لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش هومونی Toon Boom
Toon Boom Harmony Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بهترین استودیوهای انیمیشن دنیا از Toon Boom Harmony استفاده می کنند. برای واجد شرایط شدن در مشاغل بسیار رقابتی در تلویزیون ، فیلم و بازی ، دانشجویان باید بر ابزارها و روند کامل تولید این نرم افزار قدرتمند انیمیشن تسلط داشته باشند. در این دوره ، انیماتور Dermot O 'Connor نحوه استفاده از Toon Boom Harmony برای ایجاد انیمیشن دستی و دیجیتال ، دکل های پیچیده شخصیت و حتی برخی جلوه های ویژه جالب را نشان می دهد. او از طریق رابط Toon Boom Harmony قدم می گذارد ، ابزارهای طراحی و کنترل رنگ برنامه را معرفی می کند ، و تکنیک هایی برای طراحی کلیدها ، خرابی ها و دو نوع مختلف به سبک انیمیشن سنتی و همچنین ایجاد انیمیشن های دیجیتال با حرکت و شکل را آموزش می دهد. سپس او نشان می دهد که چگونه می توان یک شخصیت را تنظیم کرد ، آن را جعل کرد و آن را متحرک کرد و به انیمیشن های شما مانند حرکت دادن دوربین و صدا ، جلوه های نهایی اضافه کرد. به علاوه ، یاد بگیرید که کارهایتان را به عنوان فیلم و سکانس های تصویری صادر کنید.
موضوعات شامل:
ایجاد صحنه li>
نقاشی li>
تغییر شکل اشیا li>
استفاده از رنگ و جوهر li>
رسم کلیدها ، تقسیم بندی ها و بین شروط li>
سهولت در داخل و خارج li>
تکان دادن در فضای سه بعدی li>
تقلب در کاراکتر li>
متحرک سازی شخصیت های تقلبی li>
شخصیت های Morph-tweening
متحرک سازی دوربین ها li>
افزودن صدا و گفتگو li>
صادر کردن فیلم و تصاویر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
تحریک در مقابل فلش
Animate vs. Flash
نسخه های هارمونی
Harmony versions
تنظیمات کارت متحرک و کارت های ویدئویی
Animate and video card settings
فایل های تمرینی
Exercise files
1. رابط
1. Interface
ایجاد صحنه
Creating scenes
نماها ، نوار ابزار و فضاهای کاری
Views, toolbars, and workspaces
کتابخانه
Library
Timeline و Xsheet
Timeline and Xsheet
2. رسم
2. Drawing
نمای دوربین و نمای طراحی
Camera view and Drawing view
ناوبری رابط
Interface navigation
ابزار Pencil
The Pencil tool
بافت های مداد
Pencil textures
ابزار Stroke و خطوط نامرئی
The Stroke tool and invisible lines
ابزار برس
The Brush tool
ابزار و اشکال Polyline
The Polyline tool and shapes
پاک کردن خطوط و بهینه سازی و برش
Erasing lines and optimizing and cutting
تبدیل اشیاء
Transforming objects
تنظیم قرار گرفتن در معرض
Setting exposures
قرار گرفتن در معرض لایه
Layer exposures
3. رنگ
3. Color
رنگ ها و بافت ها
Colors and textures
خطوط جوهر رنگی
Colored-ink lines
خط و لایه های هنری
Line art and color layers
جوهر با مداد
Inking with the Pencil
4. انیمیشن سنتی
4. Traditional Animation
رسم کلیدها و خرابی ها
Drawing keys and breakdowns
نقاشی در بین
Drawing the in-betweens
پاک کردن
Clean up
5. انیمیشن دیجیتال (گرافیک حرکت)
5. Digital Animation (Motion Graphics)
یک توپ تندرست با مسیرها و قوس ها
A bouncing ball with paths and arcs
عملکردهایی برای سهولت در داخل و خارج
Functions for easing in and out
له کردن و کشش یک شی
Squashing and stretching an object
برهنه کردن در فضای سه بعدی
Nudging in 3D space
نمادها و چرخه ها
Symbols and cycles
مورفینگ
Morphing
6. تنظیم کاراکتر و تقلب
6. Character Setup and Rigging
واردات و ایجاد یک پالت رنگی
Importing and creating a color palette
چیدمان شخصیت
Lining the character
روابط کودک و والدین
Child-parent relationships
گیره ها
Pegs
استفاده از ماسک برای ایجاد یک چشم چشم
Using masks to create an eyeblink
به اشتراک گذاری توابع و اضافه کردن نقشه ها
Sharing functions and adding drawings
7. متحرک کردن یک شخصیت دکلره
7. Animating a Rigged Character
انیمیشن
Animating
انیمیشن با سینماتیک معکوس
Animating with inverse kinematics
مورف در هم پیوستن شخصیت
Morph-tweening the character
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات