نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما تمام نیازهای شما برای تبدیل شدن به یک تولید کننده مولد C # در هر سیستم عامل را می دهد. اصول خواندن و نوشتن کد C # را در برنامه های خود بیاموزید. C # به طور مداوم یکی از سه زبان برنامه نویسی برتر برای یادگیری بوده است زیرا به طور گسترده ای در سراسر صنعت استفاده می شود. این دوره ، اصول C # به شما کمک می کند تا با مفاهیم اساسی برنامه نویسی در هر سیستم عامل راحت باشید. ابتدا با نحو زبان C # آشنا خواهید شد. در مرحله بعدی ، ویژگی های داخلی NET را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما نحوه حل مشکلات را با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی شی گرا کشف خواهید کرد. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، مهارت ها و دانش لازم برای راه حل های دنیای واقعی را خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
معرفی C # و .NET
Introducing C# and .NET
-
مقدمه
Introduction
-
بارگیری دات نت برای ویندوز ، macOS و لینوکس
Downloading .NET for Windows, macOS, and Linux
-
درک هسته .NET و .NET
Understanding .NET and .NET Core
-
درک NET Runtime و Framework
Understanding the .NET Runtime and Framework
-
با استفاده از رابط خط فرمان NET
Using the .NET Command Line Interface
-
ایجاد اولین پروژه #C
Creating the First C# Project
-
ویرایش کد C # با کد ویژوال استودیو
Editing C# Code with Visual Studio Code
-
پروژه خود را اجرا کنید و بسازید
Running and Building Your Project
-
سلام با C # گفتن
Saying Hello with C#
-
اشکال زدایی از برنامه C #
Debugging a C# Application
-
خلاصه
Summary
آموزش نحو C #
Learning the C# Syntax
-
مقدمه
Introduction
-
در حال بررسی تکلیف خود هستید
Reviewing Your Assignment
-
کار با بلوک ها و بیانیه های کد
Working with Code Blocks and Statements
-
اضافه کردن اعداد و ایجاد آرایه ها
Adding Numbers and Creating Arrays
-
حلقه آرایه ها
Looping through Arrays
-
استفاده از لیست
Using a List
-
محاسبه و قالب بندی نتیجه
Computing and Formatting the Result
-
خلاصه
Summary
کار با کلاسها و اشیا
Working with Classes and Objects
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد کلاس
Creating a Class
-
افزودن حالت و رفتار
Adding State and Behavior
-
تعریف یک روش
Defining a Method
-
تعریف یک فیلد
Defining a Field
-
اضافه کردن سازنده
Adding a Constructor
-
نیاز به پارامترهای سازنده
Requiring Constructor Parameters
-
کار با اعضای استاتیک
Working with Static Members
-
آمار محاسبات
Computing Statistics
-
حل چالش آمار
Solving the Statistics Challenge
-
خلاصه
Summary
در حال آزمایش کد شما
Testing Your Code
-
مقدمه
Introduction
-
بسیاری از مزایای آزمایش واحد
The Many Benefits of Unit Testing
-
ایجاد یک پروژه تست واحد
Creating a Unit Test Project
-
نوشتن و اجرای آزمون
Writing and Running a Test
-
پروژه ها و بسته های ارجاع
Referencing Projects and Packages
-
Refactoring برای تست پذیری
Refactoring for Testability
-
خلاصه
Summary
کار با انواع مرجع و انواع مقادیر
Working with Reference Types and Value Types
-
مقدمه
Introduction
-
انواع مرجع و انواع مقادیر
Reference Types and Value Types
-
ایجاد یک فایل راه حل
Creating a Solution File
-
آزمایش منابع ارجاع
Testing Object References
-
ارجاع به اشیا Different مختلف
Referencing Different Objects
-
عبور پارامترها با مقدار
Passing Parameters by Value
-
بازگشت به مراجع شی
Returning Object References
-
عبور پارامترها توسط مرجع
Passing Parameters by Reference
-
کار با انواع ارزش
Working with Value Types
-
پارامترهای نوع مقدار
Value Type Parameters
-
به دنبال انواع مرجع و انواع مقادیر هستید
Looking for Reference Types and Value Types
-
مورد خاص رشته ها در NET
The Special Case of Strings in .NET
-
استفاده از جمع آوری زباله
Taking Advantage of Garbage Collection
-
خلاصه
Summary
کنترل جریان اعدام
Controlling the Flow of Execution
-
مقدمه
Introduction
-
انشعاب با if
Branching with if Statements
-
حلقه با for ، foreach ، do ، و while را حل کنید
Looping with for, foreach, do, and while
-
پرش با استراحت و ادامه دادن
Jumping with break and continue
-
تغییر وضعیت با بیانیه سوئیچ
Switching with the switch Statement
-
تطبیق الگو با سوئیچ
Pattern Matching with switch
-
چالش: گرفتن ورودی کاربر از کنسول
Challenge: Taking User Input from the Console
-
یک راه حل
One Solution
-
انداختن استثناها
Throwing Exceptions
-
گرفتن استثناها
Catching Exceptions
-
خلاصه
Summary
انواع ساختمان
Building Types
-
مقدمه
Introduction
-
روشهای بارگیری بیش از حد
Overloading Methods
-
تعریف خصوصیات
Defining Properties
-
تعریف گیرنده ها و تنظیم کنندگان املاک
Defining Property Getters and Setters
-
فقط اعضا را مشخص کنید
Defining readonly Members
-
تعریف اعضای ثابت
Defining const Members
-
معرفی رویدادها و نمایندگان
Introducing Events and Delegates
-
تعریف نماینده
Defining a Delegate
-
با استفاده از نمایندگان چند بازیگری
Using Multi-cast Delegates
-
تعریف یک رویداد
Defining an Event
-
مشترک شدن در یک رویداد
Subscribing to an Event
-
خلاصه
Summary
برنامه نویسی شی گرا با C #
Object-oriented Programming with C#
-
مقدمه
Introduction
-
ستون های OOP
The Pillars of OOP
-
برگرفته از یک کلاس پایه
Deriving from a Base Class
-
سازنده های زنجیری
Chaining Constructors
-
برگرفته از System.Object
Deriving from System.Object
-
تنظیم سناریو
Setting up a Scenario
-
تعریف کلاس انتزاعی
Defining an Abstract Class
-
تعریف رابط
Defining an Interface
-
نوشتن نمرات در یک فایل
Writing Grades to a File
-
با استفاده از IDisposable
Using IDisposable
-
یک چالش آماری
A Statistical Challenge
-
آمار Refactoring
Refactoring Statistics
-
خلاصه
Summary
همگام سازی با جدیدترین در C #
Catching up with the Latest in C#
-
مقدمه
Introduction
-
کار با انواع مرجع غیر قابل انکار
Working with Non-nullable Reference Types
-
خلاصه
Summary
رفتن بیشتر با C #
Going Further with C#
-
مقدمه
Introduction
-
ژنیک
Generics
-
Async C #
Async C#
-
LINQ
LINQ
-
C # موثر
Effective C#
نمایش نظرات