لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش وحدت: تجسم محصول
Unity: Product Visualization
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
دنیای ما پر از محصولات جالب است که توسط خلاقان با استعداد و ماهر طراحی شده است. Unity ابزاری برای ارائه در زمان واقعی است که برای به نمایش گذاشتن طرح ها و ایده های عالی محصول ایده آل است. در این دوره ، طراح آلن تورن گام به گام نحوه استفاده از Unity را برای پیش بینی جامع قهوه ساز به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل به صورت تعاملی نشان می دهد. آلن نشان می دهد که چگونه می توان دستگاه قهوه ساز را از ابتدا تا انتها در Unity ساخت و ویژگی های مختلفی مانند دکمه های قابل فشار ، اهرم ها ، لیوان های قابل جابجایی و سایر ویژگی های محصول جذاب را آزمایش کرد که می تواند به طور موثر در زمان واقعی پیش نمایش شود. وی همچنین نحوه ایجاد توالی دوربین و کار با رابط های کاربری پاسخگو و سازگار را نشان می دهد. این دوره برای خلاقیت های دیجیتال و طراحان محصول که می خواهند ایده های خود را با عمق و انرژی به نمایش بگذارند ایده آل است. با پایان این دوره ، شما می توانید با استفاده از موتور Unity تجسم در زمان واقعی برای محصولات خود ایجاد کنید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
تجسم محصول شروع به پایان می رسد
Product visualization beginning to end
پرونده های ورزشی
Exercise files
1. شروع به کار
1. Getting Started
ایجاد پروژه
Project creation
بررسی پروژه و واردات بسته
Project review and package import
واردات دارایی های پروژه
Importing project assets
گردش کار مواد
Material workflow
2. ایجاد و تقلب مواد
2. Material Creation and Rigging
ایجاد مواد بدن
Creating the body material
ساخت مواد شیشه ای و کروم
Making glass and chrome materials
ایجاد یک ماده پلاستیکی
Creating a plastic material
کار با بافت و نقشه برداری
Working with textures and mapping
تقلب قهوه ساز
Coffee maker rigging
3. فیلمبرداری
3. Cinematography
دوربین های سینمایی و دوربین های مجازی
Cinemachine and virtual cameras
حرکت به جلو با دوربین های مجازی
Moving forward with virtual cameras
انتقال دوربین
Camera transitions
ایجاد رابط های کاربری
Creating user interfaces
کار با دکمه های رابط
Working with interface buttons
4. برچسب ها و اطلاعیه ها
4. Labels and Notifications
ایجاد برچسب های فضای جهان
Creating world-space labels
محورها و موقعیت یابی
Pivots and positioning
عمق برچسب و آهنگساز
Label depth and the compositor
بیلبوردهای رو به دوربین
Camera-facing billboards
5. ایجاد انیمیشن های محصول
5. Creating Product Animations
انیمیشن لیوان قهوه
The coffee mug animation
انیمیشن حذف سینی
The tray removal animation
تولید انیمیشن چرخشی
Production rotate animation
انیمیشن آسیاب قهوه
Coffee grinder animation
6. ماشین های فرعی
6. Sub-State Machines
معرفی کشورهای فرعی
Introducing sub-states
ایجاد توالی بارگیری لیوان قهوه
Creating the coffee mug loading sequence
کار با پارامترهای انیمیشن
Working with animation parameters
حذف سینی و درگیری ها
Tray removal and conflicts
کار با چندین کشور فرعی
Working with multiple sub-states
اتصال رابط کاربر به کشورهای فرعی
Connecting the UI to sub-states
دوباره پر کردن آب
Water refilling
7. پرداخت و ساخت
7. Polishing and Building
تعمیر اشکالات انیمیشن
Repairing animation glitches
کنترل قابلیت مشاهده برچسب
Controlling label visibility
مدیریت تعاملات
Handling interactions
کنترل انیمیشن های دسته و سینی
Controlling the handle and tray animations
ایجاد دکمه های پاور و شات
Creating the power and shot buttons
ایجاد سیستم ذرات قهوه
Creating a coffee particle system
بررسی پیشرفت شما
Reviewing your progress
ساخت تجسم
Building the visualization
در حال تکمیل تعاملات محصول
Completing Product Interactions
بازی ساز ، نویسنده ، مربی
Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.
Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.
نمایش نظرات