آموزش توسعه برنامه iOS: الگوهای طراحی برای معماری موبایل

iOS App Development: Design Patterns for Mobile Architecture

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: توسعه دهندگان باید بدانند که چگونه پیچیدگی برنامه را به حداقل برسانند و مقیاس پذیری را به حداکثر برسانند. برنامه ریزی خوب معماری - که بر اساس الگوهای طراحی شده مستقر شده است - کلید کد جامد است. این دوره مروری بر مدلهای مختلف معماری و الگوهای طراحی مورد استفاده برای ساده سازی برنامه های سازمانی را ارائه می دهد. با استفاده از مدل هایی مانند MVP ، MVVM ، VIPER و MVA (حداقل معماری مناسب) ، نحوه حسابرسی یک برنامه و انتقال از MVC به یک معماری لایه ای را بیاموزید. مربی Jon Bott الگوی تزریق وابستگی (برای جداسازی لایه ها) ، الگوی هماهنگ کننده (برای مدیریت جریان برنامه) و اتصال داده با RxSwift را معرفی می کند.
موضوعات شامل:
  • قطعات متحرک معماری
  • طراحی برنامه MVA
  • گشتن در میان یک برنامه آزمایشی
  • تبدیل به MVP
  • انتقال منطق غیر مشاهده به یک مجری
  • شکستن منطق به لایه ها
  • استفاده از نهادها
  • تنظیم تزریق وابستگی
  • اجرای الگوی هماهنگی
  • افزودن اتصال داده با RxSwift

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. قطعات متحرک معماری 1. Moving Pieces of Architecture

  • چرا معماری؟ Why architecture?

  • قطعات معماری Architecture pieces

  • معماری های معمول Common architectures

  • MVA (حداقل معماری پایدار) MVA (mininimum viable architecture)

  • مقایسه معماری معمول Common architectures comparison

2. Walkthrough برنامه نمایشی 2. Demo Application Walkthrough

  • نمای کلی UI UI overview

  • نمای کلی کد Code overview

  • بارگیری داده ها Load data

3. تبدیل به MVP 3. Convert to MVP

  • ارائه دهنده را ایجاد کنید Create presenter

  • ایجاد مجری ، قسمت 2 Create presenter, part 2

  • ایجاد مجری ، قسمت 3 Create presenter, part 3

  • ایجاد مجری ، قسمت 4 Create presenter, part 4

4- لایه ها را گسترش دهید 4. Expand Layers

  • لایه ها را گسترش دهید Expand layers

  • لایه ها را گسترش دهید ، قسمت 2 Expand layers, part 2

  • موجودیت ها Entities

5- تزریق وابستگی 5. Dependency Injection

  • بررسی اجمالی Swinject Swinject overview

  • صفحه داستانی Swinject Swinject storyboard

  • تبدیل ارائه دهنده Presenter conversion

  • تبدیل مجری ، قسمت 2 Presenter conversion, part 2

  • تزریق پروتکل Protocol injection

6. هماهنگ کننده های ناوبری 6. Navigation Coordinators

  • پیشرفت هماهنگ کننده Coordinator walkthrough

  • سیم را به Swinject و نماینده برنامه وصل کنید Wire into Swinject and app delegate

  • ارائه دهنده ارتباطات هماهنگ کننده Presenter to coordinator communication

7. اتصال داده 7. Data Binding

  • RxSwift - مشاهدات RxSwift – observables

  • RxCocoa - اتصال داده ها RxCocoa – data binding

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش توسعه برنامه iOS: الگوهای طراحی برای معماری موبایل
جزییات دوره
1h 52m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
28,644
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jon Bott
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jon Bott Jon Bott

Jon Bott یک توسعه دهنده ارشد iOS در Ancestry.com و یک مشاور آموزشی است. جان تجربه گسترده ای دارد ، از توسعه جلویی (iOS ، Android و وب) گرفته تا برنامه نویسی به عقب ، چه در برنامه های تجاری بزرگ و چه در برنامه های آموزشی. جان عکاس مشتاق است و همچنین در زمینه ایجاد رسانه (ویدئو و صوتی) همکاری داشته است ، همچنین در سیستم عامل هایی برای پخش و مصرف آن رسانه کار کرده است.