نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
شما در دوره های Swords and Bavels چیزهای زیادی آموخته اید. وقت آن است که این دانش را به کار بیاندازیم و کمی لذت ببریم! در این دوره ، خواهید دید که چگونه همه قطعات قبلی با ایجاد یک تجربه سرگرم کننده و جذاب در بازی ، به صورت هماهنگ کار می کنند. حال که تا اینجا در دوره های Swords and Bovels رفته اید ، وقت آن است که حلقه های اصلی را ببندید از این بازی برای ایجاد یک تجربه بازی سرگرم کننده و جذاب! در این دوره ، شمشیر و بیل: با بستن حلقه ، توانایی استفاده از سیستم هایی را که در دوره های قبلی آموخته اید و چند دوره جدید را به دست خواهید آورد. اول ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه موجهای متلاشی شده و مشکل را تخم ریزی کنید. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه قهرمان خود را درجه بندی کنید و با تحریک کننده های صوتی و گرافیکی بازخورد اضافه کنید. سرانجام ، شما نحوه استفاده از سیستم موجودی با قطره و وانت را بررسی خواهید کرد و حلقه بازی را می بندید. پس از پایان این دوره ، رویکردها و تکنیک های جدیدی خواهید داشت که می توانید در همه ماجراهای توسعه بازی خود استفاده کنید.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه
Introduction
-
معرفی دوره
Course Introduction
-
جایی که ما ایستاده ایم
Where We Stand
-
خرید سهام
Taking Stock
-
برنامه ریزی بازی ما
Planning Our Game
-
مرور مجدد مدیر بازی
Revisiting the Game Manager
-
Singleton جایگزین
An Alternate Singleton
دشمنان
Enemies
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
تخم ریزی
Spawn Points
-
تخم ریزی دشمنان
Spawning Enemies
-
تعریف امواج
Defining Waves
-
امواج پیاده سازی
Implementing Waves
-
دشواری دشمن
Enemy Difficulty
قهرمان پیشرفت
Hero Progression
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
آمار قهرمان
Hero Stats
-
شروع اجرای
Beginning Implementation
-
شروع پیشرفت
Initializing Progression
-
بالا رفتن
Leveling Up
بازخورد پخش کننده
Player Feedback
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
ایجاد یک واحد واحد
Creating a Unit Frame
-
اجرای فریم واحد
Implementing the Unit Frame
-
میله های سلامت دشمن
Enemy Health Bars
-
افزودن صدا
Adding Sound
-
تحریک کننده ها
Exciters
قطره و وانت
Drops and Pickups
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
افزودن یک گلدان بهداشتی
Adding a Health Pot
-
آماده شدن برای قطره ها
Preparing for Drops
-
اجرای قطره ها
Implementing Drops
-
بررسی ماژول
Module Review
بسته بندی کردن
Wrapping Up
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
بازی بیش از صحنه
Game Over Scene
-
داده های جلسه ماندگار
Persisting Session Data
-
نمایش داده های جلسه
Displaying Session Data
-
نتیجه گیری ماژول
Module Conclusion
نمایش نظرات