آموزش ساخت یک ابزار سفارشی Re/RimLighter با NUKE

Building a Custom Re/RimLighter Tool with NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که چگونه یک ابزار پیشرفته Relighting و Rimlighting ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v5. در طول این درس ها ، ما می آموزیم که چگونه یک ابزار پیشرفته Relighting و Rimlighting ایجاد کنیم. ما از تکنیک های سنتی gizmo ، پاسهای EXR ارائه شده و همچنین کدگذاری پیشرفته پایتون استفاده خواهیم کرد. در پایان دوره شما یک ابزار نورپردازی کاملاً ویژه برای استفاده در NUKE خواهید داشت که در بسیاری از پروژه ها بسیار مفید خواهد بود! نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت یک ابزار سفارشی Re/RimLighter با NUKE Building a Custom Re/RimLighter Tool with NUKE

  • کاوش پاس ها Exploring Passes

  • تنظیم صحنه 3D Setting up the 3D Scene

  • چراغها و گزینه های مواد Masking Lights and Material Options

  • طراحی رابط کاربر Designing the User Interface

  • کدگذاری دکمه های UI و Python Coding the UI and Python Buttons

  • استفاده از نور سه بعدی Applying 3D Light

  • ایجاد چند زبانه مقیاس گذاری Creating Multiple Scaling Tabs

  • ساخت دستگیره های سبک و کد پایان Making Light Knobs and Finishing Code

  • اشکال زدایی و ویژگی های اضافی Debugging and Feature Additions

  • تبدیل Gizmo به Grizmo Converting a Gizmo to a 'Grizmo'

  • نتیجه گیری و اندیشه های نهایی Conclusion and Final Thoughts

نمایش نظرات

آموزش ساخت یک ابزار سفارشی Re/RimLighter با NUKE
جزییات دوره
1h 56m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Doug Hogan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Doug Hogan Doug Hogan

داگ هوگان ناظر آهنگسازی و یک فندک ارشد است که در حال حاضر در استودیوی Reel FX Creative Studios در دالاس کار می کند ، با بیش از 10 سال سابقه کار حرفه ای در صنعت جلوه های بصری. داگ ، فارغ التحصیل دانشکده هنر و طراحی ساوانا در سال 2006 با گرایش جلوه های بصری و یک خردسال در فیلم و تلویزیون ، کار خود را با کار در استودیوهای VFX در ایالات متحده و کانادا آغاز کرد ، و با انجام کارهای هیجان انگیز فیلم های سینمایی و تجاری ، و ایجاد پایه ای محکم از مجموعه مهارت های هنری و فنی خط لوله.