آموزش بازی! 2 برای اسکالا

Play! 2 for Scala

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره مقدمه ای بر بازی ارائه می دهد! 2 برای چارچوب وب اسکالا. بازی کنید! هدف 2 for Scala اجازه دادن به توسعه دهندگان برای ساخت برنامه های کاربردی وب مدرن است که به آنها اجازه می دهد تا از مزایای زیرساخت ابری کالا برای تولید برنامه های بسیار مقیاس پذیر و مقاوم در برابر خطا استفاده کنند. این دوره به عنوان یک مقدمه سطح بالا برای ویژگی های مختلف Play عمل می کند! 2 که به شما امکان می دهد از این چارچوب وب مدرن استفاده کامل را ببرید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • طرح کلی ماژول Module Outline

  • آنچه ما خواهیم ساخت What We Will Build

  • تاریخچه بازی! History of Play!

  • فلسفه Philosophy

  • فن آوری ها Technologies

  • خلاصه Summary

راه اندازی Starting Up

  • معرفی Introduction

  • در حال دانلود Play! Downloading Play!

  • فرمان بازی The Play Command

  • کامپایل و Hot Deploy Compiling and Hot Deploy

  • آزمایش کردن Testing

  • IDE ها IDE's

  • ساختار پروژه Project Structure

  • پیکربندی Configuration

  • رسیدگی به خطا Error Handling

  • خلاصه Summary

مسیریابی Routing

  • معرفی Introduction

  • روتر The Router

  • مکانیک روتر Router Mechanics

  • قوانین مسیریابی Routing Rules

  • بازی! مسیرها Play! Routes

  • بازی! مسیرها: افعال HTTP Play! Routes: HTTP Verbs

  • بازی! مسیرها: مسیر Play! Routes: The Path

  • بازی! مسیرها: The Action Call Play! Routes: The Action Call

  • مسیریابی در عمل Routing in Action

  • خلاصه Summary

کنترلرها، اقدامات و نتایج Controllers, Actions, and Results

  • معرفی Introduction

  • کنترل کننده ها Controllers

  • اقدامات Actions

  • نتایج Results

  • Session و Flash Scope Session and Flash Scope

  • درخواست شی Request Object

  • پیاده سازی کنترل کننده خرد مخاطبین Implementing the Contacts Stub Controller

  • خلاصه Summary

بازدیدها Views

  • معرفی Introduction

  • بازی! بازدیدها Play! Views

  • نماهای استاتیک Static Views

  • گذراندن استدلال ها Passing Arguments

  • تکرار Iteration

  • شرایط Conditionals

  • جزئی و طرح بندی Partials and Layouts

  • دسترسی به Session Object Accessing the Session Object

  • مسیر دارایی The Asset Route

  • خلاصه Summary

دسترسی به داده ها Data Access

  • معرفی Introduction

  • دسترسی به داده های آگنوستیک Agnostic Data Access

  • مدل دامنه The Domain Model

  • تحولات Evolutions

  • یاب و فهرست مخاطبین Finder and Listing Contacts

  • شی فرم و افزودن مخاطب The Form Object and Adding a Contact

  • ویرایش مخاطب Editing a Contact

  • حذف یک مخاطب Deleting a Contact

  • مرور Review

  • خلاصه Summary

شی جهانی The Global Object

  • معرفی Introduction

  • شی جهانی The Global Object

  • روش های شی جهانی Global Object Methods

  • در شروع onStart

  • onHandlerNotFound onHandlerNotFound

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش بازی! 2 برای اسکالا
جزییات دوره
1h 37m
61
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
110
از 5
دارد
دارد
دارد
James Hughes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

James Hughes James Hughes

جیمز هیوز یک مشاور در Kainos است که روی هر چیزی و همه چیز کار می کند. او همچنین اوانجلیست توسعه دهنده Kainos است که به ایجاد یک جامعه درگیر و علاقه مند در ایرلند شمالی و لندن کمک می کند. جیمز سخنران، وبلاگ نویس و مربی مشتاق کنفرانس در همه چیز از دات نت، JVM و فناوری های وب است.