آموزش شروع با واقعیت افزوده

Getting Started with Augmented Reality

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: واقعیت افزوده (AR) یکی از داغترین روندهای جدید در فناوری بازی است. اصول تنظیم تجربه AR و انواع مختلف تجربیات AR را که با موارد مختلف استفاده مطابقت دارند ، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Unity ، Visual Studio. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره دهه 49 مقدمه 26m 42s مبانی AR 45 متر 47s AR در بازی 9 متر 38 ساله واقعیت افزوده برای بازاریابی/تبلیغات 14 متر 59 AR در شرکت 54 متر مکعب واقعیت افزوده: آینده ها 11m 47s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • فن آوری های مرتبط Related Technologies

  • AR در مقابل MR VR AR vs. MR & VR

  • مراحل AR Steps for AR

  • راه اندازهای AR AR Triggers

  • قرار دادن محتوا Content Placement

  • خلاصه Summary

مبانی AR AR Basics

  • مقدمه Introduction

  • SDK های AR AR SDKs

  • مراحل AR: Redux AR Steps: Redux

  • مراحل AR: فنی AR Steps: Technical

  • DEMO: ARToolkit DEMO: ARToolkit

  • DEMO: ARToolkit قسمت دوم DEMO: ARToolkit Part II

  • DEMO: Vuforia DEMO: Vuforia

  • خلاصه Summary

AR در بازی AR in Gaming

  • مقدمه Introduction

  • چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید Things to Keep in Mind

  • خلاصه Summary

واقعیت افزوده برای بازاریابی/تبلیغات Augmented Reality for Marketing/Promotion

  • مقدمه Introduction

  • چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید Things to Keep in Mind

  • نسخه ی نمایشی: Vuforia Demo: Vuforia

  • خلاصه Summary

AR در شرکت AR in the Enterprise

  • مقدمه Introduction

  • آنچه AR در شرکت می تواند انجام دهد What AR in the Enterprise Can Do

  • ملاحظات سازمانی Enterprise Considerations

  • Microsoft HoloLens Microsoft HoloLens

  • DEMO: Microsoft HoloLens DEMO: Microsoft HoloLens

  • DEMO: Microsoft HoloLens: نقشه برداری فضایی DEMO: Microsoft HoloLens: Spatial Mapping

  • ساخت پروژه Visual Studio Building the Visual Studio Project

  • صادرات نقشه فضایی Exporting the Spatial Map

  • خلاصه DEMO DEMO Recap

  • خلاصه Summary

واقعیت افزوده: آینده ها Augmented Reality: Futures

  • مقدمه Introduction

  • سایر فناوری های AR آینده Other Future AR Technologies

  • صفحه نمایش شبکیه چشم مجازی Virtual Retina Display

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش شروع با واقعیت افزوده
جزییات دوره
2h 43m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
37
3.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Jon Flanders
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jon Flanders Jon Flanders

گرچه جون چند سال اول زندگی حرفه ای خود را به عنوان وكالت سپری كرد ، اما به سرعت متوجه شد كه تعقیب و گریزها جالب تر از تعقیب آمبولانس است. او ابتدا در دانشگاه مینه سوتا کار کرد و یک وب سایت گزارشگری مالی با استفاده از ASP و SQL Server ساخت و متخصص در ادغام خودکار بین چندین فروشگاه داده است. از زمان پیوستن به صنعت آموزش در سال 1999 ، جون وقت خود را به کار در پروژه های مختلف اختصاص داده است در حالی که از دنیای ASP و COM به دنیای .NET ، ASP.NET و خدمات وب و اکنون به دنیای دستگاه های تلفن همراه مهاجرت کرده است. . در طول این بخش از زندگی جون ، او RESTFul.NET را برای O'Reilly ، Essential ASPfor Addison-Wesley و مسترینگ Mastering Visual Studio نوشت. NETfor O'Reilly. از سال 2011 ، جون تمرکز خود را بر روی دنیای موبایل گذاشته است. Jon که عمدتا در iOS کار می کند ، به شرکت های زیادی کمک کرده است تا تیم های موبایل را به تیم هایی تبدیل کنند که بتوانند با سهولت برنامه های تلفن همراه را ایجاد ، ساخت ، آزمایش و استقرار دهند. واقعیت افزوده یکی دیگر از علاقه های فعلی جون به همراه Beacons و IoT است. Jon برای مرحله بعدی توسعه تلفن همراه و کشف اینکه چگونه فناوری نه تنها می تواند ما را سرگرم کند ، بلکه به ایجاد جهانی متصل در جایی که دستگاه های هوشمند شروع به انجام کارهایی دشوار و وقت گیر می کنند ، هیجان زده است.