نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
یاد بگیرید کدی را که به طور پیش فرض با استفاده از Entity Component Systems در Unity کارایی دارد بنویسید. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 23s مقدمه 17m 36s رویکرد کلاسیک 14m 29s معرفی سیستم شغلی 18 متر 13 ثانیه نهادها ، اجزا و سیستم ها 16m 44s پارادایم های ECS و جمع آوری پشت سر هم 19 متر 52s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه
Introduction
-
معرفی دوره
Course Introduction
-
مقدمه ای بر طراحی داده محور
Intro to Data Driven Design
-
نگاه دقیق تر به طراحی داده محور
A Closer Look at Data Driven Design
-
تنظیم Unity برای ECS
Setting up Unity for ECS
رویکرد کلاسیک
The Classic Approach
-
راه اندازی مقدمه ماژول
Module Introduction & Setup
-
پیاده سازی کلاسیک
Classic Implementation
-
خلاصه ماژول
Module Summary
معرفی سیستم شغلی
Introducing the Job System
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
تنظیم صحنه
Setting the Scene
-
ایجاد شغل
Creating a Job
-
مرور مجدد مدیر بازی
Revisiting the Game Manager
-
سیستم شغلی بسته بندی شود
Job System Wrap Up
نهادها ، اجزا و سیستم ها
Entities, Components, and Systems
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
شروع کار با Hybrid ECS
Getting Started with Hybrid ECS
-
کدگذاری پیاده سازی ترکیبی
Coding the Hybrid Implementation
-
تکمیل پیاده سازی ترکیبی
Completing the Hybrid Implementation
پارادایم های ECS و جمع آوری پشت سر هم
ECS Paradigms & Burst Compiling
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
شروع اجرای خالص
Starting the Pure Implementation
-
تکمیل اجرای خالص
Completing the Pure Implementation
-
تنظیم صحنه و مقایسه عملکرد
Scene Setup and Performance Comparison
-
خلاصه دوره و کامپایلر Burst
Course Summary and the Burst Compiler
نمایش نظرات