آموزش ماشینهای حالت متناهی در وحدت

Finite State Machines in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا روش های بروزرسانی شما بسیار طولانی و سرشار از عبارات شرطی است که به سختی قابل پیگیری است و حتی مدیریت و اشکال زدایی آنها دشوارتر است؟ در این دوره ، شما مفهوم قدرتمند Finite State Machines را در Unity خواهید آموخت. آیا به دنبال راهی برای مدیریت بهتر وضعیت در بازی خود هستید؟ آیا روش های به روزرسانی شما بسیار طولانی و پر از گزاره های شرطی است که پیگیری و اشکال زدایی آنها دشوار است؟ در این دوره ، Finite State Machines in Unity ، شما یک روش امتحان شده و واقعی برای مدیریت وضعیت خواهید آموخت که کد شما را تمیزتر ، نگهداری آسان تر و بسیار قابل توسعه می کند. ابتدا ، روشهای مختلفی را می توان برای مدیریت کشور در بازی خود بازبینی کرد. در مرحله بعدی ، با مفهوم Finite State Machines آشنا خواهید شد. خواهید آموخت که چرا آنها وجود دارند و چه زمانی از آنها استفاده می کنید. سرانجام ، شما با تجربه عملی در ایجاد و پیاده سازی یک ماشین محدود کشور در Unity آشنا می شوید و مزایای آن را از نزدیک می بینید. پس از اتمام این دوره ، دانش و مهارت لازم برای مدیریت زیبایی وضعیت بازی ها با استفاده از دستگاه های محدود کشور را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

دولت مديريت Managing State

  • مقدمه Introduction

  • شروع شدن Getting Started

  • رویکرد ساده لوحانه به دولت مدیریت A Naive Approach to Managing State

  • اقدامات ، عوامل و شرایط Actions, Triggers, and Conditions

  • تکمیل اجرای ساده لوحانه Completing the Naive Implementation

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

ماشینهای حالت محدود Finite State Machines

  • مقدمه Introduction

  • ساخت ماشین Building the Machine

  • ایالات بتن Concrete States

  • زمینه و حالت Context and State

  • تنظیم صحنه Setting the Scene

  • شروع پیاده سازی Beginning the Implementation

  • ادامه اجرای Continuing the Implementation

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ماشینهای حالت متناهی در وحدت
جزییات دوره
0h 57m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
50
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Marc Gilbert
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marc Gilbert Marc Gilbert

علاقه مارک به برنامه نویسی از اواسط دهه 80 و در Apple IIe آغاز شد. او توانسته است این اشتیاق را به یک حرفه پربار تبدیل کند. در نقش های رهبری هم در داخل و هم به عنوان مشاور 100 شرکت فورچون خدمت کرده است. مارک کار خود را با Unity در سال 2011 آغاز کرد و RavenToll را در سال 2012 تحت نظر Frivoloustwist آزاد کرد. او از آن زمان به کار با موتور ادامه داده است. مارک در سال 2016 شرکت آمریکایی را ترک کرد تا فقط به توسعه بازی بپردازد. شرکت او ، Frivoloustwist در حال حاضر در کمک به آوردن یکی از شناخته شده ترین IP ها در بازی های coin-op به سیستم عامل تلفن همراه مشغول است.