آموزش ساخت برنامه های موبایل هیبریدی با HTML5

Building Hybrid Mobile Applications with HTML5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: HTML5 را می توان به عنوان لایه رابط کاربری برای ساخت برنامه های تلفن همراه استفاده کرد. مردم عموماً برنامه‌های تلفن همراه بومی را به نشانک‌ها در مرورگرهای تلفن همراه ترجیح می‌دهند. چرا هر دو را انجام ندهید؟ در این دوره آموزشی خواهید دید که چگونه می توانید از پوسته موبایل بومی در پلتفرم های محبوب موبایل (iOS، اندروید و ویندوز فون 7) برای میزبانی برنامه HTML5 و نحوه تعامل با API های بومی، مدیریت حالت آفلاین و مقابله با آن استفاده کنید. دستگاه هایی با رزولوشن های مختلف

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • شما می خواهید اپلیکیشن های موبایل بسازید You want to build mobile apps

  • شما نمی خواهید You don't want to

  • تاریخ History

  • مرورگرهای موبایل پیشتاز هستند Mobile browsers lead the way

  • HTML5 HTML5

  • CSS3 و پرسش های رسانه ای CSS3 and Media Queries

  • نسخه ی نمایشی: برنامه وب پاسخگو Demo: Responsive Web App

  • نسخه ی نمایشی: برنامه HTML5 Demo: HTML5 App

  • بومی Native

  • نسخه ی نمایشی: بومی Demo: Native

  • تداوم انتخاب ها Continuum of choices

  • محور Pivot

  • خلاصه Summary

طراحی وب سایت ریسپانسیو Responsive Web Design

  • معرفی Introduction

  • جایی که Where

  • نسخه ی نمایشی: پرسش های رسانه ای Demo: media queries

  • چرا و خلاصه Why and summary

ساخت پوسته بومی Building the native shell

  • ساخت پوسته بومی Building the native Shell

  • iOS iOS

  • نسخه ی نمایشی iOS iOS Demo

  • اندروید Android

  • نسخه ی نمایشی - اندروید Demo - Android

  • نسخه ی نمایشی - دستگاه اندروید Demo - Android Device

  • ویندوز فون 7 Windows Phone 7

  • نسخه ی نمایشی ویندوز فون 7 Windows Phone 7 Demo

  • اشکال زدایی HTML/CSS/JavaScript HTML/CSS/JavaScript Debugging

  • فعال کردن Dev Tools در iOS Enabling Dev Tools on iOS

  • نسخه ی نمایشی اشکال زدایی iOS iOS debugging demo

  • جاسازی HTML Embedding HTML

  • خلاصه Summary

طراحی محتوای سازگار با موبایل Designing mobile friendly content

  • طراحی برای موبایل Designing for mobile

  • شما باید با در نظر گرفتن موبایل طراحی کنید You must design with mobile in mind

  • متاتگ های مفید Useful metatags

  • نسخه ی نمایشی: متاتگ ها Demo: Metatags

  • تصاویر صفحه اصلی Home Screen Images

  • جهت یابی Navigation

  • نسخه ی نمایشی: ناوبری Demo: navigation

  • هشدار هش بانگ Hashbang warning

  • SVG SVG

  • داده ها: uris Data: uris

  • نسخه ی نمایشی: svg Demo: svg

  • خلاصه Summary

برخورد با لمس Dealing with touch

  • برخورد با لمس Dealing with touch

  • رویدادها را لمس کنید Touch events

  • نسخه ی نمایشی Demo

  • رسیدگی به یک سوایپ Handling a swipe

  • بهترین شیوه ها Best practices

  • توقف زوم و پرش Stopping zoom and bounce

  • خلاصه Summary

برخورد با آفلاین Dealing with Offline

  • برخورد با آفلاین Dealing with offline

  • تصویر راه اندازی Startup Image

  • کش برنامه App cache

  • بخش‌های مانیفست حافظه پنهان Cache Manifest Sections

  • نسخه نمایشی کش برنامه App Cache Demo

  • محل ذخیره سازی Local Storage

  • تشخیص آفلاین Detecting offline

  • نسخه ی نمایشی - آفلاین Demo - Offline

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش ساخت برنامه های موبایل هیبریدی با HTML5
جزییات دوره
4h 24m
59
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
286
از 5
دارد
دارد
دارد
Jon Flanders
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jon Flanders Jon Flanders

گرچه جون چند سال اول زندگی حرفه ای خود را به عنوان وكالت سپری كرد ، اما به سرعت متوجه شد كه تعقیب و گریزها جالب تر از تعقیب آمبولانس است. او ابتدا در دانشگاه مینه سوتا کار کرد و یک وب سایت گزارشگری مالی با استفاده از ASP و SQL Server ساخت و متخصص در ادغام خودکار بین چندین فروشگاه داده است. از زمان پیوستن به صنعت آموزش در سال 1999 ، جون وقت خود را به کار در پروژه های مختلف اختصاص داده است در حالی که از دنیای ASP و COM به دنیای .NET ، ASP.NET و خدمات وب و اکنون به دنیای دستگاه های تلفن همراه مهاجرت کرده است. . در طول این بخش از زندگی جون ، او RESTFul.NET را برای O'Reilly ، Essential ASPfor Addison-Wesley و مسترینگ Mastering Visual Studio نوشت. NETfor O'Reilly. از سال 2011 ، جون تمرکز خود را بر روی دنیای موبایل گذاشته است. Jon که عمدتا در iOS کار می کند ، به شرکت های زیادی کمک کرده است تا تیم های موبایل را به تیم هایی تبدیل کنند که بتوانند با سهولت برنامه های تلفن همراه را ایجاد ، ساخت ، آزمایش و استقرار دهند. واقعیت افزوده یکی دیگر از علاقه های فعلی جون به همراه Beacons و IoT است. Jon برای مرحله بعدی توسعه تلفن همراه و کشف اینکه چگونه فناوری نه تنها می تواند ما را سرگرم کند ، بلکه به ایجاد جهانی متصل در جایی که دستگاه های هوشمند شروع به انجام کارهایی دشوار و وقت گیر می کنند ، هیجان زده است.