آموزش شمشیر و بیل کنترل کننده شخصیت و هوش مصنوعی

Swords and Shovels Character Controller and AI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: یادگیری نحوه ساخت کنترلرهای شخصیت و سیستم های یافتن مسیر برای موفقیت هر برنامه نویس بازی ضروری است. این دوره به شما نحوه ایجاد این موارد و موارد دیگر را در یک خزنده سیاه چال از بالا به پایین برای کلیک نشان می دهد. این دوره بخشی از موارد زیر است: Unity Game Dev: مسیر برنامه نویسی همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر 1 ثانیه مرور کلی و کاراکتر 19 متر 13 ثانیه کنترل کننده NPC 13 متر 0 ثانیه نهایی سازی و گسترش سیستم ها 21m 13s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مرور کلی و کاراکتر Overview and Character Controller

  • مثال پروژه ، مفاهیم ، رویکرد ، بررسی اجمالی ماژول Project Example, Concepts, Approach, Module Overview

  • مرور ناوبری و انیمیشن Navigation and Animation Review

  • کنترل حرکت با C # و UnityEvents Controlling Motion with C# and UnityEvents

  • همگام سازی انیمیشن با حرکت Synchronizing Animation with Motion

  • دست زدن به گذرگاه Handling the Passageway

کنترل کننده NPC NPC Controller

  • ایجاد رفتار گشت NPC Creating NPC Patrol Behavior

  • همگام سازی انیمیشن و ایجاد رفتار دنباله دار Synchronizing Animation and Creating the Pursue Behavior

نهایی سازی و گسترش سیستم ها Finalizing and Extending the Systems

  • طراحی با موانع Navmesh Designing with Navmesh Obstacles

  • پایان سیستم گشت Finishing the Patrol System

  • تنظیم دقیق عوامل و انیمیشن Fine Tuning the Agents and Animation

  • نتیجه گیری و برنامه های افزودنی Conclusion and Extensions

نمایش نظرات

آموزش شمشیر و بیل کنترل کننده شخصیت و هوش مصنوعی
جزییات دوره
0h 54m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
64
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Baker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Baker Michael Baker

Michael Baker یک بازی ساز و متخصص تولید گرافیک با بیش از 15 سال تجربه در بازی ها و تولید VFX است. وی در پروژه های بزرگ دارای مجوز مبتنی بر جنگ ستارگان و بیگانه کار کرده است و ابزارهای نرم افزاری را برای چارچوب محبوب Bullet Physics Framework توسعه داده است که دارای تعداد بیشماری از ابزارهای نویسندگی ، فیلم های سینمایی و بازی ها است. در سال 2013 ، وی بنیانگذار Codex Worlds و استودیوی بازی های AAA indie مستقر در آستین ، تگزاس بود.