Jon Flanders

گرچه جون چند سال اول زندگی حرفه ای خود را به عنوان وكالت سپری كرد ، اما به سرعت متوجه شد كه تعقیب و گریزها جالب تر از تعقیب آمبولانس است. او ابتدا در دانشگاه مینه سوتا کار کرد و یک وب سایت گزارشگری مالی با استفاده از ASP و SQL Server ساخت و متخصص در ادغام خودکار بین چندین فروشگاه داده است. از زمان پیوستن به صنعت آموزش در سال 1999 ، جون وقت خود را به کار در پروژه های مختلف اختصاص داده است در حالی که از دنیای ASP و COM به دنیای .NET ، ASP.NET و خدمات وب و اکنون به دنیای دستگاه های تلفن همراه مهاجرت کرده است. . در طول این بخش از زندگی جون ، او RESTFul.NET را برای O'Reilly ، Essential ASPfor Addison-Wesley و مسترینگ Mastering Visual Studio نوشت. NETfor O'Reilly. از سال 2011 ، جون تمرکز خود را بر روی دنیای موبایل گذاشته است. Jon که عمدتا در iOS کار می کند ، به شرکت های زیادی کمک کرده است تا تیم های موبایل را به تیم هایی تبدیل کنند که بتوانند با سهولت برنامه های تلفن همراه را ایجاد ، ساخت ، آزمایش و استقرار دهند. واقعیت افزوده یکی دیگر از علاقه های فعلی جون به همراه Beacons و IoT است. Jon برای مرحله بعدی توسعه تلفن همراه و کشف اینکه چگونه فناوری نه تنها می تواند ما را سرگرم کند ، بلکه به ایجاد جهانی متصل در جایی که دستگاه های هوشمند شروع به انجام کارهایی دشوار و وقت گیر می کنند ، هیجان زده است.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر SQL (به روز رسانی)

Introduction to SQL (Update)

اکثریت قریب به اتفاق برنامه هایی که از داده ها استفاده می کنند، توسط یک سیستم پایگاه داده رابطه ای خوب پشتیبانی می شوند. این دوره به ایجاد پایگاهی برای کسانی که می خواهند شروع به یادگیری زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) کنند، کمک خواهد کرد.


آموزش رزبری پای برای توسعه دهندگان

Raspberry Pi for Developers

آیا شما توسعه دهنده ای هستید که دوست داشته باشید بتوانید در دنیای واقعی همه چیز را کنترل کنید؟ این دوره به شما نشان می دهد که شروع کار با پلت فرم Raspberry Pi و اکوسیستم برای ساخت پروژه های سرگرم کننده و مفید چقدر آسان است.


آموزش طراحی وب Responsive همراه اول

Mobile First Responsive Web Design

این دوره مقدمه ای است بر مفاهیمی که در پس طراحی وب پاسخگو همراه اول قرار دارد.


آموزش موارد جدید در iOS 7

What's New in iOS 7

این دوره ویژگی های جدید iOS 7 را برای توسعه دهندگان iOS پوشش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر SQL

Introduction to SQL

اکثریت قریب به اتفاق برنامه هایی که از داده استفاده می کنند ، توسط یک سیستم پایگاه داده رابطه ای خوب پشتیبانی می شوند. این دوره به ایجاد پایگاهی برای کسانی که می خواهند زبان SQL را یاد بگیرند کمک می کند.


آموزش معرفی iOS برای برنامه نویسان دات نت

Introduction to iOS for .NET Developers

این دوره اصول اولیه پلتفرم iOS را به توسعه دهندگان دات نت معرفی می کند.


آموزش پیاده سازی سیستم های تشخیص تصویر با TensorFlow

Implementing Image Recognition Systems with TensorFlow

TensorFlow یک کتابخانه محبوب برای اجرای طیف وسیعی از راه حل های یادگیری عمیق است اما به ویژه برای راه حل هایی که با تصاویر سرو کار دارند بسیار مفید است. این دوره اصول نحوه استفاده از TensorFlow برای اجرای سناریوهای معمول را به شما می آموزد.


آموزش مقدمه ای بر ASP.NET Web API

Introduction to the ASP.NET Web API

این دوره به معرفی اصول ASP.NET Web API می پردازد. ASP.NET Web API یک چارچوب غنی و منعطف برای ایجاد نقاط پایانی و کلاینت مبتنی بر HTTP است.


آموزش Core Python: Hashing و مجموعه های بیشتر

Core Python: Hashing and More Collections

اگر از پایتون استفاده می کنید ، می خواهید از ویژگی های شی گرا استفاده کنید تا کد شما در استفاده ، نگهداری و گسترش کد آسان تر شود. شما خواهید آموخت که چگونه به بهترین شکل از این ویژگی ها - به طور خاص نحوه استفاده از هش و مجموعه های پیشرفته - بهترین استفاده را ببرید.


آموزش Arduino Playbook برای توسعه دهندگان

Arduino Playbook for Developers

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از پلت فرم Arduino و اکوسیستم شروع کنید.


آموزش اصول iOS 7

iOS 7 Fundamentals

این دوره آموزشی قصد دارد شما را با مهارت های اولیه ای که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده موفق iOS نیاز دارید آشنا کند.


آموزش ساخت اپلیکیشن های فیسبوک با استفاده از iOS

Building Facebook Applications Using iOS

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه فیس بوک را به آرامی یا محکم در برنامه iOS خود ادغام کنید. این برنامه با استفاده از Facebook SDK پوشش خواهد داد، بنابراین شما می توانید یک برنامه بسیار اجتماعی و قابل اشتراک گذاری با استفاده از Xcode و Objective-C ایجاد کنید.


آموزش Swift برای توسعه دهندگان iOS

Swift for iOS Developers

اگر می خواهید برای iOS برنامه توسعه دهید، باید نحوه کدنویسی در سوئیفت را بدانید. این دوره به شما کمک می‌کند تا با نشان دادن نحوه استفاده کارآمد از ویژگی‌های آن هنگام کدنویسی یک برنامه iOS واقعی، توسعه Swift خود را شروع کنید.


آموزش مقدمه ای بر SQL (به روز رسانی)

Introduction to SQL (Update)

اکثریت قریب به اتفاق برنامه هایی که از داده ها استفاده می کنند، توسط یک سیستم پایگاه داده رابطه ای خوب پشتیبانی می شوند. این دوره به ایجاد پایگاهی برای کسانی که می خواهند شروع به یادگیری زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) کنند، کمک خواهد کرد.


آموزش شروع با واقعیت افزوده

Getting Started with Augmented Reality

واقعیت افزوده (AR) یکی از داغترین روندهای جدید در فناوری بازی است. اصول تنظیم تجربه AR و انواع مختلف تجربیات AR را که با موارد مختلف استفاده مطابقت دارند ، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Unity ، Visual Studio.


آموزش BizTalk Server 2006 R2 Fundamentals

BizTalk Server 2006 R2 Fundamentals

نحوه ساخت برنامه ها و ادغام ها با استفاده از BizTalk Server 2006 R2 را بیاموزید


آموزش موارد جدید در iOS 8

What's New in iOS 8

این دوره توسعه دهندگان iOS را از بسیاری از ویژگی های جدیدی که می توانند هنگام ساخت برنامه های iOS با استفاده از iOS 8 استفاده کنند، آگاه می کند.


آموزش رزبری پای برای توسعه دهندگان

Raspberry Pi for Developers

این دوره مقدمه ای برای پلت فرم Raspberry Pi است.


آموزش معرفی آردوینو

Introduction to Arduino

این دوره مقدمه ای است برای پلتفرم سخت افزار و نرم افزار آردوینو.


آموزش ساخت برنامه های موبایل هیبریدی با HTML5

Building Hybrid Mobile Applications with HTML5

HTML5 می تواند به عنوان لایه UI برای ساخت برنامه های تلفن همراه استفاده شود.


آموزش تعامل اسمبلی وب با جاوا اسکریپت

Web Assembly Interaction with JavaScript

WebAssembly می تواند ابزار مفیدی در جعبه ابزار توسعه شما باشد. این دوره به شما مراحل خاصی را آموزش می دهد که باید از WebAssembly برای پورت کدهای موجود برای استفاده در وب و سرور استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر Xcode

Introduction to Xcode

این دوره مهارت های اساسی برای استفاده موثر از Xcode را ارائه می دهد.


آموزش Windows Server AppFabric Cache

Windows Server AppFabric Cache

Windows Server AppFabric یک راه حل کش توزیع شده است که با سرور مایکروسافت ویندوز ارائه می شود. این دوره به اصول برنامه نویسی در برابر حافظه نهان و نحوه استفاده از آن برای مقیاس بندی برنامه های دات نت می پردازد.