آموزش هومونی Toon Boom

Toon Boom Harmony Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بهترین استودیوهای انیمیشن دنیا از Toon Boom Harmony استفاده می کنند. برای واجد شرایط شدن در مشاغل بسیار رقابتی در تلویزیون ، فیلم و بازی ، دانشجویان باید بر ابزارها و روند کامل تولید این نرم افزار قدرتمند انیمیشن تسلط داشته باشند. در این دوره ، انیماتور Dermot O 'Connor نحوه استفاده از Toon Boom Harmony برای ایجاد انیمیشن دستی و دیجیتال ، دکل های پیچیده شخصیت و حتی برخی جلوه های ویژه جالب را نشان می دهد. او از طریق رابط Toon Boom Harmony قدم می گذارد ، ابزارهای طراحی و کنترل رنگ برنامه را معرفی می کند ، و تکنیک هایی برای طراحی کلیدها ، خرابی ها و دو نوع مختلف به سبک انیمیشن سنتی و همچنین ایجاد انیمیشن های دیجیتال با حرکت و شکل را آموزش می دهد. سپس او نشان می دهد که چگونه می توان یک شخصیت را تنظیم کرد ، آن را جعل کرد و آن را متحرک کرد و به انیمیشن های شما مانند حرکت دادن دوربین و صدا ، جلوه های نهایی اضافه کرد. به علاوه ، یاد بگیرید که کارهایتان را به عنوان فیلم و سکانس های تصویری صادر کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد صحنه
  • نقاشی
  • تغییر شکل اشیا
  • استفاده از رنگ و جوهر
  • رسم کلیدها ، تقسیم بندی ها و بین شروط
  • سهولت در داخل و خارج
  • تکان دادن در فضای سه بعدی
  • تقلب در کاراکتر
  • متحرک سازی شخصیت های تقلبی
  • شخصیت های Morph-tweening
  • متحرک سازی دوربین ها
  • افزودن صدا و گفتگو
  • صادر کردن فیلم و تصاویر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • تحریک در مقابل فلش Animate vs. Flash

  • نسخه های هارمونی Harmony versions

  • تنظیمات کارت متحرک و کارت های ویدئویی Animate and video card settings

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. رابط 1. Interface

  • ایجاد صحنه Creating scenes

  • نماها ، نوار ابزار و فضاهای کاری Views, toolbars, and workspaces

  • کتابخانه Library

  • Timeline و Xsheet Timeline and Xsheet

2. رسم 2. Drawing

  • نمای دوربین و نمای طراحی Camera view and Drawing view

  • ناوبری رابط Interface navigation

  • ابزار Pencil The Pencil tool

  • بافت های مداد Pencil textures

  • ابزار Stroke و خطوط نامرئی The Stroke tool and invisible lines

  • ابزار برس The Brush tool

  • ابزار و اشکال Polyline The Polyline tool and shapes

  • پاک کردن خطوط و بهینه سازی و برش Erasing lines and optimizing and cutting

  • تبدیل اشیاء Transforming objects

  • تنظیم قرار گرفتن در معرض Setting exposures

  • قرار گرفتن در معرض لایه Layer exposures

3. رنگ 3. Color

  • رنگ ها و بافت ها Colors and textures

  • خطوط جوهر رنگی Colored-ink lines

  • خط و لایه های هنری Line art and color layers

  • جوهر با مداد Inking with the Pencil

4. انیمیشن سنتی 4. Traditional Animation

  • رسم کلیدها و خرابی ها Drawing keys and breakdowns

  • نقاشی در بین Drawing the in-betweens

  • پاک کردن Clean up

5. انیمیشن دیجیتال (گرافیک حرکت) 5. Digital Animation (Motion Graphics)

  • یک توپ تندرست با مسیرها و قوس ها A bouncing ball with paths and arcs

  • عملکردهایی برای سهولت در داخل و خارج Functions for easing in and out

  • له کردن و کشش یک شی Squashing and stretching an object

  • برهنه کردن در فضای سه بعدی Nudging in 3D space

  • نمادها و چرخه ها Symbols and cycles

  • مورفینگ Morphing

6. تنظیم کاراکتر و تقلب 6. Character Setup and Rigging

  • واردات و ایجاد یک پالت رنگی Importing and creating a color palette

  • چیدمان شخصیت Lining the character

  • روابط کودک و والدین Child-parent relationships

  • گیره ها Pegs

  • استفاده از ماسک برای ایجاد یک چشم چشم Using masks to create an eyeblink

  • به اشتراک گذاری توابع و اضافه کردن نقشه ها Sharing functions and adding drawings

7. متحرک کردن یک شخصیت دکلره 7. Animating a Rigged Character

  • انیمیشن Animating

  • انیمیشن با سینماتیک معکوس Animating with inverse kinematics

  • مورف در هم پیوستن شخصیت Morph-tweening the character

  • اضافه کردن شکل دهان Adding mouth shapes

  • تنظیم دقیق Fine-tuning

  • قالب ها Templates

8. دوربین چند ضلعی 8. Multiplane Camera

  • دوربین چند برابر Camera multiplane

  • متحرک کردن دوربین Animating the camera

9. صدا و گفت و گو 9. Sound and Dialogue

  • وارد کردن صوتی Importing audio

  • گفتگو Dialogue

10. اثرات 10. Effects

  • اثرات اضافه کردن: ملزومات Adding effects: Essentials

  • اثرات اضافه شده: حق بیمه Adding effects: Premium

11. صادرات فیلم و تصاویر 11. Exporting Movies and Images

  • صادرات فیلم و دنباله های تصویر Exporting movies and image sequences

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش هومونی Toon Boom
جزییات دوره
4h 14m
53
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
60,659
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.