آموزش وحدت: تعامل برای AEC

Unity: Interactivity for AEC

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تعامل برای دیدن نحوه عملکرد معماری ، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) در دنیای واقعی کلیدی است. Unity مجموعه ای قدرتمند برای افزودن تعامل و پویاتر جلوه دادن تجسم AEC فراهم می کند. در این دوره با George Maestri همراه باشید تا بیاموزید چگونه از ابزارهای برنامه نویسی ، انیمیشن و UI برای تقویت تعامل طراحی های خود استفاده کنید. اصول اسکریپت نویسی ، از جمله کار با متغیرها و توابع را مرور کنید. بیاموزید که مستقیماً اسکریپت ها را روی اشیا in موجود در صحنه خود بکار ببرید و آنها را با یک ضربه کلید تحریک کنید. در مرحله بعدی ، نحوه متحرک سازی تعاملات ، مانند باز کردن درها و کشوها را بیابید و نحوه ایجاد انیمیشن ها را با برخوردگرها و تشخیص مجاورت تنظیم کنید. سرانجام ، George نشان می دهد که چگونه می توان یک رابط کاربری ساده برای صحنه خود ایجاد کرد ، با افزودن دکمه ها ، منوها و اسلایدرهایی که به بیننده امکان کنترل دید شی ، سطح نور و موارد دیگر را می دهد.
موضوعات شامل:
  • برنامه نویسی برای تعامل
  • ایجاد متغیرها
  • ایجاد تعامل متحرک
  • تعاملات مجاورت اسکریپت
  • ایجاد رابط های کاربری ساده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

  • دارایی های استاندارد وحدت Unity standard assets

1. برنامه نویسی اساسی برای تعامل 1. Basic Scripting for Interactivity

  • ابزارهای اسکریپت در وحدت Scripting tools in Unity

  • اسکریپت ها را روی اشیاء اعمال کنید Apply scripts to objects

  • متغیرها را در اسکریپت ها ایجاد کنید Create variables in scripts

  • برای شروع ، از Start () استفاده کنید Use Start() for initialization

  • تعامل با بروزرسانی را اضافه کنید () Add interactivity with Update()

2. تعاملی متحرک 2. Animated Interactivity

  • انیمیشن برای تعامل Animation for interactivity

  • درها و کشوها را با یک اسکریپت باز کنید Open doors and drawers with a script

3. تعامل با استفاده از مجاورت 3. Interaction Using Proximity

  • یک کنترلر اول شخص تنظیم کنید Set up a first-person controller

  • درهای اتوماتیک را تنظیم کنید Set up automatic doors

  • محرک های انیمیشن ایجاد کنید Create animation triggers

  • محرک های انیمیشن ایجاد کنید Create animation triggers

  • جمع کننده ها را اضافه کنید Add colliders

  • جمع کننده ها را اضافه کنید Add colliders

  • تعامل نزدیکی اسکریپت Script proximity interactions

4- ایجاد رابط 4. Create Interfaces

  • یک رابط کاربری ساده بسازید Build a simple UI

  • دکمه های فشار اسکریپت Script push buttons

  • لغزنده ها را وصل کنید Connect sliders

  • یک منوی کشویی تنظیم کنید Set up a dropdown menu

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت: تعامل برای AEC
جزییات دوره
1h 35m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
17,113
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.