آیا روش های به روزرسانی شما بسیار طولانی و سرشار از عبارات شرطی است که پیگیری آنها را سخت تر می کند و مدیریت و اشکال زدایی آنها را حتی دشوارتر می کند؟ در این دوره ، شما مفهوم قدرتمند ماشینهای حالت محدود را در Unity خواهید آموخت.
در این دوره ، شما یاد می گیرید که هنگام ساخت بازی در Unity از الگوهای Observer استفاده کنید.
یاد بگیرید کدی را که به طور پیش فرض با استفاده از Entity Component Systems در Unity کارایی دارد بنویسید.
شما در دوره های Swords and Bavels چیزهای زیادی آموخته اید. وقت آن است که این دانش را به کار بیاندازیم و کمی لذت ببریم! در این دوره ، با ایجاد یک تجربه بازی سرگرم کننده و جذاب ، خواهید دید که چگونه همه قطعات قبلی به صورت هماهنگ کار می کنند.
با یادگیری نحوه استفاده از الگوی طراحی حالت در C # ، حالت را در برنامه خود مدیریت کنید. در این دوره ، شما یک الگوی طراحی را برای مدیریت هر شرایطی بر اساس زمینه یا تغییرات مبتنی بر حالت پوشش خواهید داد.
Unity یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین موتورهای بازی در جهان است. این دوره به شما یک روش مبتنی بر م componentلفه برای افزودن سرگرم کننده و مبارزات جذاب به بازی های Unity شما می آموزد.
در این دوره ، با یادگیری تکنیک ها ، نکات و ملاحظات جامع اسکریپت نویسی C # خود را به سطح بعدی برسانید.
با استفاده از ابزارهای داخلی Unity ، عملکرد کد خود را از عیب یابی تا یادگیری جلوگیری از گلوگاه های اسکریپتی افزایش می دهید و بازی هایی سرگرم کننده و کارآمد ارائه خواهید کرد.