آموزش پخش سطحی با استفاده از Kismet در UDK

Level Streaming Using Kismet in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس‌ها، از UDK برای یادگیری نحوه راه‌اندازی استریم سطح، تمرکز بر استفاده از سیستم اسکریپت‌نویسی بصری Kismet و سیستم فریم‌بندی کلیدی سینمایی Matinee استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: جولای 2013 UDK Beta، Photoshop CS 3. در طول این درس ها، ما از UDK برای یادگیری نحوه تنظیم جریان سطح، تمرکز بر استفاده از سیستم اسکریپت نویسی بصری Kismet و سیستم فریم کلیدی سینمایی Matinee استفاده خواهیم کرد. ما با یادگیری سطح جریان شروع می کنیم، سپس نحوه استفاده از حجم های پخش را یاد می گیریم. در مرحله بعد از Kismet برای پخش سطوح، تنظیم یک سطح برای استریم و یادگیری روش های مختلف برای مخفی کردن جریان سطح استفاده خواهیم کرد. و در نهایت، ما نقاط پرش ایجاد می کنیم تا به توسعه دهنده اجازه دهیم بدون نیاز به بازی از همان ابتدا برای آزمایش کار خود، سطح را رد کند. در پایان این آموزش، دانش و مهارت لازم برای تنظیم جریان و جریان کاری سطح برای نقشه های خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ژوئیه 2013 UDK Beta، Photoshop CS 3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

پخش سطحی با استفاده از Kismet در UDK Level Streaming Using Kismet in UDK

  • درک جریان سطح Understanding Level Streaming

  • تنظیم سطح صدای جریان Setting up Level Streaming Volume

  • اجرای سطح پخش حجم Implementing Level Streaming Volume

  • پخش سطوح از طریق Kismet Streaming Levels via Kismet

  • تقسیم کردن یک سطح Splitting up a Level

  • در حال بارگیری ایجاد صفحه Loading Screen Creation

  • وارد کردن تصویر صفحه بارگیری به عنوان کتاب تلنگر Importing the Loading Screen Image as a Flip Book

  • اسکریپت کردن صفحه بارگیری با Kismet Scripting the Loading Screen with Kismet

  • تکنیک جریان سازی دروازه یک طرفه The One Way Gate Streaming Technique

  • تکنیک جریان دادن به پای سگ The Dog Leg Streaming Technique

  • تکنیک جریان سازی Airlock The Airlock Streaming Technique

  • ایجاد نقاط پرش Creating Skip Points

نمایش نظرات

آموزش پخش سطحی با استفاده از Kismet در UDK
جزییات دوره
1h 46m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Chang Christian Chang

کریستین چانگ یک توسعه دهنده، مدرس و نویسنده بازی های ویدیویی است. او بیش از 12 سال در صنعت بازی های ویدیویی کار کرده است. از استارت آپ های کوچک گرفته تا غول هایی مانند الکترونیک آرتز. کریستین به عنوان یک هنرمند سه بعدی و طراح سطح روی بازی های ویدیویی متعددی کار کرده است که به او درک گسترده ای از توسعه بازی می دهد. کریستین کار خود را به عنوان یک هنرمند سه بعدی در موسسه MOVES دانشکده تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی آغاز کرد. زمانی که در آنجا روی ارتش آمریکا: عملیات به عنوان یک هنرمند سه بعدی کار می کرد، سپس به عنوان یک طراح سطح بر روی ارتش آمریکا: نیروهای ویژه کار می کرد. او سپس به سمت الکترونیک آرتز رفت، جایی که آثارش عبارتند از جیمز باند: از روسیه با عشق، تور تایگر وودز PGA '07، مدال افتخار هوابرد، و مدال افتخار. او در LucasArts روی Star Wars 1313 کار کرد و در دموی Star Wars 1313 E3 طراح سطح بود. در حال حاضر کریستین یک طراح سطح ارشد در KIXEYE است. کریستین همچنین در آکادمی هنر دانشگاه تدریس می کند و دوره های Unreal Engine 3 را در LucasArts در سانفرانسیسکو و LucasArts سنگاپور تدریس کرده است. کتاب "مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش و بافت سلاح های بازی سه بعدی" او در سال 2006 منتشر شد و در حال حاضر مشغول کار بر روی دومین کتاب مرتبط با بازی های ویدئویی خود است.