آموزش شمشیر و بیل: سیستم مبارزه

Swords and Shovels: Combat System

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unity یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین موتورهای بازی در جهان است. این دوره به شما یک روش مبتنی بر م componentلفه برای افزودن سرگرم کننده و مبارزات جذاب به بازی های Unity شما می آموزد. این دوره بخشی از موارد زیر است: Unity Game Dev: مسیر برنامه نویسی همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره یکم 13 ثانیه ایجاد ماژول مبارزه 19m 24s سلاح 25 متر 23s ساخت مبارزات جالب 31m 14s نهایی کردن سیستم ها 26 متر 56 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد ماژول مبارزه Creating the Combat Module

  • مقدمه Introduction

  • برنامه ریزی چارچوب Planning the Framework

  • شروع شدن Getting Started

  • تعریف حمله و حمله Attack and AttackDefinition

  • قابل حمله IAttackable

  • سیم کشی همه چیز Wiring Things Up

  • خلاصه Summary

سلاح Weapons

  • مقدمه Introduction

  • نوشتن کلاس سلاح Writing the Weapon Class

  • ایجاد حمله شمشیر Creating a Sword Attack

  • تجهیز شمشیر Equipping the Sword

  • با استفاده از شمشیر Using the Sword

  • حمله و سلاح های اضافی Attacked Force and Additional Weapons

  • خلاصه Summary

ساخت مبارزات جالب Making Combat Interesting

  • مقدمه Introduction

  • پیمایش متن مبارزات Scrolling Combat Text

  • تخریب اشیا Object Destruction

  • افزودن دشمنان Adding Enemies

  • دشمنان را حمله پذیر می کند Making Enemies Attackable

  • راگدولز Ragdolls

  • خلاصه Summary

نهایی کردن سیستم ها Finalizing Systems

  • مقدمه Introduction

  • افزودن جادوها و پرتابه ها Adding Spells and Projectiles

  • گرفتن دشمنان برای استفاده از جادوها Getting Enemies to Use Spells

  • دست زدن به مرگ بازیکن Handling Player Death

  • حملات AOE AOE Attacks

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش شمشیر و بیل: سیستم مبارزه
جزییات دوره
1h 44m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marc Gilbert Marc Gilbert

علاقه مارک به برنامه نویسی از اواسط دهه 80 و در Apple IIe آغاز شد. او توانسته است این اشتیاق را به یک حرفه پربار تبدیل کند. در نقش های رهبری هم در داخل و هم به عنوان مشاور 100 شرکت فورچون خدمت کرده است. مارک کار خود را با Unity در سال 2011 آغاز کرد و RavenToll را در سال 2012 تحت نظر Frivoloustwist آزاد کرد. او از آن زمان به کار با موتور ادامه داده است. مارک در سال 2016 شرکت آمریکایی را ترک کرد تا فقط به توسعه بازی بپردازد. شرکت او ، Frivoloustwist در حال حاضر در کمک به آوردن یکی از شناخته شده ترین IP ها در بازی های coin-op به سیستم عامل تلفن همراه مشغول است.

Alexander Gilbert Alexander Gilbert

الكساندر گیلبرت بنیانگذار و معاون رئیس FrivolousTwist است. وی از جوانی برنامه نویسی را آغاز کرد و به سرعت به بازی سازی علاقه مند شد. او شروع به ساخت بازی ها با ماشین حساب TI-83 خود کرد و خیلی زود خود را در موتورهای مختلف کار کرد. این علاقه به یک شور تبدیل شد. در کالج ، الکس قبل از فارغ التحصیلی در رشته ریاضیات ، دانش خود را در زمینه ساخت بازی به دست آورد تا تجسماتی را برای اساتید ریاضیات خود ایجاد کند. پس از آن ، اشتیاق او به حرفه وی تبدیل شد و او اکنون سال ها به عنوان مهندس گرافیک در صنعت سرگرمی تجربه دارد.