لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت مجموعه های کارتونی در مایا
Creating Cartoon Sets in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد مجموعه های کارتونی، توسعه نگاه برای محیط ها، و تکنیک های تولید برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی، و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. نرمافزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایلهای پروژه مورد نیاز است). گردش کار صرفهجویی در زمان برای ایجاد مجموعههای کارتونی، توسعه نگاه برای محیطها، و تکنیکهای تولید برای مدلسازی، چیدمان UV، بافتسازی و مونتاژ سایهزن را بیاموزید. شامل بیش از شش ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است و هنرمندان را گام به گام از طریق یک رویکرد اثبات شده به فرآیندهای مدلسازی، بافتدهی و سایهزنی در ایجاد مجموعهها و محیطهای کارتونی سبک، همانطور که در فیلمهای انیمیشنی دیده میشود، راهنمایی میکند. برجسته های محبوب عبارتند از: توسعه نگاه. گردش کار ارجاع دارایی. بافت با UV و پروجکشن. ایجاد مدل های سبک روش های اغراق آمیز نسبت ها; تکنیک های مدل سازی ارگانیک؛ تکنیک های مدل سازی سطح سخت. آماده سازی دارایی برای تنظیم خط لوله. افزودن جزئیات بافتی به روش. کار با انواع هندسه چندگانه؛ استفاده خلاقانه از چیدمان UV. مونتاژ سایه بان و مواد؛ مدل های ساختمان در بخش ها; ایجاد کارت های شاخ و برگ؛ رمپ تو در تو؛ کار با مقیاس؛ واردات وکتور هنر; قرار دادن شاخ و برگ با geometryPaint. کار با پروکسی ها؛ ایجاد توهم جزئیات؛ ترکیب اشکال برای ایجاد تنوع. افزودن زیربخش های محلی به زمین؛ علامت گذاری هندسه برای بافت ها با رنگ سه بعدی. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ساخت مجموعه های کارتونی در مایا
Creating Cartoon Sets in Maya
راه اندازی چادر سیرک
Starting the Circus Tent
اتمام چادر
Finishing the Tent
اضافه کردن پرچم به چادر
Adding Flags to the Tent
کار با UV ها و بافت ها در چادر سیرک
Working with UVs and Textures on the Circus Tent
استفاده از Blend Shapes برای ایجاد تنوع
Using Blend Shapes to Create Variation
ایجاد پروکسی با وضوح پایین
Creating Low-resolution Proxies
آماده سازی دارایی ها برای صادرات
Preparing the Assets for Export
ساخت غرفه فروشنده
Building the Vendor Stand
استفاده از دفورمرها برای پایان دادن به پایه
Using Deformers to Finish the Stand
کار با UV و بافت روی پایه فروشنده
Working with UVs and Texture on the Vendor Stand
پانسمان استند
Dressing the Stand
ساختن زنگ چکش
Building the Hammer Bell
پایان دادن به پایه زنگ چکش
Finishing the Base of the Hammer Bell
ایجاد هندسه سه بعدی از منحنی های Illustrator
Creating 3D Geometry from Illustrator Curves
ساخت چرخ و فلک در بخش ها
Building the Ferris Wheel in Sections
اتمام چرخ و فلک
Finishing the Ferris Wheel
راه اندازی Funhouse
Starting the Funhouse
اتمام چهره سرگرمی
Finishing the Funhouse Face
توزیع چراغ ها در امتداد علامت Funhouse
Distributing Lights Along the Funhouse Sign
رنگ آمیزی بافت ها با استفاده از عکس فوری UV
Painting Textures Using UV Snapshot
استفاده از رمپ ها و گره های قرار دادن برای افزودن سریع جزئیات نقاشی شده
Using Ramps and Placement Nodes to Quickly Add Painted Detail
شروع زمین - افزودن زیربخش های انتخابی
Starting the Terrain - Adding Selective Subdivisions
مجسمه سازی زمین
Sculpting the Terrain
استفاده از UV Snapshot و 3D Paint برای کمک به بافت
Using UV Snapshot and 3D Paint to Aid in Texturing
نقاشی بافت زمین
Painting the Terrain Texture
ایجاد "Sprites" شاخ و برگ
Creating Foliage 'Sprites'
ساختن مسیر ترن هوایی
Building the Roller Coaster Path
ایجاد نمایه آهنگ
Creating the Track Profile
ساخت مصالح برای ترن هوایی
Building a Material for the Roller Coaster
افزودن پشتیبانی به رولر کوستر - مقابله با مسائل مقیاس
Adding Supports to the Roller Coaster - Dealing with Scale Issues
مدل سازی ساختمان رولر کوستر با استفاده از دفورمرها
Modeling the Roller Coaster Building Using Deformers
اضافه کردن متن سه بعدی در مایا
Adding 3D Text in Maya
مونتاژ مجموعه - ارجاع به دارایی ها. تعویض پراکسی ها
Assembling the Set - Referencing Assets; Swapping Proxies
ایجاد تغییرات در دارایی های فردی؛ جایگزینی مراجع
Making Changes to Individual Assets; Replacing References
روش های قرار دادن شاخ و برگ
Methods of Placing Foliage
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات