لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unity 5: 2D Building a Tile Map Editor
Unity 5: 2D Building a Tile Map Editor
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه Unity 5 IDE را با ابزارهای سفارشی مانند این ویرایشگر نقشه کاشی گسترش دهید. سرمایه گذاری زمان برای شخصی سازی محیط Unity امروز باعث می شود که بازی فردا بسیار کارآمدتر شود. این پسوند ساده به شما امکان می دهد تا نقشه های بزرگ کاشی 2 بعدی را به راحتی با نقاشی کردن آنها در GameObjects خود طراحی کنید. در طول پروژه ، جسی فریمن به شما نحوه ساخت کلاس نقشه کاشی ، انتخاب کاشی سفارشی و برس کاشی را نشان می دهد. او همچنین نشان می دهد که چگونه منوهای Unity را سفارشی کنید تا دسترسی به ابزارهای جدید شما آسان شود.
موضوعات شامل:
افزودن منوهای کشویی سفارشی به Unity
ساخت بازرس سفارشی li>
ایجاد انتخابگر بافت li>
رسم شبکه نقشه کاشی li>
ایجاد کاشیگر li>
مقیاس گذاری یک Texture2D
ایجاد برس کاشی li>
جابجایی برس کاشی li>
پاک کردن و پاکسازی کاشی ها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
فایل های تمرینی
Exercise files
1. گسترش IDE Unity
1. Extending Unity's IDE
راه اندازی پروژه
Setting up the project
افزودن یک منوی کشویی سفارشی
Adding a custom dropdown menu
ایجاد نقشه کاشی GameOjject
Creating a tile map GameObject
2. ساختن یک بازرس سفارشی
2. Building a Custom Inspector
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات