آموزش سایه واقعی شبانه و رندر آب در مایا و حالت

Photorealistic Nighttime Water Shading and Rendering in Maya and modo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش MODO، ما به روند ایجاد دو نما از صحنه های شمع شناور واقع گرایانه که می تواند بخشی از یک فیلم یا تبلیغات باشد، نگاه می کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2012 SAP, modo 601, Fusion 6.31. در این آموزش MODO، ما به روند ایجاد دو نما از صحنه‌های شمع شناور واقع گرایانه که می‌توانند بخشی از یک فیلم یا تبلیغات باشند، نگاه می‌کنیم. در طول این درس‌ها، ما عکسی می‌سازیم که شبیه فیلم‌های ویدئویی واقع‌گرایانه است که در غیر این صورت گرفتن آن دشوار خواهد بود. این آموزش مروری بر لحظات کلیدی تولید ارائه می دهد که می تواند الهام بخش باشد. دروس آن همه چیز را از تجزیه و تحلیل اولیه، مدل سازی، تکسچرینگ، ریگ کردن، انیمیشن، رندر و کامپ نهایی با استفاده از MODO و Fusion پوشش می دهد. تکنیک های مورد بحث، با این حال، به راحتی برای سایر برنامه های کاربردی رایج قابل اجرا هستند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 SAP، modo 601، Fusion 6.31.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سایه واقعی شبانه و رندر آب در مایا و MODO Photorealistic Nighttime Water Shading and Rendering in Maya and MODO

  • مروری بر ابزارها An Overview of the Tools

  • تجزیه و تحلیل و مدل سازی شمع Analysis and Candle Modeling

  • بافت شمع Texturing the Candle

  • راه اندازی آب در مایا Setting up the Water in Maya

  • راه اندازی آب در MODO Setting up the Water in MODO

  • استفاده از Replicators MODO Using MODO Replicators

  • راه اندازی نورپردازی و رندرینگ Setting up the Lighting and Rendering

  • ترکیب شات نهایی Compositing of the Final Shot

نمایش نظرات

آموزش سایه واقعی شبانه و رندر آب در مایا و حالت
جزییات دوره
1h 22m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Martin Mayer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Martin Mayer Martin Mayer

در حال حاضر، مارتین بر روی انیمیشن های سه بعدی تمرکز کرده است که اخیراً نقش سرپرست جلوه های بصری را بر عهده داشته است. او یک متخصص عمومی CGI است که از تکنیک های دیجیتالی پیشرفته استفاده می کند و در عین حال بر اساس سال ها تجربه هنرهای زیبا خود است. در کار خود، او معمولاً تکنیک‌های آنالوگ سنتی را با تکنیک‌های دیجیتال ترکیب می‌کند تا دیدگاه خلاقانه را محقق کند. چیزی که او را متمایز می کند این است که او تخصص ندارد: او واقعاً از تمام جنبه های یک تولید لذت می برد و بنابراین دائماً به همه آنها تسلط دارد: از جنبه های خلاقانه تا فنی. او در حال حاضر در تورنتو مستقر است. کارهای اخیر او شامل تبلیغات متعدد، انواع موشن گرافیک و چندین مستند برای Discovery World، Discovery US، History US، و کانادا و BBC است. او در زندگی قبلی خود به عنوان مدیر هنری در تبلیغات با استفاده از آموزش هنر کلاسیک خود کار می کرد. او همچنین در کالج‌هایی در کانادا و مکزیک تدریس کرد و آثارش در چندین مجله در سراسر جهان و در کتابی درباره مایا منتشر شد.