه ، مجری و مشاور است. وی در سال 2013 توسط مجله eLearn به عنوان "ستاره راک" مورد آموزش قرار گرفت و در سال 2007 با رای گیری از TrainingIndustry، Inc به عنوان یکی از 20 متخصص تأثیرگذار آموزش انتخاب شد.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.