نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
هودینی استاندارد صنعتی برای تخریب و اثرات شبیه سازی صلب بدن است. این دوره اصول هلاکت را در هودینی آموزش می دهد. شما در مورد طیف مباحثی از اصول بدن صلب تا شبیه سازی پیشرفته و تکنیک های رندر آشنا خواهید شد. آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه جلوه های تخریب در مقیاس بزرگ را در SideFX Houdini ایجاد کنید؟ در این صورت ، Houdini Architectural Destruction دوره مناسبی برای شماست زیرا شما خواهید آموخت که چگونه تخریب دقیق از ابتدا را شبیه سازی کنید. در ابتدا ، شما با برخی از اصول بدن سخت شروع خواهید کرد. در مرحله بعدی ، با شکستن هندسه و اضافه کردن محدودیت ، پیچیدگی را اضافه خواهید کرد. در آخر ، شما می آموزید که چگونه جزئیات را اضافه کنید و افکت خود را ارائه دهید. هنگامی که با این دوره Houdini به پایان رسید ، نه تنها اولین اثر تخریب خود را از ابتدا ایجاد کرده اید ، بلکه قادر خواهید بود که این دانش را به روش های خلاقانه در شبیه سازی بدن سخت خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: SideFX Houdini
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مبانی RBD و Bullet
RBD and Bullet Basics
-
تنظیم شبیه سازی RBD
Setting up an RBD Simulation
-
گلوله حل شده توضیح داده شده است
Bullet Solver Explained
-
شبیه سازی چندین شی
Simulating Multiple Objects
-
برخوردهای اساسی
Basic Collisions
مقدمه ای بر شکستگی
Introduction to Fracturing
-
مبانی شکستگی
Fracturing Basics
-
خوشه بندی
Clustering
-
آماده سازی هندسه
Geometry Preparation
-
شکستگی چوب
Wood Fracture
-
مقابله با هندسه مقعر
Dealing with Concave Geometry
شبکه های محدودیت
Constraint Networks
-
مقدمه ای برای محدودیت ها
Intro to Constraints
-
ایجاد یک شبکه محدودیت
Building a Constraint Network
-
ایجاد هندسه محدودیت
Creating Constraint Geometry
-
محدودیت های متعدد قسمت اول: تنظیمات
Multiple Constraints Part I : Setup
-
محدودیت های متعدد قسمت دوم: ایجاد محدودیت های خود
Multiple Constraints Part II : Building Your Constraints
راه اندازی ساختمان
Building Setup
-
آماده سازی هندسه
Preparing Geometry
-
واردات ساختمان
Import Building
-
شکستن لایه بیرونی
Fracturing the Outer Layer
-
شکستگی دیوار خشک و قاب ساختمان
Fracturing the Drywall and Building Frame
-
شکستن پنجره ها و درها
Fracturing the Windows and Doors
-
شکستن سقف و ایجاد هندسه پروکسی
Fracture the Roof and Create Proxy Geometry
تخریب پایه
Base Destruction
-
مقدمه
Introduction
-
محدودیت های خوشه ای قسمت 1
Cluster Constraints Part 1
-
محدودیت های خوشه ای قسمت 2
Cluster Constraints Part 2
-
ایجاد محدودیت
Build Constraints
-
محدودیت های بینابینی ایجاد کنید
Create In-between Constraints
جلوه های ثانویه
Secondary Effects
-
مقدمه
Introduction
-
شبیه سازی اساسی
Basic Simulation
-
ایجاد نیروها قسمت 1
Creating Forces Part 1
-
ایجاد نیروها قسمت 2
Creating Forces Part 2
-
ایجاد یک شبکه محدودیت
Creating a Constraint Network
-
شکستن شبکه محدودیت با نیروها
Breaking the Constraint Network with Forces
-
عیب یابی و ذخیره سازی شبیه سازی
Troubleshooting and Caching the Simulation
ارائه و بستن افکار
Rendering and Closing Thoughts
-
مقدمه
Introduction
-
افزایش رزولوشن قطعه
Increasing Piece Resolution
-
اضافه کردن سر و صدای داخلی
Adding Interior Noise
-
تأخیر در بارگذاری
Delayed Load Instancing
-
تبدیل قطعات
Transforming Pieces
-
راه اندازی رندر
Render Setup
-
مطالب ، ارائه و افکار نهایی
Materials, Rendering, and Final Thoughts
نمایش نظرات